Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 31.03.2025 12:00. Дата останніх змін - 07.05.2025 16:34

офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 - папір для друку, 30193800-6 - затискачі для папірців-записок, 30197330-8 - діроколи, 30193200-0 - настільні лотки та органайзери, 30197310-2 - канцелярські ножі, 30194210-0 - точкові стікери та малярна стрічка, 30192121-5 - кулькові ручки, 30192125-3 - маркери, 30192130-1 - олівці, 30197210-1 - теки-реєстратори, 30197000-6 - дрібне канцелярське приладдя, 30197110-0 - скоби, 30197220-4 - канцелярські скріпки, 30197320-5 - степлери, 30192110-5 - чорнила та пов’язана продукція, 30191400-8 - шредери) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-31-004079-a  
ID b25c32a106f94581ad479c05e95e56da  
Загальна очікувана вартість закупівлі
82`21000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Національний університет оборони України  
Загальна очікувана вартість закупівлі 82`210.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
31.03.25
Період уточнень
до 05.04.25
Період оскаржень
до 05.04.25
Подання пропозицій
до 08.04.25
Аукціон
09.04.25
Кваліфікація переможця
з 09.04.25
Пропозиції розглянуті
з 23.04.25
Завершена
07.05.25
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня