Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 07.11.2024 18:51. Дата останніх змін - 07.11.2024 18:51

Папір А4 Maestro Standart+ (80г/м, 500арк.), Папір офісний А3, Maestro Standart+, клас В, 80г/м2, 500арк., Файл А4 Fresh Up (40мкм, 100шт.), Обкладинка картонна під шкіру Axent A4 50шт., Обкладинка пластикова прозора Axent A4 50шт., Ручка кулькова Maxflow синя, Олівець графітний Axent з гумкою, Скоба 24/6 (1000шт) Scholz, Скріпки 28мм (100 шт.) AXENT, Коректор-ручка Axent (8мл.), Конверт DL білий (50шт), Конверт С6 білий (114*162), Конверт С-4 білий (324*229), Конверт B-4 коричневий (250*353), Стержень гелевий Economix (125мм)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-07-016004-a  
ID 11c7675fc34b4482a4e5053d01247406  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-07-019573-a  
Очікувана вартість закупівлі
24`929.04 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 24`929.04 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
07.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
07.11.24

Специфікація закупівлі

1)
Папір А4 Maestro Standart+ (80г/м, 500арк.), Папір офісний А3, Maestro Standart+, клас В, 80г/м2, 500арк., Файл А4 Fresh Up (40мкм, 100шт.), Обкладинка картонна під шкіру Axent A4 50шт., Обкладинка пластикова прозора Axent A4 50шт., Ручка кулькова Maxflow синя, Олівець графітний Axent з гумкою, Скоба 24/6 (1000шт) Scholz, Скріпки 28мм (100 шт.) AXENT, Коректор-ручка Axent (8мл.), Конверт DL білий (50шт), Конверт С6 білий (114*162), Конверт С-4 білий (324*229), Конверт B-4 коричневий (250*353), Стержень гелевий Economix (125мм)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Свободи, будинок 77
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07.11.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 744 одиниця

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.11.2024 18:51
Версія документу від: 07.11.2024 18:51
ID: e8ba8207db2842b19c9903006ffcd9aa

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 25879878  
Юридична адреса 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Свободи, будинок 77  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
82/24
Дата підписання
07.11.2024
Дата початку дії
07.11.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
24`929.04 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
20`774.20 Гривня