Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.03.2025 14:54. Дата останніх змін - 11.04.2025 00:00

Шкільні меблі -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-25-009850-a  
ID e827fc3fcb2e49c29c9ac013653f337a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
2`129`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної, оформленої відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 2`129`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 63`870.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
25.03.25
Період уточнень
до 30.03.25
Період оскаржень
до 30.03.25
Подання пропозицій
до 02.04.25
Торги відмінено
11.04.25
Наразі немає жодного запитання від учасників