Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 - папір для друку, 30193800-6 - затискачі для папірців-записок, 30197330-8 - діроколи, 30193200-0 - настільні лотки та органайзери, 30197310-2 - канцелярські ножі, 30194210-0 - точкові стікери та малярна стрічка, 30192121-5 - кулькові ручки, 30192125-3 - маркери, 30192130-1 - олівці, 30197210-1 - теки-реєстратори, 30197000-6 - дрібне канцелярське приладдя, 30197110-0 - скоби, 30197220-4 - канцелярські скріпки, 30197320-5 - степлери, 30192110-5 - чорнила та пов’язана продукція, 30191400-8 - шредери)

закупівля проводиться згідно пункту 10 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами та доповненнями). Загальна річна потреба з врахуванням поточних змін - 1 572 600,00 грн. з ПДВ. Очікувана вартість закупівлі розраховувалась з ПДВ.

Річний план підтверджено КЕП Замовника Перевірити справжність КЕП/ЕЦП

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Національний університет оборони України  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 07834530  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Національний університет оборони України  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 07834530  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 82`210.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Код КПКВ 2101020 - Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни  
Рік
2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Березень, 2025  
Тип процедури Відкриті торги з особливостями  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Державний бюджет України  
Опис  
Сума 82210.00 Гривня  

План України

Назва проєкту офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 - папір для друку, 30193800-6 - затискачі для папірців-записок, 30197330-8 - діроколи, 30193200-0 - настільні лотки та органайзери, 30197310-2 - канцелярські ножі, 30194210-0 - точкові стікери та малярна стрічка, 30192121-5 - кулькові ручки, 30192125-3 - маркери, 30192130-1 - олівці, 30197210-1 - теки-реєстратори, 30197000-6 - дрібне канцелярське приладдя, 30197110-0 - скоби, 30197220-4 - канцелярські скріпки, 30197320-5 - степлери, 30192110-5 - чорнила та пов’язана продукція, 30191400-8 - шредери)  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 5fb97bf347584d2189c1045777632532  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-31-003987-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-31-004079-a  
Дата останнього оновлення 31.03.2025 11:54