Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 14.04.2020 17:25. Дата останніх змін - 13.07.2020 10:17

ДК 021:2015 – 99999999-9 Не відображене в інших розділах (одноразова натуральна допомога «пакунок малюка») -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-14-005167-b  
ID c32c23c0945047f088afc3d9c94e9bd3  
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`233`464`420.37 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівля проводиться державною установою «Професійні закупівлі», як централізованою закупівельною організацією в інтересах Замовника торгів - Міністерства соціальної політики України, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.09.2019 № 846-р «Про визначення Державної установи «Професійні закупівлі» централізованою закупівельною організацією».

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1`233`464`420.37 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 6`167`322.10 Гривня  
Процедура закупівлі Укладання рамкової угоди  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  

ПАРАМЕТРИ РАМКОВОЇ УГОДИ

Строк, на який укладається рамкова угода 7 місяці  
Кіл-ть учасників, з якими буде укладено рамкову угоду 7  
Закупівля оголошена
14.04.20
Період уточнень
до 04.05.20
Період оскаржень
до 10.05.20
Подання пропозицій
до 14.05.20
Прекваліфікація
з 14.05.2020
Оскарження прекваліфікації
Торги відмінено
13.07.20
15.04.2020, 22:00
Щодо позиції №36
Запитання щодо лоту ДК 021:2015 – 99999999-9 Не відображене
Доброго дня. Чи дозволено подавати у пакунку 2 упаковки лактаційних вкладишів фасуванням по 30 шт в кожному? Адже принциповість збережена - 60 шт в пакунку є.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.04.2020, 18:49)
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Дозволяється використовувати кілька фабричних упаковок товару, але загальна кількість одиниць товару повинна бути не меншою, ніж зазначено у вимогах.
15.04.2020, 22:03
Щодо терміну "Не меньше ** шт в упаковці"
Запитання щодо лоту ДК 021:2015 – 99999999-9 Не відображене
Вами малось на увазі не менше ** шт в наборі (Ваву Вох), а не в заводській упаковці виробника. Вірно?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.04.2020, 18:51)
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Всі товари, що знаходяться в кожному окремому комплекті "пакунок малюнка", повинні бути в упаковці виробника. Вираз «Не меньше ** шт в упаковці"» слід розуміти так, що запропоновані Вами товари мають бути у фабричній упаковці виробника і кількість одиниць товару, що знаходиться в комплекті, повинна бути не меншою, ніж кількість, зазначена у вимогах до такого товару.
Дозволяється використовувати кілька фабричних упаковок товару, але загальна кількість одиниць товару повинна бути не меншою, ніж зазначено у вимогах.
15.04.2020, 22:18
Щодо мила господарського
Запитання щодо лоту ДК 021:2015 – 99999999-9 Не відображене
Доброго дня. Якщо мило господарське, для прання дитячих речей виготовлено не на території України, але має стандарт ISO, це не стане причиною для дискваліфікації чи відмови ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.04.2020, 18:51)
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Ні, якщо мило господарське (для прання дитячих речей) виготовлено не на території України, але має стандарт ISO, це не буде причиною для відхилення пропозиції Учасника.
16.04.2020, 10:43
Місце поставки, зберігання товару
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до п.5.1. Договору про закупівлю, Постачальник поставляє Товар разом з товаросупроводжувальними документами, за місцезнаходженням Замовника згідно накладної на партію Товару.
Згідно п. 5.4. Після отримання Замовником партії Товару між Сторонами укладається Договір про відповідальне зберігання та доставку Товару до Кінцевих одержувачів.
Тобто:
1. Партія товару поставляється Замовнику за його місцезнаходженням.
2. Після його приймання Замовником, Постачальник Забирає назад товар на зберігання, про що укладається відповідний договір.
3. Доставляє товар до Кінцевих одержувачів.

