Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 07.11.2024 18:51. Дата останніх змін - 07.11.2024 18:51

Папір А4 Maestro Standart+ (80г/м, 500арк.), Папір офісний А3, Maestro Standart+, клас В, 80г/м2, 500арк., Файл А4 Fresh Up (40мкм, 100шт.), Обкладинка картонна під шкіру Axent A4 50шт., Обкладинка пластикова прозора Axent A4 50шт., Ручка кулькова Maxflow синя, Олівець графітний Axent з гумкою, Скоба 24/6 (1000шт) Scholz, Скріпки 28мм (100 шт.) AXENT, Коректор-ручка Axent (8мл.), Конверт DL білий (50шт), Конверт С6 білий (114*162), Конверт С-4 білий (324*229), Конверт B-4 коричневий (250*353), Стержень гелевий Economix (125мм) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-07-016004-a  
ID 11c7675fc34b4482a4e5053d01247406  
Очікувана вартість закупівлі
24`929.04 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 24`929.04 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
07.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
07.11.24
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня