Процедура закупівлі оголошена 29.12.2020 17:15. Дата останніх змін - 30.03.2021 11:19
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво Центру Олімпійських видів спорту «Н2О Нова Каховка» по проспекту Дніпровський, 18-а у м. Нова Каховка, Херсонської області» (ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт). -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2020-12-29-005609-c | |
ID | 72065b79b1ba418488b8268636b3f490 |
Очікувана вартість закупівлі
422`634`93720 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Виконавчий комітет Новокаховської міської ради Херсонської області | |
Очікувана вартість закупівлі | 422`634`937.20 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 2`113`174.69 Гривня | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 2`113`000.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з публікацією англійською мовою | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
29.12.20
Період уточнень
до 26.01.21
Період оскаржень
до 01.02.21
Подання пропозицій
до 05.02.21
Прекваліфікація
з 08.02.2021
Оскарження прекваліфікації
до 03.03.2021
Аукціон
05.03.21
Кваліфікація переможця
з 05.03.21
Пропозиції розглянуті
12.03.21
Завершена
30.03.21
18.01.2021, 15:42
Щодо кваліфікаційних вимог
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
Просимо надати роз’яснення до кваліфікаційних вимог, викладенних в Додатку 2 до ДКТ:
1) «копії документів, що підтверджують право власності або оренди на нерухоме майно, механізми, транспортні засоби, спецтехніку або інших документів, що підтверджують наявність в учасника нерухомого майна, механізмів, транспортних засобів, спецтехніки, зазначених у вищевказаній довідці (свідоцтво про право власності, витяг з реєстру, свідоцтва про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів), договір купівлі-продажу, балансова відомість, інвентарна картка обліку або інше), або копії договорів оренди, послуг чи інші, які підтверджують залучення* учасником обладнання, матеріально-технічної бази та є чинним на дату подання пропозиції..» - на підтвердження власного/орендованого майна, механізмів, транспортних засобів, спецтехніки може надаватись один із документів, вказаний в дужках?
2) Просимо надати роз’яснення щодо того чи потрібно вказувати ПІБ працівників відповідної кваліфікації (при заповненні форми №2)?
3) Щодо наявності інженера-проектувальника в штаті підприємства: мається на увазі інженер-проектувальник в частині проектно-кошторисної документації? Просимо надати уточнення з цього приводу.
Заздалегідь дякуємо за відповіді!
Просимо надати роз’яснення до кваліфікаційних вимог, викладенних в Додатку 2 до ДКТ:
1) «копії документів, що підтверджують право власності або оренди на нерухоме майно, механізми, транспортні засоби, спецтехніку або інших документів, що підтверджують наявність в учасника нерухомого майна, механізмів, транспортних засобів, спецтехніки, зазначених у вищевказаній довідці (свідоцтво про право власності, витяг з реєстру, свідоцтва про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів), договір купівлі-продажу, балансова відомість, інвентарна картка обліку або інше), або копії договорів оренди, послуг чи інші, які підтверджують залучення* учасником обладнання, матеріально-технічної бази та є чинним на дату подання пропозиції..» - на підтвердження власного/орендованого майна, механізмів, транспортних засобів, спецтехніки може надаватись один із документів, вказаний в дужках?
2) Просимо надати роз’яснення щодо того чи потрібно вказувати ПІБ працівників відповідної кваліфікації (при заповненні форми №2)?
3) Щодо наявності інженера-проектувальника в штаті підприємства: мається на увазі інженер-проектувальник в частині проектно-кошторисної документації? Просимо надати уточнення з цього приводу.
