Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 29.12.2020 17:15. Дата останніх змін - 30.03.2021 11:19

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво Центру Олімпійських видів спорту «Н2О Нова Каховка» по проспекту Дніпровський, 18-а у м. Нова Каховка, Херсонської області» (ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт). -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-29-005609-c  
ID 72065b79b1ba418488b8268636b3f490  
Очікувана вартість закупівлі
422`634`93720 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Виконавчий комітет Новокаховської міської ради Херсонської області  
Очікувана вартість закупівлі 422`634`937.20 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`113`174.69 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 2`113`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
29.12.20
Період уточнень
до 26.01.21
Період оскаржень
до 01.02.21
Подання пропозицій
до 05.02.21
Прекваліфікація
з 08.02.2021
Оскарження прекваліфікації
до 03.03.2021
Аукціон
05.03.21
Кваліфікація переможця
з 05.03.21
Пропозиції розглянуті
12.03.21
Завершена
30.03.21
18.01.2021, 15:38. ID: UA-2020-12-29-005609-c.c1
Вимога (Скарга)
Зміни ДКТ задля відповідності вимогам чинного законодавства
Шановний Замовнику!
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», документація конкурсних торгів, а саме Частина 1 (Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу 3 містить роз’яснення щодо відхилення пропозиції в разі порушення законодавства: «Розкриття тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в частині інформації про ціну на етапі прекваліфікації є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. У випадку, якщо частина тендерної пропозиції учасника міститиме відомості чи документи з інформацією про ціну, що буде доступна для перегляду до проведення електронного аукціону, вказана пропозиція вважатиметься такою, що не відповідає умовам тендерної документації та буде відхилена згідно ст.31 Закону».
Водночас, відповідно до вимог ДКТ (Додаток 6), Учасник має надати на етапі прекваліфікації «Довідку щодо залучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт», яка містить вимогу заповнення орієнтовної вартості робіт субпідрядної організації, сумою (грн.) та у відсотках до ціни тендерної пропозиції. Дана інформація дозволяє прорахувати ціну тендерної пропозиції Учасника, що є порушенням законодавства з питань публічних закупівель.
У зв’язку з цим, просимо Вас внести зміни в ДКТ та прописати вимоги щодо надання інформації про залучення субпідрядних організацій таким чином, аби вони не суперечили чинному законодавству.
Заздалегідь дякуємо!
Тендерний комітет виконавчого комітету Новокаховської міської ради розглянув вимогу та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України ,,Про публічні закупівлі” (у редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 року) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до вимог п.32 ч.1 ст.1 та ч.2 ст.22 ЗУ ,,Про публічні закупівлі” (далі – Закон) замовником було розроблено тендерну документацію у відповідності до вимог визначених Законом та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог ч.1 ст.22 та ст.10 Закону. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пунктом 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема у разі, якщо учасник процедури закупівлі планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт, вартість яких складає не менше, ніж 20% вартості договору про закупівлю, в тендерній пропозиції необхідно надати: довідку, підписану учасником процедури закупівлі/ уповноваженою особою учасника, з інформацією про кожного суб’єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження), якого учасник процедури закупівлі планує залучати до виконання робіт, як субпідрядника (додаток №6 до тендерної документації), або учасник процедури закупівлі надає інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначено статтею 31 Закону. При цьому, учасник який виявив намір прийняти участь у даних відкритих торгах з публікацією англійською мовою повинен врахувати, що розкриття тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в частині інформації про ціну на етапі прекваліфікації є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. У випадку, якщо частина тендерної пропозиції учасника міститиме відомості чи документи з інформацією про ціну, що буде доступна для перегляду до проведення електронного аукціону, вказана пропозиція вважатиметься такою, що не відповідає умовам тендерної документації та буде відхилена згідно ст.31 Закону. З огляду на вашу вимогу не зрозуміло, яким чином Замвоник або інша особа може прорахувати ціну пропозиції учасника у разі надання ним інформації щод субпідрядника/співвиконавця? Також, в даному випадку учасник може надати документ як з ціною, який не розкривається на етапі прекваліфікації так і додатково без ціни (який розкривається на етапі прекваліфікації). З огляду на вищевикладене у тендерного комітету відсутні аргументовані підстави для внесення змін до тендернї документації в цій частині, а вимога не підлягає задоволенню.
Відповідь замовника: 19.01.2021 13:34
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
22.01.2021, 16:00. ID: UA-2020-12-29-005609-c.c2
Скарга до АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"
Скарга на вимоги Тендерної документації
В результаті вивчення Тендерної документації на Закупівлю "ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво Центру Олімпійських видів спорту «Н2О Нова Каховка» по проспекту Дніпровський, 18-а у м. Нова Каховка, Херсонської області» (ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)."була встановлена наявність дискримінаційних умов та вимог, що перешкоджають добросовісній конкуренції серед учасників.
Причина відхилення скаргиСкасована автором
Повернено як помилкове
22.01.2021, 16:21. ID: UA-2020-12-29-005609-c.b3
Скарга до АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"
Скарга на вимоги Тендерної документації
Ознайомившись з Тендерною документацією на Закупівлю "ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво Центру Олімпійських видів спорту «Н2О Нова Каховка» по проспекту Дніпровський, 18-а у м. Нова Каховка, Херсонської області» (ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт).", була встановлена наявність дискримінаційних умов та вимог, що перешкоджають добросовісній конкуренції серед учасників.
Дата розгляду скарги03.02.2021, 12:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Не задоволена