Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 28.03.2025 14:37. Дата останніх змін - 06.05.2025 11:35

Послуги з поточного ремонту причалів: №15 (інв. №1782), №23 (інв. №5187), №26 (інв. №1793), №27 (інв.№1793/1) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-28-008688-a  
ID 5b0946d1f331479fa4cac9f97f8619cc  
Загальна очікувана вартість закупівлі
12`500`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Інші завершальні будівельні роботи за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту причалів: №15 (інв. №1782), №23 (інв. №5187), №26 (інв. №1793), №27 (інв.№1793/1)) Мова тендерної пропозиції – українська. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції викладена у пункті 8 Розділу І тендерної документації. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 5 до тендерної документації. Обґрунтування потреби в закупівлі: З метою підтвердження дії Свідоцтва про придатність ГТС – причалів №№ 15, 23, 26, 27, що видається Регістром судноплавства України, згідно вимог Регістра судноплавства України у Акті огляду причалу, висновку контрольно-інспекторського обстеження причалів №№ 15, 23, 26, 27 та відповідно до п. 2.4. Правил технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.05.2005р. №257, необхідно виконати поточний ремонт по усуненню зафіксованих дефектів конструкційних елементів причалів: паль, наголовників, ростверку, бортової балки, колесовідбійного брусу, кордонного кутику, покриття та дообладнання причалів металевими трапами та відбійними пристроями до проектної кількості. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість розрахована із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки №275 від 12.02.2020, з використанням методу: направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг за наступним розрахунком: визначення середньої вартості послуг за результатами отриманих листів-пропозиції. Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Ренійська філія ДП "АМПУ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 12`500`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
28.03.25
Період уточнень
до 24.04.25
Період оскаржень
до 24.04.25
Подання пропозицій
до 27.04.25
Аукціон
28.04.25
Кваліфікація переможця
з 28.04.25

DoZorro – це платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи постачальнику, обговорити та оцінити умови конкретної закупівлі, проаналізувати закупівлі окремого державного органу чи установи, підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів та багато іншого.

Для громадських активістів та ЗМІ портал надає можливість обговорити конкретний тендер із потенційними та наявними постачальниками, дізнатись їхню експертну думку про правильність формулювань у тендерній документації, отримати професійну експертизу тощо. Та головне - це зручний існтрумент для управління моніторингом - адже вести облік проконтрольованих процедур та знайдених порушень дякуючи DoZorro стало надзвичайно просто.

Державні замовники можуть не лише дати оцінку конкретному постачальнику, але й проаналізувати зворотній зв’язок від бізнесу та внести відповідні зміни до закупівельного процесу і створити власну систему ризик-менеджменту.

Наразі жодного відгуку чи оцінки за даною процедурою не залишено