Навіщо поставляти товар за місцезнаходженням Замовника, а потім Постачальнику забирати його на зберігання? Чи можливо поставляти товар одразу Кінцевим одержувачам?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.04.2020, 18:56)
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Шановний Учасник, Ви все вірно зрозуміли, прийом партії товару здійснює Замовник за договором про закупівлю, потім Постачальник здійснює на підставі договору відповідального зберігання доставку цього товару до пологового будинку (Кінцевий одержувач). На жаль, немає можливості здійснити доставку Кінцевим одержувачам на пряму, оскільки там немає представників Замовника, що мають право підпису видаткової накладної за договором закупівлі. Передача товару за договором відповідального зберігання здійснюється Учасником (Зберігачем) до Кінцевого одержувача на підставі видаткових накладних, які оформлені Замовником (Поклажодавцем)».
16.04.2020, 12:50
медичні книжки всіх працівників Постачальника, які мають відношення до фасування чи поставки товару
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до п 2.14. Договору про закупівлю, всі працівники Постачальника, які мають відношення до фасування чи поставки товару повинні мати особову медичну книжку та на вимогу Замовника надати відповідні копії.
Предметом постачання є текстильні вироби та засоби гігієни. Працівники зазначених професій відповідно до Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженого Постановою КМУ № 559 від 23.05.2001 у даних сферах не зобов’язані мати медичну книжку.
Крім того, доставка товару може здійснюватися не власним транспортом Постачальника, а залученим транспортом, транспортними організаціями, до працівників яких Постачальник не може встановлювати вимоги.
Просимо надати обґрунтування з посиланнями на норми діючого законодавства, щодо вимоги встановленої в п. 2.14 Договору про закупівлю, або виключити даний пункт із форми договору
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.04.2020, 18:53)
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Вимога щодо наявності у працівників Постачальника медичних книжок не суперечить вимогам чинного законодавства України, адже Постанова КМУ №559 від 23.05.2001 року «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» не визначає вичерпний перелік персоналу, що може проходити медичний огляд.
Також звертаємо увагу Учасника, що пакунок малюка складається з 54 компонентів, які застосовуються для догляду за новонародженою дитиною, і для Замовника важливо дотримання всіх можливих санітарних норм для забезпечення безпеки малюків.
Зазначимо, що одним з основних принципів чинного законодавства України є свобода договору. Також відповідно до п. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Отже, Замовник має право вільно визначати умови Договору, що не суперечать чинному законодавству України
16.04.2020, 13:22
Термін придатності
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 2.13. договору про закупівлю встановлено, що залишковий строк придатності товару на час його поставки повинен становити не менше 70 % від строку придатності.
При цьому, Додатком 2 до ТД на переважну більшість продукції встановлено залишковий термін придатності, на момент поставки не менше 60%.
Будь-ласка, приведіть в форму договору про закупівлю у відповідність з технічними характеристиками ТД.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.04.2020, 18:54)
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, визначальним просимо вважати залишковий термін придатності, визначений для товарів зі складу комплекту у Додатку 2 до тендерної документації
16.04.2020, 13:52
Щодо пакування товару
Загальне запитання щодо оголошення
Додатком 2 до ТД встановлено, що Коробка-колиска має бути обгорнута з усіх боків 3-ма шарами пакувальної плівки товщиною не менше 18 мкм, для уникнення можливих подряпин, бруду, проникнення вологи чи інших пошкоджень під час транспортування та розвантаження.
Пунктом 2.10. Договору про закупівлю встановлено. Що пакування повинно забезпечувати захист від впливу механічних і кліматичних факторів під час транспортування та зберігання Товару, що поставляється, а також найбільш повне використання вантажопідйомності (місткості) транспортних засобів і зручність використання вантажно-розвантажувальних робіт.

Що мається на увазі в п.2.10 договору? коробка повинна бути обгорнута з усіх боків 3-ма шарами пакувальної плівки товщиною не менше 18 мкм? чи окрім цієї обгортки мати додаткове пакування?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.04.2020, 18:55)
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Пакунок малюка в будь-якому разі має бути обгорнуто 3-ма шарами пакувальної плівки товщиною не менше 18 мкм, однак якщо Постачальник передбачає, що за умов транспортування та зберігання, які він буде застосовувати, пакування у 3 шари плівки не дасть змогу захистити товар від впливу механічних і кліматичних факторів під час такого транспортування та зберігання, він може використати додаткове пакування для забезпечення вимог з дотримання температурного режиму, цілісності пакунку малюка та інших вимог, визначених у додатку 2 до тендерної документації та у Специфікації до договору про закупівлю
16.04.2020, 14:08
Тарне місце
Загальне запитання щодо оголошення
Пункт 2.8. Договору про закупівлю. Товари повинні бути передані у тарі та (або) упаковані звичайним для них способом в упаковку, а за їх відсутності - способом, який забезпечує схоронність Товарів за належних умов зберігання, транспортування і перевантаження.
У випадках, передбачених стандартами, технічними умовами, Постачальник зобов'язаний при відвантаженні (здачі) Товарів в упакованих або затарених місцях вкласти в кожне тарне місце документ, якій свідчить про найменування та якість продукції, що знаходиться в даному тарному місці.

Що мається на увазі – Тарне місце? Палета або пакунок малюка?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.04.2020, 11:53)
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Відповідно до п. 2 ст. 685 Цивільного кодексу України товар повинен бути переданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, а за їх відсутності - способом, який забезпечує схоронність товару цього роду за звичайних умов зберігання і транспортування, якщо договором купівлі-продажу не встановлено вимог щодо тари та (або) упаковки. Пункт 2 Порядку, затвердженого наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України 02.10.01 N 224, визначає, що упаковка - технічний засіб чи комплекс засобів з розміщеним у ньому товаром, який забезпечує захист товару від пошкоджень та втрат у процесі транспортування, зберігання та продажу, а довкілля - від забруднень; тара - основний елемент упаковки, що є виробом для розміщення товару.
Головною метою п.2.8. Договору про закупівлю є обов’язок Постачальника забезпечити схоронність пакунку малюка під час зберігання, транспортування та перевантаження. Також в додатку 3 до тендерної документації визначені вимоги до пакування Товару.
29.04.2020, 15:02
Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції
Загальне запитання щодо оголошення
Пунут 3 розділу 3 Інструкція з підготовки пропозиції Тендерною документації на закупівлю ДК 021:2015 – 99999999-9 Не відображене в інших розділах (одноразова натуральна допомога «пакунок малюка») містить умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції.
Відповідно до вимог цього пункту:
«Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
- відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
- не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
- ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією».
Крім того, в додатку 5 до тендерної документації «Вимоги до оформлення забезпечення тендерної пропозиції та примірна форма банківської гарантії» наведена форма банківської гарантії, в якій серед іншого зазначено, що банк-гарант зобов'язується протягом п’яти банківських днів сплатити суму гарантії, після одержання банком паперового оригіналу оформленої належним чином (підпис уповноваженої особи, печатка Бенефіціара) першої письмової вимоги Бенефіціара, без необхідності для Бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з тим, що настала одна з таких обставин: Принципал відкликав свою тендерну Пропозицію після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними та/або Принципал, який став переможцем процедури торгів, не підписав договір про закупівлю та/або Принципал - переможець процедури торгів не надав у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та/або Принципал-переможець процедури торгів не надав забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Однак, в Законі України «Про публічні закупівлі», строк надання таких документів передбачений частиною шостою статті 17.
Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно до тексту Закону України «Про публічні закупівлі», на які вона посилається.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.05.2020, 17:36)
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Відповідно до пункту 5 розділу Х Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 10.09.2019 № 114-IX, який набув чинності з 19 квітня 2020 року, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що процедура закупівлі оголошена 14 квітня 2020 року, тому проводиться у відповідності до редакції Закону України «Про публічні закупівлі», що діяла до 19 квітня 2020 року. Примірна форма банківської гарантії, яку може використати учасник, викладена в додатку 5 до тендерної документації.
04.05.2020, 16:17
Питання щодо зменшення кроку аукціону
Загальне запитання щодо оголошення
Враховуючи те, що Замовником здійснюється закупівля з застосуванням рамкової угоди, та кількість та періодичність, а також обсяги проведення аукціонів будуть визначатися Закупівельником та Замовником у кожному окремому випадку та при цьому може бути у розмірі менш ніж заявлений на сьогоднішній день крок аукціону, просимо наразі визначити суми окремих аукціонів для встановлення того, що крок аукціону буде сумірним з відповідним аукціоном або встановити меньший крок аукціону, який ніяким чином не зменшить конкуренцію серед учасників
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.05.2020, 15:56)
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Звертаємо Вашу увагу, що закупівля проводиться ЦЗО за рамковою угодою відповідно до Порядку укладання і виконання рамкових угод, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.09.2017 № 1372. Згідно з пунктом 3 розділу VI “Відбір учасника для укладення договору про закупівлю за рамковою угодою” цього Порядку, ціна за товари, які закуповуються в межах одного відбору, розраховується автоматично електронною системою як добуток ціни за одиницю для кожного учасника-переможця, зазначеної ним в інформації про ціну за одиницю, та кількості (об’єму) товару (послуги), на яку (який) планується укласти договір, та зазначається у запрошенні для подання пропозицій для участі у відборі.
Відповідне запрошення подати пропозиції щодо укладення договору про закупівлю за рамковою угодою для проведення відбору буде надіслано через електронну систему закупівель учасникам, які підписали рамкову угоду, та в ньому будуть визначені основні показники закупівлі, зокрема кількість товарів, ціну, розмір мінімального кроку електронного аукціону.
Водночас повідомляємо, що Ваша пропозиція взята до уваги, Замовником внесені зміни до тендерної документації.
04.05.2020, 16:22
Питання щодо надання договірного забезпечення.
Загальне запитання щодо оголошення
Детально вивчивши тендерну документацію та додатки до неї щодо закупівлі код ДК 021:2015 – 99999999-9 Не відображене в інших розділах (одноразова натуральна допомога «пакунок малюка») було встановлено, що Замовником (Закупівельником) вимагається надання договірного забезпечення у розмірі 5% вартості договору від ціни договору із врахуванням податку на додану вартість.
Враховуючи встановлення досить великих штрафних санкцій у договорі про закупівлі, а також значну суму закупівлі, досить звужене коло осіб зможе надати Замовнику таку гарантію виконання договору, що заздалегідь призводить до звуження кола потенційних учасників торгів.
Враховуючи вищенаведене, просимо Вас розглянути можливість виключення з тендерної документації вимоги щодо надання договірного забезпечення.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.05.2020, 15:58)
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Відповідно до ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник скористався своїм правом вимагати від учасника – переможця внесення до укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Водночас повідомляємо, що Замовником внесено зміни до тендерної документації в частині визначення розміру забезпечення виконання договору та неустойки за порушення умов договору
04.05.2020, 16:27
щодо товару № 7
Загальне запитання щодо оголошення
прошу уточнити параметри пелюшки багаторазової вологостійкої, не менше 3 шарів - шари мають бути спаяні (сендвіч) чи окремі (з"єднання по периметру виробу)? чи мається на увазі якийсь певний 3-шаровий матеріал?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.05.2020, 15:59)
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Вимога до товару №7 зі складу комплекту - всі шари пелюшки повинні бути з'єднані між собою по всій площині (спаяні).
04.05.2020, 16:55
Обрана процедура закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо надати письмове пояснення чому саме така процедура вибрана Замовником для здійснення закупівлі "одноразова натуральна допомога «пакунок малюка»"?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.05.2020, 16:10)
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Замовник визначив таку процедуру найбільш ефективним способом закупівлі для обрання надійних партнерів
04.05.2020, 17:00
Тендерне забезпечення
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо уточнити чи має бути банківська гарантія, яка надана як тендерне забезпечення, з покриттям чи без нього?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.05.2020, 16:24)
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Звертаємо Вашу увагу, що умови та вимоги надання гарантії описані в пункті 2 “Забезпечення пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки пропозиції” тендерної документації та у Додатку 5 до тендерної документації, зокрема банківська гарантія має містити вказівку на безвідкличність, непередаваність та неможливість переуступлення зобов’язання по банківській гарантії без попередньої згоди зі сторони банку-гаранта, принципала та бенефіціара.
04.05.2020, 17:22
Цінова пропозиція
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо уточнити чи має учасник подавати ціну пропозиції по кожному найменуванню на етапі прекваліфікації ? та у разі її подання - робити її недостопную для перегляду?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.05.2020, 16:27)
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Документ «Цінова пропозиція» складається за формою, що викладена в Додатку 7 до тендерної документації, та подається (завантажується) в ЕСЗ Учасниками, яких визнано переможцями торгів, у п’ятиденний строк, що починається через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти рамкову угоду.
У разі розкриття цінової пропозиції та інформації про ціну пропозиції учасника в електронній системі закупівель до аукціону, пропозиція такого учасника буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
04.05.2020, 17:23
договора, висновки сес
Загальне запитання щодо оголошення
В документації вимагається надати: Копію позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності товару вимогам санітарного законодавства України, дійсного на період не менше строку дії тендерної пропозиції або копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо ввезення, реалізації та використання сировини, продукції (вироби, обладнання, технологічні лінії тощо) іноземного виробництва, дійсного на період не менше строку дії тендерної пропозиції виданих Держпродспоживслужбою України.
Висновки повинні бути видані на ім»я учасника , чи можна надавати висновки від постачальників, виробників або дистриб»юторів товарів чи сировини?


Чи потрібно заповнювати на надавати в пропозиції проект рамкової угоди? Чи достатньо завізувати просто кожну сторінку договору?
В аналогічному договорі обов»язкове зазначення що білизна була саме для немовлят ясельного віку? Чи буде вважатися аналогічним договір на трикотажні білизняні вироби, або натільну білизну ( без зазначення стосовно немовлят, ясельного віку (до 3 років))
Так же і поро засоби гігієни для догляду за немовлятами, чи можна щоб просто предметом договору було засоби гігієни.?

Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.05.2020, 16:28)
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Тендерною документацією не встановлено вимоги щодо отримувача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Відповідно до вимог пункту 3 розділу 7 “Результати торгів та укладання рамкової угоди” та пункту 2 розділу 9 “Результати відбору та укладання договору про закупівлю” тендерної документації, Учасник поданням своєї тендерної пропозиції підтверджує те, що він ознайомився з усіма умовами проекту рамкової угоди та проекту договору, що містяться в Додатку 3, підтверджує відсутність потреби у доповненні його змісту іншими умовами та погоджується укласти договір в редакції, запропонованій Замовником. Відповідно Замовник не вимагає окремого подання проекту договору чи проекту рамкової угоди Учасником у складі тендерної пропозиції.
Щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору - зверніть увагу що Замовником внесені зміни до тендерної документації в частині визначення кваліфікаційних критеріїв та їх документального підтвердження Учасником.