Заздалегідь дякуємо за відповіді!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.01.2021, 13:32)
Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України ,,Про публічні закупівлі” (у редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 року) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет виконавчого комітету Новокаховської міської ради Херсонської області повідомляє про наступне: Тендерна документація включає в себе невідємні частині зокрема додаток №1 до тендерної документації встановлює вимоги до учасників у відповідності до положень статті 16 Закону, а саме з метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій. Щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, які встанолені вимогами пункту 1.1 додатку №2 до тендерної документації учасник самостійно визнчає, як перелік так і документи, що підтверджують його правокористування виходячи із наданої ним інформації. Тендерний коміет надає роз’яснення стосовно встановленої вимоги – наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Умовами додатку №1 до тендерної документації, який є невідємною частиною тендерної документації, передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (Форма №2). Така довідка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно-технічних працівників - посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: довідку про наявність в учасника робітників робочих професій необхідних для виконання зобов’язань за предметом даних торгів. Крім того, як зазначено формою 2 додатку №1 до тендерної документації, що форма довідки заповнюється Учасником (на фірмовому бланку, у разі наявності ) та надається у складі пропозиції Учасник не повинен відступати від даної форми. Отже, дана форма 2 додатку №1 до тендерної документації не містить виоги щодо ПІБ працівника/робітника учасника проте кожен учасник має право за власної ініціативи надати інформацію, яку вважає надати, що в свою чергу не є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Відповідно до вимог підпункту 1.2.2 пункту 1 додатку №1 до тендерної документації зазначено, що в штаті підприємства може бути сертифікований інженер-проектувальник або залучений по цивільно-правовому договору. В складі пропозиції може надати копію діючого сертифіката інженера-проектувальника, а також для підтвердження трудових чи цивільно-правових відносин з такою особою, може надати оригінал або належним чином завірену копію такого договору або наказу про прийняття на роботу, або витягу із трудової книжки. Отже, вимогами цього підпункту не вставнолено обов’язкового підтвердження та наявності сертифікованого інженеру-проектувальника та крім того передбачено можливість (не є вимогою) у наданні копії діючого сертифіката інженера-проектувальника або оригіналу чи належним чином завірену копію такого договору або наказу про прийняття на роботу, або витягу із трудової книжки.
18.01.2021, 15:59
Щодо опису плану фінансування
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
Детально вивчивши проект договору та Тендерну документацію, просимо описати попередній план фінансування робіт по даному об'єкту: на поточний рік (бюджетні асигнування на 2021р.) та заплановані обсяги фінансування на весь період виконання робіт. Дякуємо!
Детально вивчивши проект договору та Тендерну документацію, просимо описати попередній план фінансування робіт по даному об'єкту: на поточний рік (бюджетні асигнування на 2021р.) та заплановані обсяги фінансування на весь період виконання робіт. Дякуємо!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.01.2021, 13:33)
Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України ,,Про публічні закупівлі” (у редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 року) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет виконавчого комітету Новокаховської міської ради повідомляє про наступне: дана закупівля здійснюється у відповідності до вимог статті 4 Закону, а саме: планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Відповідно до оприлюдненого річного плану закупівель (змін до річного плану закупівель) на 2021 рік дана закупівля робіт здійснюється за рахунок спів фінансування: за рахунок коштів державного бюджету України, який складає 380371443,48 грн та за рахунок коштів місцевого бюджету – 42263493,72 грн. Додаток №5 до тендерної документації – ,,Проєкт Договору”, який складено з урахуванням вимог Закону України ,,Про публічні закупівлі”, Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 року №668 із змінами. Пунктом 3.1.1 розділу 3 додатку №5 до тендерної документації зазначено наступне: Сума бюджетних асигнувань на 2021 рік складає __________грн. (________________ грн. _______коп.) з ПДВ, з яких ____________грн. (_______________ грн. ___ коп.) з ПДВ за рахунок Державного бюджету України та _________________грн. (____________________грн. ____ коп.) з ПДВ за рахунок місцевого бюджету, але в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Фінансування робіт в наступних роках буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів. Описати попередній план фінансування по даному об’єкту на поточний рік та заплановані обсяги фінансування на весь період виконання робіт не є можливим оскільки дана інформація буде відома за результатами проведеної процедури закупівлі.