Бензин А-95 -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-01-006196-a | |
ID | 58d1bf747d1241fba108d1444f700e90 |
Представництво Продавця має бути розташоване на території Тернопільської області (у м. Тернопіль). Продавець має забезпечити гарантовану можливість отримання Бензину А-95 по смарт-картках або cкетч-картках (талонах) по всій території України. Товар має відповідати діючим державним стандартам (ДСТУ 7688:2015), на підтвердження при поставці товару мають бути подані копії сертифікатів відповідності та паспортів якості із визначенням технічних та якісних характеристик на запропонований товар. Разом з проектом договору подається документ про використання торгової марки (наприклад Договір). Паливо, що постачається по картках в мережі АЗС Продавця по всій території України Заправка автомобілів здійснюється по смарт-картках або cкетч-картках (талонах). Термін дії талонів (cкетч-карткок, смарт-карток) на паливо не менше 12 місяців з часу отримання талонів, з можливістю обміну їх на нові талони з новим строком дії 2 місяці при його закінченні. Картки на паливо єдиного зразка з можливими номіналами 10л, 20л. і дійсні на всій території України, а також на всіх АЗС запропонованих Продавцем. Продавець має мати наявну мережу АЗС у кожній області України та діючі ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на автозаправних станціях у Тернопільській області, що пропонуються з додатками під конкретні АЗС, крім того, розташування АЗС не більше ніж 10 км від наступних підстанцій та пунктів постійного базування бригад екстреної медичної допомоги Покупця в населених пунктах, а саме: в містах Кременець, Ланівці, Збараж, Почаїв, Борщів, Заліщики. Якщо АЗС не власна, обов’язкова наянівсть договору оренди АЗС або партнерського договору з АЗС термін дії яких не менше 31.12.2025р. Разом з проектом договору подається гарантійний лист партнера-власника автозаправних станцій, що пропонуються учасником (з обов’язковим наведенням їх переліку) з підтвердженням забезпечення учасника нафтою і дистилятами для потреб замовника (подається в разі наявності автозаправних станцій партнерів).
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради | |
Очікувана вартість закупівлі | 159`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
DoZorro – це платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи постачальнику, обговорити та оцінити умови конкретної закупівлі, проаналізувати закупівлі окремого державного органу чи установи, підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів та багато іншого.
Для громадських активістів та ЗМІ портал надає можливість обговорити конкретний тендер із потенційними та наявними постачальниками, дізнатись їхню експертну думку про правильність формулювань у тендерній документації, отримати професійну експертизу тощо. Та головне - це зручний існтрумент для управління моніторингом - адже вести облік проконтрольованих процедур та знайдених порушень дякуючи DoZorro стало надзвичайно просто.
Державні замовники можуть не лише дати оцінку конкретному постачальнику, але й проаналізувати зворотній зв’язок від бізнесу та внести відповідні зміни до закупівельного процесу і створити власну систему ризик-менеджменту.
Наразі жодного відгуку чи оцінки за даною процедурою не залишено