Процедура закупівлі оголошена 28.03.2025 14:37. Дата останніх змін - 08.05.2025 10:19
Послуги з поточного ремонту причалів: №15 (інв. №1782), №23 (інв. №5187), №26 (інв. №1793), №27 (інв.№1793/1) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-28-008688-a | |
ID | 5b0946d1f331479fa4cac9f97f8619cc |
Загальна очікувана вартість закупівлі
12`500`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Інші завершальні будівельні роботи за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту причалів: №15 (інв. №1782), №23 (інв. №5187), №26 (інв. №1793), №27 (інв.№1793/1)) Мова тендерної пропозиції – українська. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції викладена у пункті 8 Розділу І тендерної документації. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 5 до тендерної документації. Обґрунтування потреби в закупівлі: З метою підтвердження дії Свідоцтва про придатність ГТС – причалів №№ 15, 23, 26, 27, що видається Регістром судноплавства України, згідно вимог Регістра судноплавства України у Акті огляду причалу, висновку контрольно-інспекторського обстеження причалів №№ 15, 23, 26, 27 та відповідно до п. 2.4. Правил технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.05.2005р. №257, необхідно виконати поточний ремонт по усуненню зафіксованих дефектів конструкційних елементів причалів: паль, наголовників, ростверку, бортової балки, колесовідбійного брусу, кордонного кутику, покриття та дообладнання причалів металевими трапами та відбійними пристроями до проектної кількості. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість розрахована із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки №275 від 12.02.2020, з використанням методу: направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг за наступним розрахунком: визначення середньої вартості послуг за результатами отриманих листів-пропозиції. Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Ренійська філія ДП "АМПУ" | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 12`500`000.00 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
28.03.25
Період уточнень
до 24.04.25
Період оскаржень
до 24.04.25
Подання пропозицій
до 27.04.25
Аукціон
28.04.25
Кваліфікація переможця
з 28.04.25
Пропозиції розглянуті
з 07.05.25
02.04.2025, 18:44
Матеріально-технічна база
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, відповідно до пункту 1 Додатку 2 У часник на відповідність кваліфікаційному критерію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій у складі своє пропозиції повинен надати інформацію про наявність понтону, за допомогою якого будуть надаватися послуги (з наданням копії чинного на час подання пропозиції та на весь час надання послуг Свідоцтва про придатність до плавання, виданого Регістром судноплавства України або іншим класифікаційним товариством (за виключенням російського). Виступаючи неодноразово Замовником аналогічних закупівель, які на даний час виконані, до умов тендерної документації не була включена вищезазначена вимога.
Для забезпечення рівних вимог для участі потенційних учасників, які мають і достатній досвід і працівників, оскільки наявність понтону жодним чином не впливає на якість та спроможність виконання послуг за предметом закупівлі, просимо Вас виключити вимогу щодо наявності у учасників понтону (з наданням копії чинного на час подання пропозиції та на весь час надання послуг Свідоцтва про придатність до плавання, виданого Регістром судноплавства України або іншим класифікаційним товариством).
Для забезпечення рівних вимог для участі потенційних учасників, які мають і достатній досвід і працівників, оскільки наявність понтону жодним чином не впливає на якість та спроможність виконання послуг за предметом закупівлі, просимо Вас виключити вимогу щодо наявності у учасників понтону (з наданням копії чинного на час подання пропозиції та на весь час надання послуг Свідоцтва про придатність до плавання, виданого Регістром судноплавства України або іншим класифікаційним товариством).
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.04.2025, 15:20)
Доброго дня!
Дякуємо за звернення.
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.