Процедура закупівлі оголошена 07.11.2024 18:51. Дата останніх змін - 07.11.2024 18:51
Папір А4 Maestro Standart+ (80г/м, 500арк.), Папір офісний А3, Maestro Standart+, клас В, 80г/м2, 500арк., Файл А4 Fresh Up (40мкм, 100шт.), Обкладинка картонна під шкіру Axent A4 50шт., Обкладинка пластикова прозора Axent A4 50шт., Ручка кулькова Maxflow синя, Олівець графітний Axent з гумкою, Скоба 24/6 (1000шт) Scholz, Скріпки 28мм (100 шт.) AXENT, Коректор-ручка Axent (8мл.), Конверт DL білий (50шт), Конверт С6 білий (114*162), Конверт С-4 білий (324*229), Конверт B-4 коричневий (250*353), Стержень гелевий Economix (125мм) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-07-016004-a | |
ID | 11c7675fc34b4482a4e5053d01247406 |
Очікувана вартість закупівлі
24`929.04 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ | |
Очікувана вартість закупівлі | 24`929.04 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
Закупівля оголошена
07.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
07.11.24