Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.03.2025 14:54. Дата останніх змін - 11.04.2025 00:00

Шкільні меблі -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-25-009850-a  
ID e827fc3fcb2e49c29c9ac013653f337a  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-25-010197-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
2`129`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної, оформленої відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 2`129`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 63`870.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
25.03.25
Період уточнень
до 30.03.25
Період оскаржень
до 30.03.25
Подання пропозицій
до 02.04.25
Торги відмінено
11.04.25
Скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано