Процедура закупівлі оголошена 14.04.2020 17:25. Дата останніх змін - 13.07.2020 10:17
ДК 021:2015 – 99999999-9 Не відображене в інших розділах (одноразова натуральна допомога «пакунок малюка») -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2020-04-14-005167-b | |
ID | c32c23c0945047f088afc3d9c94e9bd3 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2020-03-12-003731-b |
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`233`464`420.37 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля проводиться державною установою «Професійні закупівлі», як централізованою закупівельною організацією в інтересах Замовника торгів - Міністерства соціальної політики України, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.09.2019 № 846-р «Про визначення Державної установи «Професійні закупівлі» централізованою закупівельною організацією».
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ" | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 1`233`464`420.37 Гривня (з ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 6`167`322.10 Гривня | |
Процедура закупівлі | Укладання рамкової угоди | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
ПАРАМЕТРИ РАМКОВОЇ УГОДИ
Строк, на який укладається рамкова угода | 7 місяці | |
Кіл-ть учасників, з якими буде укладено рамкову угоду | 7 |
Закупівля оголошена
14.04.20
Період уточнень
до 04.05.20
Період оскаржень
до 10.05.20
Подання пропозицій
до 14.05.20
Прекваліфікація
з 14.05.2020
Оскарження прекваліфікації
Торги відмінено
13.07.20
16.04.2020, 12:29. ID: UA-2020-04-14-005167-b.b1
Вимога (Скарга)
Неустойка
Пунктом 7.2. договору про закупівлю, у разі несвоєчасного виконання зобов’язань Замовник має право вимагати від Постачальника сплати штрафу в розмірі 0,5 % від загальної ціни цього Договору за кожний день прострочення виконання, але не більше 20 % (двадцяти відсотків) від ціни цього Договору.
Відповідно до 549 Цивільного кодексу України Штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожен день прострочення виконання.
Тобто:
1. штраф не може обчислюватись за кожен день прострочення.
2. за приписом статті 3 Закону N 543/96 та частини другої статті 343 ГК України розмір пені не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.
3. Прив'язка штрафу до загальної суми договору також не коректна, тому що, наприклад, в разі несвоєчасної поставки (недопоставки) 1 одиниці товару, Постачальнику може бути нараховано штраф від загальної суми Договору, що значно перевищить розмір збитків Замовника.
Просимо привести форму договору про закупівлю відповідно до вимог чинного законодавства та внести відповідні зміни в Додаток 2 до рамкової угоди
Відповідно до 549 Цивільного кодексу України Штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожен день прострочення виконання.
Тобто:
1. штраф не може обчислюватись за кожен день прострочення.
2. за приписом статті 3 Закону N 543/96 та частини другої статті 343 ГК України розмір пені не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.
3. Прив'язка штрафу до загальної суми договору також не коректна, тому що, наприклад, в разі несвоєчасної поставки (недопоставки) 1 одиниці товару, Постачальнику може бути нараховано штраф від загальної суми Договору, що значно перевищить розмір збитків Замовника.
Просимо привести форму договору про закупівлю відповідно до вимог чинного законодавства та внести відповідні зміни в Додаток 2 до рамкової угоди
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
1. Щодо заміни «штраф» на «пеня» - будуть внесені зміни в тендерну документацію та приведено у відповідність до вимог закону. Дякуємо, що звернули увагу.
2. Шановний Учасник, звертаємо Вашу увагу, що Закон №543/96 регулює зобов’язання між платниками та одержувачами грошових коштів, щодо відповідальності за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань, а ст. 343 ГК України регулює особливості правового регулювання фінансової діяльності суб’єктів господарювання.
Договір про закупівлю підготовлений виходячи з вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», зобов’язання за яким регулюються Господарським кодексом України (далі ГК) та Цивільним кодексом України (далі ЦК). Так п. ст. 179 ГК визначає, що сторони при укладанні договорів можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству. Також відповідно до п. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
3. Замовник, прописуючи відповідальність Постачальника за порушення умов Договору про закупівлю, керується соціальною відповідальністю і не має наміру заробити гроші на Постачальнику. Дана відповідальність прописана лише для того, щоб забезпечити виконання умов Договору. Договір доступний для ознайомлення, кожний Учасник має можливість зважено підійти до рішення його підписати та відповідно бути впевненим в можливості його виконання
1. Щодо заміни «штраф» на «пеня» - будуть внесені зміни в тендерну документацію та приведено у відповідність до вимог закону. Дякуємо, що звернули увагу.
2. Шановний Учасник, звертаємо Вашу увагу, що Закон №543/96 регулює зобов’язання між платниками та одержувачами грошових коштів, щодо відповідальності за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань, а ст. 343 ГК України регулює особливості правового регулювання фінансової діяльності суб’єктів господарювання.
Договір про закупівлю підготовлений виходячи з вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», зобов’язання за яким регулюються Господарським кодексом України (далі ГК) та Цивільним кодексом України (далі ЦК). Так п. ст. 179 ГК визначає, що сторони при укладанні договорів можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству. Також відповідно до п. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
3. Замовник, прописуючи відповідальність Постачальника за порушення умов Договору про закупівлю, керується соціальною відповідальністю і не має наміру заробити гроші на Постачальнику. Дана відповідальність прописана лише для того, щоб забезпечити виконання умов Договору. Договір доступний для ознайомлення, кожний Учасник має можливість зважено підійти до рішення його підписати та відповідно бути впевненим в можливості його виконання
Відповідь замовника: 22.04.2020 11:52
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
21.04.2020, 16:41. ID: UA-2020-04-14-005167-b.b2
Вимога (Скарга)
внесення змін до технічних вимог текстильних виробів
внесення змін до технічних вимог текстильних виробів
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
1. Щодо виключення вимоги до ковдри (товар зі складу комплекту за порядковим номером 39) в частині типу зовнішньої тканини лише з бязі – Ваша вимога врахована, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в частині розширення параметру тип зовнішньої тканини «бязь або поплін або сатин».
2. Щодо виключення вимоги до матрацу (товар зі складу комплекту за порядковим номером 43) в частині типу зовнішньої тканини лише з бязі та виключного переліку кольорів – Ваша вимога врахована, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в частині розширення параметру тип зовнішньої тканини «бязь або поплін або сатин» та виключено перелік кольорів пастельних тонів.
3. Щодо зміни щодо щільності бейки до текстильних виробів ковдри (товари зі складу комплекту за порядковими номерами 8-18, 21-24, 30-31) – Ваша вимога врахована, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в частині встановлення параметру «щільність бейки» у значенні «не менше 160 г/м2» до зазначених товарів.
4. Щодо рукавів відкритого типу (товари зі складу комплекту за порядковими номерами 15-16, 21-24) – Ваша вимога врахована частково, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в частині встановлення вимоги до конструкції товарів зі складу комплекту № 23. Чоловічки з довгим рукавом та штанцями, бавовна 100 %, розмір 68 см (довжина тіла 63-68 см), №24. Чоловічки з довгим рукавом та штанцями, бавовна 100 %, розмір 74 см (довжина тіла 69-75 см). з показником «Штанини закритого типу, рукава відкритого типу». До товарів зі складу комплекту за порядковими номерами №15, 16, 21, 22 зміни в цій частині вважаємо недоцільними та залишаємо показник «рукави закритого типу» з метою забезпечення захисту немовлят, які при перших місяцях життя можуть мимовільно та безконтрольно завдати собі шкоди власними нігтями.
Зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації після погодження з Замовником торгів - Міністерством соціальної політики України.
1. Щодо виключення вимоги до ковдри (товар зі складу комплекту за порядковим номером 39) в частині типу зовнішньої тканини лише з бязі – Ваша вимога врахована, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в частині розширення параметру тип зовнішньої тканини «бязь або поплін або сатин».
2. Щодо виключення вимоги до матрацу (товар зі складу комплекту за порядковим номером 43) в частині типу зовнішньої тканини лише з бязі та виключного переліку кольорів – Ваша вимога врахована, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в частині розширення параметру тип зовнішньої тканини «бязь або поплін або сатин» та виключено перелік кольорів пастельних тонів.
3. Щодо зміни щодо щільності бейки до текстильних виробів ковдри (товари зі складу комплекту за порядковими номерами 8-18, 21-24, 30-31) – Ваша вимога врахована, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в частині встановлення параметру «щільність бейки» у значенні «не менше 160 г/м2» до зазначених товарів.
4. Щодо рукавів відкритого типу (товари зі складу комплекту за порядковими номерами 15-16, 21-24) – Ваша вимога врахована частково, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в частині встановлення вимоги до конструкції товарів зі складу комплекту № 23. Чоловічки з довгим рукавом та штанцями, бавовна 100 %, розмір 68 см (довжина тіла 63-68 см), №24. Чоловічки з довгим рукавом та штанцями, бавовна 100 %, розмір 74 см (довжина тіла 69-75 см). з показником «Штанини закритого типу, рукава відкритого типу». До товарів зі складу комплекту за порядковими номерами №15, 16, 21, 22 зміни в цій частині вважаємо недоцільними та залишаємо показник «рукави закритого типу» з метою забезпечення захисту немовлят, які при перших місяцях життя можуть мимовільно та безконтрольно завдати собі шкоди власними нігтями.
Зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації після погодження з Замовником торгів - Міністерством соціальної політики України.
Відповідь замовника: 24.04.2020 12:28
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
21.04.2020, 19:08. ID: UA-2020-04-14-005167-b.b3
Вимога (Скарга)
Внесення змін до текстильних виробів - чоловічків в частині місцезнаходження та кількості кнопок
Внесення змін до текстильних виробів - чоловічків в частині місцезнаходження та кількості кнопок
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Щодо встановлення кнопок на чоловічках лише на одній ніжці та зменшення вимог до загальної кількості кнопок – запропоновані зміни до вимог до товарів зі складу комплекту за порядковими номерами 21, 22, 23, 24 в частині зміни місцезнаходження кнопок на чоловічках лише на одній ніжці та загальної кількості кнопок вважаються недоцільними з огляду на наступне:
1) зміна конструкції для встановлення кнопок на чоловічках лише на одній ніжці погіршить функціональність виробу, оскільки догляд за малюком з метою дотримання гігієни статевих органів немовляти, який має проводитись регулярно та часто, буде ускладений внаслідок неповного доступу до пахової зони та блокування однієї ніжки немовляти запропонованою конструкцією. Також така конструкція негативно сприймається матерями новонароджених дітей, які являються користувачами зазначеного товару, в зв’язку зі складністю у використанні під час догляду;
2) під час аналізу ринку аналогічних товарів виявлено, що товарів з запропонованою учасником конструкцією набагато менше, ніж з конструкцією, визначеною Замовником, що може призвести до обмеження конкуренції.
Враховуючи викладену позицію, Замовник відхиляє таку вимогу та вбачає недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Щодо встановлення кнопок на чоловічках лише на одній ніжці та зменшення вимог до загальної кількості кнопок – запропоновані зміни до вимог до товарів зі складу комплекту за порядковими номерами 21, 22, 23, 24 в частині зміни місцезнаходження кнопок на чоловічках лише на одній ніжці та загальної кількості кнопок вважаються недоцільними з огляду на наступне:
1) зміна конструкції для встановлення кнопок на чоловічках лише на одній ніжці погіршить функціональність виробу, оскільки догляд за малюком з метою дотримання гігієни статевих органів немовляти, який має проводитись регулярно та часто, буде ускладений внаслідок неповного доступу до пахової зони та блокування однієї ніжки немовляти запропонованою конструкцією. Також така конструкція негативно сприймається матерями новонароджених дітей, які являються користувачами зазначеного товару, в зв’язку зі складністю у використанні під час догляду;
2) під час аналізу ринку аналогічних товарів виявлено, що товарів з запропонованою учасником конструкцією набагато менше, ніж з конструкцією, визначеною Замовником, що може призвести до обмеження конкуренції.
Враховуючи викладену позицію, Замовник відхиляє таку вимогу та вбачає недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Відповідь замовника: 24.04.2020 12:30
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
24.04.2020, 16:39. ID: UA-2020-04-14-005167-b.b4
Вимога (Скарга)
Щодо внесення змін до п.2 Додатку №2 в частині товару який виключно або переважно є імпортним для можливості підтвердження характеристик іншими документами крім листа виробника.
Щодо внесення змін до п.2 Додатку №2 в частині товару який виключно або переважно є імпортним для можливості підтвердження характеристик іншими документами крім листа виробника.
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник має право вимагати підтвердження достовірності інформації щодо параметрів пропонованої продукції від її виробника. Замовник вважає недоцільним вимагати таке підтвердження у дистриб’ютора або дилера.
Водночас повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в частині розширення переліку документів, що можуть підтверджувати фактичні технічні характеристики товару, що пропонується Учасником.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник має право вимагати підтвердження достовірності інформації щодо параметрів пропонованої продукції від її виробника. Замовник вважає недоцільним вимагати таке підтвердження у дистриб’ютора або дилера.
Водночас повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в частині розширення переліку документів, що можуть підтверджувати фактичні технічні характеристики товару, що пропонується Учасником.
Відповідь замовника: 29.04.2020 15:30
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
28.04.2020, 11:09. ID: UA-2020-04-14-005167-b.b5
Вимога (Скарга)
Вимога щодо внесення змін в Тендерну документацію в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів
Вимога в доданому файлі
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
1. Щодо виключення з пп. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації вимоги про те, що довідка повинна містити вартість договору - Ваша вимога врахована, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині Переліку документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції для підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
2. Щодо можливості надання учасниками копії аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання договору про закупівлю з закритою інформацією про вартість договору та ціну товару за одиницю.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до умов тендерної документації, Учасником на відповідність встановленому кваліфікаційному критерію “наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору” крім аналогічного договору одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» при народженні дитини, може бути подано договори на поставку трикотажних білизняних виробів для немовлят, дітей ясельного віку (до 3 років) та засобів гігієни для догляду за немовлятами.
Відповідно до частини 2 статті 27 Закону України “Про публічні закупівлі” (в редакції, що діяла до 19.04.2020) конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
У разі, якщо аналогічний договір та\або документи, підтверджуючі його виконання, містять інформацію про ціну договору та\або вартість одиниці товару, яку Сторони визначили як конфіденційну інформацію, така інформація може бути заретушована учасником торгів за умови:
• наявності відповідного пункту про конфіденційність такої інформації в даному аналогічному договорі та заборону її розголошення третім особам;
• надання учасником договору або угоди, укладеної з контрагентом учасника, що підтверджує конфіденційність такої інформації та містить заборону щодо її розголошення третім особам.
Оскільки учасники повинні підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в даному випадку до конфіденційної інформації не може бути віднесений предмет договору, його обсяг і склад, визначені в договорі і / або в додатках до нього, назва та реквізити контрагента.
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
3. Щодо можливості надання не менше 10 видаткових накладних на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (замовлення/угоди) поставки пакунків малюка - дана вимога не буде врахована з огляду на неможливість встановлення факту повноти виконання договору за умови ненадання відповідного об'єму документів. У разі визначення інформації про ціну як конфіденційної інформації, підтвердження повноти виконання поставок за вказаним договором буде проводитись шляхом встановлення повноти обсягу поставок за договором в тому числі за замовленою кількістю пакунків малюка.
1. Щодо виключення з пп. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації вимоги про те, що довідка повинна містити вартість договору - Ваша вимога врахована, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині Переліку документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції для підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
2. Щодо можливості надання учасниками копії аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання договору про закупівлю з закритою інформацією про вартість договору та ціну товару за одиницю.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до умов тендерної документації, Учасником на відповідність встановленому кваліфікаційному критерію “наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору” крім аналогічного договору одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» при народженні дитини, може бути подано договори на поставку трикотажних білизняних виробів для немовлят, дітей ясельного віку (до 3 років) та засобів гігієни для догляду за немовлятами.
Відповідно до частини 2 статті 27 Закону України “Про публічні закупівлі” (в редакції, що діяла до 19.04.2020) конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
У разі, якщо аналогічний договір та\або документи, підтверджуючі його виконання, містять інформацію про ціну договору та\або вартість одиниці товару, яку Сторони визначили як конфіденційну інформацію, така інформація може бути заретушована учасником торгів за умови:
• наявності відповідного пункту про конфіденційність такої інформації в даному аналогічному договорі та заборону її розголошення третім особам;
• надання учасником договору або угоди, укладеної з контрагентом учасника, що підтверджує конфіденційність такої інформації та містить заборону щодо її розголошення третім особам.
Оскільки учасники повинні підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в даному випадку до конфіденційної інформації не може бути віднесений предмет договору, його обсяг і склад, визначені в договорі і / або в додатках до нього, назва та реквізити контрагента.
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
3. Щодо можливості надання не менше 10 видаткових накладних на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (замовлення/угоди) поставки пакунків малюка - дана вимога не буде врахована з огляду на неможливість встановлення факту повноти виконання договору за умови ненадання відповідного об'єму документів. У разі визначення інформації про ціну як конфіденційної інформації, підтвердження повноти виконання поставок за вказаним договором буде проводитись шляхом встановлення повноти обсягу поставок за договором в тому числі за замовленою кількістю пакунків малюка.
Відповідь замовника: 04.05.2020 10:46
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
28.04.2020, 15:08. ID: UA-2020-04-14-005167-b.b6
Вимога (Скарга)
Вимога щодо внесення змін до п.2 Додатку №2 тендерної документації
Додатком 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Вами встановлено вимогу, що для підтвердження відповідності пропонованого товару зазначеним вимогам, Учасник надає:
2. Копію листа від виробника з інформацією про фактичні технічні характеристики товару, що пропонується Учасником.
Якщо учасник передбачає можливість постачання товару різних виробників, він має надати лист виробника на товар кожного виробника.
Оскільки, в більшості випадків виробники товару, який є предметом закупівлі зазначених торгів є іноземного походження, при цьому мають свої офіційні представництва на території України, зареєстровані відповідно до вимог чинного законодавства України, просимо внести зміни до тендерної документації та надати можливість щодо надання копії листа виробника та/або представництва та/або філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, з інформацією про фактичні технічні характеристики товару, що пропонується Учасником. При цьому вказавши, які документи повинні надати Учасники закупівлі, щоб підтвердити що повноваження представництва та/або філії виробника поширюються на територію України.
2. Копію листа від виробника з інформацією про фактичні технічні характеристики товару, що пропонується Учасником.
Якщо учасник передбачає можливість постачання товару різних виробників, він має надати лист виробника на товар кожного виробника.
Оскільки, в більшості випадків виробники товару, який є предметом закупівлі зазначених торгів є іноземного походження, при цьому мають свої офіційні представництва на території України, зареєстровані відповідно до вимог чинного законодавства України, просимо внести зміни до тендерної документації та надати можливість щодо надання копії листа виробника та/або представництва та/або філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, з інформацією про фактичні технічні характеристики товару, що пропонується Учасником. При цьому вказавши, які документи повинні надати Учасники закупівлі, щоб підтвердити що повноваження представництва та/або філії виробника поширюються на територію України.
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Ваша вимога врахована, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в частині документів, які підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам Замовника, а саме буде передбачена можливість надання копії листа з інформацією про фактичні технічні характеристики товару, що пропонується Учасником, від виробника або офіційного представника виробника в Україні.
Під офіційним представником виробника Замовник розуміє:
відокремлений підрозділ або філію виробника, або
юридичну особу, засновником якої є виробник, та яка наділена правом на реалізацію продукції виробника або
зареєстроване представництво іноземного суб’єкта господарської діяльності в Україні.
Під листом Замовник розуміє та приймає до розгляду декларацію відповідності, сертифікат якості, технічний паспорт чи інший документ, в якому зазначена інформація про фактичні технічні характеристики товару.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник не приймає до уваги листи з інформацією про фактичні технічні характеристики товару, видані дилерами та\або дистриб'юторами.
Зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації після погодження з Замовником торгів - Міністерством соціальної політики України.
Ваша вимога врахована, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в частині документів, які підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам Замовника, а саме буде передбачена можливість надання копії листа з інформацією про фактичні технічні характеристики товару, що пропонується Учасником, від виробника або офіційного представника виробника в Україні.
Під офіційним представником виробника Замовник розуміє:
відокремлений підрозділ або філію виробника, або
юридичну особу, засновником якої є виробник, та яка наділена правом на реалізацію продукції виробника або
зареєстроване представництво іноземного суб’єкта господарської діяльності в Україні.
Під листом Замовник розуміє та приймає до розгляду декларацію відповідності, сертифікат якості, технічний паспорт чи інший документ, в якому зазначена інформація про фактичні технічні характеристики товару.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник не приймає до уваги листи з інформацією про фактичні технічні характеристики товару, видані дилерами та\або дистриб'юторами.
Зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації після погодження з Замовником торгів - Міністерством соціальної політики України.
Відповідь замовника: 04.05.2020 14:42
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
29.04.2020, 12:18. ID: UA-2020-04-14-005167-b.b7
Вимога (Скарга)
Щодо внесення змін до Додатку №2 в частині товарів за №45,46,47
Щодо внесення змін до Додатку №2 в частині товарів за №45,46,47
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Щодо вимоги про виключення параметру “Поверхневе фарбування і розпис іграшок відсутнє” - пропонований учасником товар повинен відповідати вимогам Державних санітарних правил і норм безпеки іграшок та ігор для здоров’я дітей ДСанПіН 5.5.6.012-98, затверджених Постановою Головного державного санітарного лікаря України № 12 від 30.12.1998 р., які в свою чергу визначають обов'язковими для виконання ГОСТ 25779-90 “Игрушки. Общие требования безопасности и методы контроля”.
Даний міждержавний стандарт визначає критерії безпеки та нешкідливості іграшок для здоров'я дітей, зокрема однією з вимог до іграшок для дітей грудного віку відповідно до пункту 2.23.1. розділу 2. Требования безопасности ГОСТ 25779-90 Игрушки. Общие требования безопасности и методы контроля (с Изменениями N 1, 2) поверхневе фарбування і розпис брязкалець не допускаються.
В тому числі, вимогами Технічного регламенту безпечності іграшок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 151 від 28 лютого 2018 року, передбачено аналогічну норму про те, що іграшки повинні бути розроблені та виготовлені таким чином, щоб не становити жодного ризику або небезпеки, пов’язаної із смоктанням, облизуванням, ковтанням чи тривалим контактом із шкірою під час використання таких іграшок за призначенням.
В зв'язку з цим, та враховуючи, що немовля може самостійно взяти до рота брязкальце чи іншу іграшку, пізнаючи довколишній світ, Замовник залишає параметр “Поверхневе фарбування і розпис іграшок відсутнє” до товарів №47 та №45 зі складу комплекту.
Щодо пункту 2 Вимоги - параметр “Наповнювач” до товару №46 зі складу комплекту, буде викладено в редакції “Наповнювач: силіконізоване волокно 100 % та/або харчовий поліетилен”.
Відповідно до пункту 4 Додатку 2 “ОСОБЛИВІ ВИМОГИ щодо безпечності Фізичні та механічні властивості” до Технічного регламенту безпечності іграшок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 151 від 28 лютого 2018 року, іграшки, які призначені для використання дітьми до 36 місяців, та їх складові частини і будь-які знімні деталі повинні мати розміри, які унеможливлюють їх ковтання або вдихання, тому Замовник залишає вимогу “М'який матеріал для наповнення не повинен містити твердих або гострих сторонніх предметів” для товару №46 зі складу комплекту.
Щодо пункту 3 Вимоги - Ваша вимога щодо виключення параметру «Склад зовнішнього шару килима бавовна, не менше 80 %» до товару №47 зі складу комплекту врахована, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Зміни будуть внесені до тендерної документації після погодження з Замовником торгів - Міністерством соціальної політики України.
Щодо вимоги про виключення параметру “Поверхневе фарбування і розпис іграшок відсутнє” - пропонований учасником товар повинен відповідати вимогам Державних санітарних правил і норм безпеки іграшок та ігор для здоров’я дітей ДСанПіН 5.5.6.012-98, затверджених Постановою Головного державного санітарного лікаря України № 12 від 30.12.1998 р., які в свою чергу визначають обов'язковими для виконання ГОСТ 25779-90 “Игрушки. Общие требования безопасности и методы контроля”.
Даний міждержавний стандарт визначає критерії безпеки та нешкідливості іграшок для здоров'я дітей, зокрема однією з вимог до іграшок для дітей грудного віку відповідно до пункту 2.23.1. розділу 2. Требования безопасности ГОСТ 25779-90 Игрушки. Общие требования безопасности и методы контроля (с Изменениями N 1, 2) поверхневе фарбування і розпис брязкалець не допускаються.
В тому числі, вимогами Технічного регламенту безпечності іграшок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 151 від 28 лютого 2018 року, передбачено аналогічну норму про те, що іграшки повинні бути розроблені та виготовлені таким чином, щоб не становити жодного ризику або небезпеки, пов’язаної із смоктанням, облизуванням, ковтанням чи тривалим контактом із шкірою під час використання таких іграшок за призначенням.
В зв'язку з цим, та враховуючи, що немовля може самостійно взяти до рота брязкальце чи іншу іграшку, пізнаючи довколишній світ, Замовник залишає параметр “Поверхневе фарбування і розпис іграшок відсутнє” до товарів №47 та №45 зі складу комплекту.
Щодо пункту 2 Вимоги - параметр “Наповнювач” до товару №46 зі складу комплекту, буде викладено в редакції “Наповнювач: силіконізоване волокно 100 % та/або харчовий поліетилен”.
Відповідно до пункту 4 Додатку 2 “ОСОБЛИВІ ВИМОГИ щодо безпечності Фізичні та механічні властивості” до Технічного регламенту безпечності іграшок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 151 від 28 лютого 2018 року, іграшки, які призначені для використання дітьми до 36 місяців, та їх складові частини і будь-які знімні деталі повинні мати розміри, які унеможливлюють їх ковтання або вдихання, тому Замовник залишає вимогу “М'який матеріал для наповнення не повинен містити твердих або гострих сторонніх предметів” для товару №46 зі складу комплекту.
Щодо пункту 3 Вимоги - Ваша вимога щодо виключення параметру «Склад зовнішнього шару килима бавовна, не менше 80 %» до товару №47 зі складу комплекту врахована, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Зміни будуть внесені до тендерної документації після погодження з Замовником торгів - Міністерством соціальної політики України.
Відповідь замовника: 05.05.2020 11:32
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
04.05.2020, 16:26. ID: UA-2020-04-14-005167-b.c8
Вимога (Скарга)
Вимога щодо надання договірного забезпечення
Відповідно до умов тендерної документації та оголошення про проведення торгів Закупівельником визначено кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду – 15.
Керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати письмове пояснення з документальним обґрунтуванням з яких міркувань Закупівельником (Замовником) визначена сама така кількість учасників, з якими буде укладено рамкову.
При цьому вважаємо за необхідне зазначити, що відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги у разі подання для участі в них менше трьох тендерних пропозицій (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами).
Враховуючи вищенаведене,
Зміни що пропонуються:
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду – 3 (три).
Керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати письмове пояснення з документальним обґрунтуванням з яких міркувань Закупівельником (Замовником) визначена сама така кількість учасників, з якими буде укладено рамкову.
При цьому вважаємо за необхідне зазначити, що відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги у разі подання для участі в них менше трьох тендерних пропозицій (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами).
Враховуючи вищенаведене,
Зміни що пропонуються:
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду – 3 (три).
Відкликано
04.05.2020 16:29
04.05.2020, 16:26. ID: UA-2020-04-14-005167-b.b9
Вимога (Скарга)
Вимога щодо надання договірного забезпечення
Відповідно до умов тендерної документації та оголошення про проведення торгів Закупівельником визначено кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду – 15.
Керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати письмове пояснення з документальним обґрунтуванням з яких міркувань Закупівельником (Замовником) визначена сама така кількість учасників, з якими буде укладено рамкову.
При цьому вважаємо за необхідне зазначити, що відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги у разі подання для участі в них менше трьох тендерних пропозицій (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами).
Враховуючи вищенаведене,
Зміни що пропонуються:
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду – 3 (три).
Керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати письмове пояснення з документальним обґрунтуванням з яких міркувань Закупівельником (Замовником) визначена сама така кількість учасників, з якими буде укладено рамкову.
При цьому вважаємо за необхідне зазначити, що відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги у разі подання для участі в них менше трьох тендерних пропозицій (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами).
Враховуючи вищенаведене,
Зміни що пропонуються:
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду – 3 (три).
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Відповідно до Порядку укладання і виконання рамкових угод, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.09.2017 № 1372, централізованою закупівельною організацією визначено відповідну кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду, з метою підвищення добросовісної конкуренції серед учасників та досягнення максимальної ефективності закупівель.
Водночас звертаємо Вашу увагу, що 07.05.2020 Замовником внесені зміни до тендерної документації.
Відповідно до Порядку укладання і виконання рамкових угод, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.09.2017 № 1372, централізованою закупівельною організацією визначено відповідну кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду, з метою підвищення добросовісної конкуренції серед учасників та досягнення максимальної ефективності закупівель.
Водночас звертаємо Вашу увагу, що 07.05.2020 Замовником внесені зміни до тендерної документації.
Відповідь замовника: 07.05.2020 16:03
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
04.05.2020, 16:31. ID: UA-2020-04-14-005167-b.a10
Вимога (Скарга)
Вимога щодо змін тендерної документації
Детально вивчивши тендерну документацію та додатки до неї щодо закупівлі код ДК 021:2015 – 99999999-9 Не відображене в інших розділах (одноразова натуральна допомога «пакунок малюка») було встановлено, що Замовником (Закупівельником) вимагається надання договірного забезпечення у розмірі 5% вартості договору від ціни договору із врахуванням податку на додану вартість.
Враховуючи встановлення досить великих штрафних санкцій у договорі про закупівлі, а також значну суму закупівлі, досить звужене коло осіб зможе надати Замовнику таку гарантію виконання договору, що заздалегідь призводить до звуження кола потенційних учасників торгів.
Враховуючи вищенаведене, просимо Вас розглянути можливість виключення з тендерної документації вимоги щодо надання договірного забезпечення.
Враховуючи встановлення досить великих штрафних санкцій у договорі про закупівлі, а також значну суму закупівлі, досить звужене коло осіб зможе надати Замовнику таку гарантію виконання договору, що заздалегідь призводить до звуження кола потенційних учасників торгів.
Враховуючи вищенаведене, просимо Вас розглянути можливість виключення з тендерної документації вимоги щодо надання договірного забезпечення.
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Ваша вимога взята до уваги, Замовником внесені зміни до тендерної документації в частині зменшення розміру забезпечення виконання договору.
Ваша вимога взята до уваги, Замовником внесені зміни до тендерної документації в частині зменшення розміру забезпечення виконання договору.
Відповідь замовника: 07.05.2020 16:07
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
04.05.2020, 17:09. ID: UA-2020-04-14-005167-b.b11
Вимога (Скарга)
Вимога
Замовник вимагає від учасника-переможця відбору надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. При цьому Проект договору не містить умов повернення забезпечення виконання, що дає можливість Замовникові недобросовісно і безпідставно не повернути її учасникові.
Забезпечення виконання зобов’язань врегульоване Главою 49 Цивільного кодексу України. Виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком. Договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов'язання.
В тендерній же документації передбачено два значні види забезпечення – договірне забезпечення ( у мільйонах гривень!!!!) , а також штраф в розмірі 0,5% від загальної ціни Договору та аж до 10% від вартості договору. Сума забезпечення є настільки значною, що унеможливлює для багатьох учасників участь в закупівлі, отже, умови забезпечення виконання договору та відповідальність є дискримінаційними, обмежують конкуренцію та не відповідають принципам розумності та сумірності.
За висновком Конституційного Суд України, межі дії принципу свободи договору визначаються законодавством з урахуванням критеріїв справедливості, добросовісності, пропорційності і розумності. За висновком Верховного суду України розмір неустойки (штрафу) не може значно перевищувати розмір збитків та при їх стягненні застосовуються принципи розумності та справедливості. Таким чином включення до істотних умов договору штрафу за невиконання або неналежне виконання зобов’язань учасника, а також забезпечення виконання зобов’язань в розмірі 5% від суми договору є дискримінаційними та суперечать принципам законодавства про закупівлі, цивільного та господарського законодавства, зокрема принципам справедливості, розумності, пропорційності, недискримінації, не зловживання та обмежують конкуренцію між учасниками.
Забезпечення виконання зобов’язань врегульоване Главою 49 Цивільного кодексу України. Виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком. Договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов'язання.
В тендерній же документації передбачено два значні види забезпечення – договірне забезпечення ( у мільйонах гривень!!!!) , а також штраф в розмірі 0,5% від загальної ціни Договору та аж до 10% від вартості договору. Сума забезпечення є настільки значною, що унеможливлює для багатьох учасників участь в закупівлі, отже, умови забезпечення виконання договору та відповідальність є дискримінаційними, обмежують конкуренцію та не відповідають принципам розумності та сумірності.
За висновком Конституційного Суд України, межі дії принципу свободи договору визначаються законодавством з урахуванням критеріїв справедливості, добросовісності, пропорційності і розумності. За висновком Верховного суду України розмір неустойки (штрафу) не може значно перевищувати розмір збитків та при їх стягненні застосовуються принципи розумності та справедливості. Таким чином включення до істотних умов договору штрафу за невиконання або неналежне виконання зобов’язань учасника, а також забезпечення виконання зобов’язань в розмірі 5% від суми договору є дискримінаційними та суперечать принципам законодавства про закупівлі, цивільного та господарського законодавства, зокрема принципам справедливості, розумності, пропорційності, недискримінації, не зловживання та обмежують конкуренцію між учасниками.
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Процедури відкритих торгів регламентує Закон України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон). Відповідно до ст. 26 Закону Замовник має право вимагати від учасника – переможця внесення до укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Щодо дискримінаційних вимог. Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону. Стаття 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону.
Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, можна виходити з практики Антимонопольного комітету України, що вже склалася у попередні періоди. Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Замовник скористався своїм правом здійснення забезпечення договору та визначив умови для всіх учасників однакові, а отже не має дискримінаційних вимог в тендерній документацій.
Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 11.6. проекту договору про закупівлю, який викладено в додатку 3 до тендерної документації, передбачено умови повернення забезпечення виконання договору.
Також повідомляємо, що Замовником прийнято до уваги зауваження учасників щодо розміру забезпечення та неустойки за порушення умов договору про закупівлю та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Процедури відкритих торгів регламентує Закон України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон). Відповідно до ст. 26 Закону Замовник має право вимагати від учасника – переможця внесення до укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Щодо дискримінаційних вимог. Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону. Стаття 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону.
Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, можна виходити з практики Антимонопольного комітету України, що вже склалася у попередні періоди. Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Замовник скористався своїм правом здійснення забезпечення договору та визначив умови для всіх учасників однакові, а отже не має дискримінаційних вимог в тендерній документацій.
Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 11.6. проекту договору про закупівлю, який викладено в додатку 3 до тендерної документації, передбачено умови повернення забезпечення виконання договору.
Також повідомляємо, що Замовником прийнято до уваги зауваження учасників щодо розміру забезпечення та неустойки за порушення умов договору про закупівлю та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь замовника: 07.05.2020 16:15
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
04.05.2020, 17:19. ID: UA-2020-04-14-005167-b.b12
Вимога (Скарга)
Вимога
Вимагаємо привести розділ договору "Відповідальність Сторін" у відповідність до норм Цивільного та господарського кодексів України, а саме: врахувати визначення відповідних термінів - штраф, пеня, неустойка та можливість застосування до них та нарахування їх в залежнності від днів. При прийнятті рішення пропонуємо Вам ознайомитися з закупівлею UA-2018-07-19-001367-c
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Ваша вимога взята до уваги, Замовником внесені зміни до тендерної документації в частині визначення штрафних санкцій за договором.
Ваша вимога взята до уваги, Замовником внесені зміни до тендерної документації в частині визначення штрафних санкцій за договором.
Відповідь замовника: 07.05.2020 16:17
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником