Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 12:56. Дата останніх змін - 07.04.2025 16:58
Бензин А-95 -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-01-006196-a | |
ID | 58d1bf747d1241fba108d1444f700e90 |
Очікувана вартість закупівлі
159`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Представництво Продавця має бути розташоване на території Тернопільської області (у м. Тернопіль). Продавець має забезпечити гарантовану можливість отримання Бензину А-95 по смарт-картках або cкетч-картках (талонах) по всій території України. Товар має відповідати діючим державним стандартам (ДСТУ 7688:2015), на підтвердження при поставці товару мають бути подані копії сертифікатів відповідності та паспортів якості із визначенням технічних та якісних характеристик на запропонований товар. Разом з проектом договору подається документ про використання торгової марки (наприклад Договір). Паливо, що постачається по картках в мережі АЗС Продавця по всій території України Заправка автомобілів здійснюється по смарт-картках або cкетч-картках (талонах). Термін дії талонів (cкетч-карткок, смарт-карток) на паливо не менше 12 місяців з часу отримання талонів, з можливістю обміну їх на нові талони з новим строком дії 2 місяці при його закінченні. Картки на паливо єдиного зразка з можливими номіналами 10л, 20л. і дійсні на всій території України, а також на всіх АЗС запропонованих Продавцем. Продавець має мати наявну мережу АЗС у кожній області України та діючі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на автозаправних станціях у Тернопільській області, що пропонуються з додатками під конкретні АЗС, крім того, розташування АЗС не більше ніж 10 км від наступних підстанцій та пунктів постійного базування бригад екстреної медичної допомоги Покупця в населених пунктах, а саме: в містах Кременець, Ланівці, Збараж, Почаїв, Борщів, Заліщики. Якщо АЗС не власна, обов’язкова наянівсть договору оренди АЗС або партнерського договору з АЗС термін дії яких не менше 31.12.2025р. Разом з проектом договору подається гарантійний лист партнера-власника автозаправних станцій, що пропонуються учасником (з обов’язковим наведенням їх переліку) з підтвердженням забезпечення учасника нафтою і дистилятами для потреб замовника (подається в разі наявності автозаправних станцій партнерів).
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради | |
Очікувана вартість закупівлі | 159`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
Закупівля оголошена
01.04.25
Подання пропозицій
до 04.04.25
Кваліфікація переможця
з 04.04.25
Пропозиції розглянуті
з 04.04.25
Завершена
07.04.25