Процедура закупівлі оголошена 31.03.2025 12:00. Дата останніх змін - 07.05.2025 16:34
офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 - папір для друку, 30193800-6 - затискачі для папірців-записок, 30197330-8 - діроколи, 30193200-0 - настільні лотки та органайзери, 30197310-2 - канцелярські ножі, 30194210-0 - точкові стікери та малярна стрічка, 30192121-5 - кулькові ручки, 30192125-3 - маркери, 30192130-1 - олівці, 30197210-1 - теки-реєстратори, 30197000-6 - дрібне канцелярське приладдя, 30197110-0 - скоби, 30197220-4 - канцелярські скріпки, 30197320-5 - степлери, 30192110-5 - чорнила та пов’язана продукція, 30191400-8 - шредери) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-31-004079-a | |
ID | b25c32a106f94581ad479c05e95e56da | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-03-31-003987-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
82`21000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Національний університет оборони України | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 82`210.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
31.03.25
Період уточнень
до 05.04.25
Період оскаржень
до 05.04.25
Подання пропозицій
до 08.04.25
Аукціон
09.04.25
Кваліфікація переможця
з 09.04.25
Пропозиції розглянуті
з 23.04.25
Завершена
07.05.25
Скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано