Процедура закупівлі оголошена 19.03.2025 14:52. Дата останніх змін - 22.04.2025 13:41
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка від адреси будинку № 3 до адреси будинку № 140 с. Головчинці Хмельницького району Хмельницької області -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-19-009546-a | |
ID | d5da16ea6e7d4f1186aa6f81b531318b |
Загальна очікувана вартість закупівлі
5`191`23120 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Меджибізька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 5`191`231.20 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
19.03.25
Період уточнень
до 17.04.25
Період оскаржень
до 17.04.25
Подання пропозицій
до 20.04.25
Аукціон
21.04.25
Кваліфікація переможця
з 21.04.25
20.03.2025, 12:32
Усунення дискримінаційних вимог Замовника
Загальне запитання щодо оголошення
Замовником у Тендерній документації зазначено дискримінаційні умови, які обмежують конкуренцію та спотворюють процес конкурентної закупівлі.
Так, Замовник зазначив, що Учасник в складі пропозиції повинен надати довідку щодо наявності власного/орендованого асфальтного заводу на відстань не більше 30 км від місця виконання робіт (послуг).
По перше, Замовник обмежив конкуренцію в частині позбавлення Учасника можливості подати тендерну пропозицію на підставі договору купівлі-продажу асфальтобетонної суміші у виробника, який займається виробництвом асфальтобетонної суміші. Антимонопольний комітет України неодноразово у своїх рішеннях вказував на неправомірність такого обмеження, оскільки надання можливості отримувати асфальтобетонну суміш за договором купівлі-продажу чи поставки ніяким чином не впливає на якість чи технічні характеристики предмету закупівлі.
По друге, обмеження відстані розміщення асфальтобетонного заводу 30 км також порушує вимоги ДБН В.2.3-4:2015 (зі змінами), відповідно до якого відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати 150 км, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. При дотриманні цих вимог якість асфальтобетонної суміші не погіршується. Тому, Замовник безпідставно обмежив конкуренцію і в даному випадку.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни у Тендерну документацію, виключивши вимоги стосовно розміщення асфальтобетонного заводу на відстані 30 км та дозволивши Учаснику придбавати асфальтобетонну суміш за договорами купівлі-продажу, поставки, тощо.
У випадку незадоволення нашої вимоги змушені будем оскаржувати дані умови тендерної документації до Антимонопольного комітету України та повідомим Державну аудиторську службу України.
Так, Замовник зазначив, що Учасник в складі пропозиції повинен надати довідку щодо наявності власного/орендованого асфальтного заводу на відстань не більше 30 км від місця виконання робіт (послуг).
По перше, Замовник обмежив конкуренцію в частині позбавлення Учасника можливості подати тендерну пропозицію на підставі договору купівлі-продажу асфальтобетонної суміші у виробника, який займається виробництвом асфальтобетонної суміші. Антимонопольний комітет України неодноразово у своїх рішеннях вказував на неправомірність такого обмеження, оскільки надання можливості отримувати асфальтобетонну суміш за договором купівлі-продажу чи поставки ніяким чином не впливає на якість чи технічні характеристики предмету закупівлі.
По друге, обмеження відстані розміщення асфальтобетонного заводу 30 км також порушує вимоги ДБН В.2.3-4:2015 (зі змінами), відповідно до якого відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати 150 км, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. При дотриманні цих вимог якість асфальтобетонної суміші не погіршується. Тому, Замовник безпідставно обмежив конкуренцію і в даному випадку.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни у Тендерну документацію, виключивши вимоги стосовно розміщення асфальтобетонного заводу на відстані 30 км та дозволивши Учаснику придбавати асфальтобетонну суміш за договорами купівлі-продажу, поставки, тощо.
У випадку незадоволення нашої вимоги змушені будем оскаржувати дані умови тендерної документації до Антимонопольного комітету України та повідомим Державну аудиторську службу України.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.03.2025, 14:21)
Доброго дня, Шановний Учаснику! У відповідь на ваше питання повідомляємо наступне.
Згідно з пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до даної норми замовники формуючи тендерну документацію повинні з огляду на приписи статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема відображати в тендерній документації інформацію, яка визначена частиною 2 статті 22 Закону.
При цьому, частина 3 статті 22 Закону визначає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
По-перше, вимога щодо асфальтного заводу встановлена насамперед для економії бюджетних коштів на транспортування асфальтобетонних сумішей.
По-друге, дана вимога встановлена у зв'язку з тим, що капітальний ремонт дорожнього покриття передбачає виконання робіт значної кількості площі вулиці.
Тривале транспортування на великі відстані асфальтобетонної суміші, що буде використана під час надання послуг, може призвести до підвищеного впливу вібрацій та коливання температур, внаслідок чого така суміш може стати неоднорідною. Це, в свою чергу, призведе до погіршення експлуатаційних характеристик дорожнього покриття. Тому, замовником прийнято рішення, що відстань від заводу-виробника асфальтобетонної суміші до місця проведення капітального ремонту не повинна перевищувати 30 км.
Така вимога не носить дискримінаційних характер, оскільки в радіусі 30 км від об'єктів капітального ремонту вулиці об’єкту ремонту знаходиться асфальтобетонний завод, і будь-який виконавець може без проблем закупити необхідну для виконання робіт сировину.
Згідно з пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до даної норми замовники формуючи тендерну документацію повинні з огляду на приписи статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема відображати в тендерній документації інформацію, яка визначена частиною 2 статті 22 Закону.
При цьому, частина 3 статті 22 Закону визначає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
По-перше, вимога щодо асфальтного заводу встановлена насамперед для економії бюджетних коштів на транспортування асфальтобетонних сумішей.
По-друге, дана вимога встановлена у зв'язку з тим, що капітальний ремонт дорожнього покриття передбачає виконання робіт значної кількості площі вулиці.
Тривале транспортування на великі відстані асфальтобетонної суміші, що буде використана під час надання послуг, може призвести до підвищеного впливу вібрацій та коливання температур, внаслідок чого така суміш може стати неоднорідною. Це, в свою чергу, призведе до погіршення експлуатаційних характеристик дорожнього покриття. Тому, замовником прийнято рішення, що відстань від заводу-виробника асфальтобетонної суміші до місця проведення капітального ремонту не повинна перевищувати 30 км.
Така вимога не носить дискримінаційних характер, оскільки в радіусі 30 км від об'єктів капітального ремонту вулиці об’єкту ремонту знаходиться асфальтобетонний завод, і будь-який виконавець може без проблем закупити необхідну для виконання робіт сировину.
24.03.2025, 15:51
Технічне завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня. У додатку 1.1 "Технічне завдання" у переліку позицій локального кошторису № 02-01-01, вказано індивідуальні розцінку із шифрами КР18-58-1-ИН (Розлив в'яжучих матеріалів) п.3 та 5, КР18-21-1-ИН (Улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші із застосуванням укладальників асфальтобетону) п.4, КР18-43-1-ИН (Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей) п.6, КР18-43-2-ИН (На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати до норми 18-43-1, к=2) п.7. Чи може учасник закупівлі використовувати діючі розцінки із збірника КНУ РЕКНр, які є аналогічними до індивідуальних що вказані у Додатку 1.1 "Технічне завдання"? І чи не буде це вважатись помилкою, невідповідністю технічному завданню?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.03.2025, 10:08)
Доброго дня, Шановний Учаснику! У відповідь на ваше питання повідомляємо наступне. Відповідно до п.3.8. тендерної документації передбачено "вимоги щодо формування тендерної пропозиції (договірної ціни). Відповідно до Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162, кошторисних норм України у будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021
№ 281 (із змінами) (далі – Настанова), ціна пропозиції учасника (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально- технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень щодо об’єкта будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проєктною документацією.
Ціна пропозиції учасника (договірна ціна) повинна відповідати положенням розділу V Настанови або у разі, коли згідно з пунктом 5.1 цієї тендерної документації ціна тендерної пропозиції учасника вказується без ПДВ, сума ПДВ не включається до розрахунку ціни пропозиції учасника, а додається (за необхідності) переможцем процедури закупівлі – платником ПДВ вже на етапі погодження договірної ціни перед укладенням договору про закупівлю згідно з пунктом 6.4 цієї тендерної документації.У договірній ціні учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт, необхідних для здійснення проєктних рішень щодо об’єкта замовлення відповідно до додатка № 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі” до цієї тендерної документації, у тому числі робіт, виконання яких передбачається субпідрядниками / співвиконавцями.
№ 281 (із змінами) (далі – Настанова), ціна пропозиції учасника (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально- технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень щодо об’єкта будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проєктною документацією.
Ціна пропозиції учасника (договірна ціна) повинна відповідати положенням розділу V Настанови або у разі, коли згідно з пунктом 5.1 цієї тендерної документації ціна тендерної пропозиції учасника вказується без ПДВ, сума ПДВ не включається до розрахунку ціни пропозиції учасника, а додається (за необхідності) переможцем процедури закупівлі – платником ПДВ вже на етапі погодження договірної ціни перед укладенням договору про закупівлю згідно з пунктом 6.4 цієї тендерної документації.У договірній ціні учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт, необхідних для здійснення проєктних рішень щодо об’єкта замовлення відповідно до додатка № 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі” до цієї тендерної документації, у тому числі робіт, виконання яких передбачається субпідрядниками / співвиконавцями.
16.04.2025, 17:00
Дискримінаційні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня. Шановний замовник, просимо надати пояснення, з якою ціллю у Пункті 1. «Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації» Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати сертифікати із зазначеним на кожному сертифікаті кодом ДКПП 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням??? Хочемо зауважити, що роботи (послуги) за предметом закупівлі: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка від адреси будинку № 3 до адреси будинку № 140 с. Головчинці Хмельницького району Хмельницької області, не передбачає оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. Отже Замовник свідомо здійснює істотні звуження конкуренції серед учасників закупівлі, тому просимо внести зміни в ТД в цій частині.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.04.2025, 10:08)
Доброго дня, Шановний Учаснику, згідно Додатку 1 до тендерної документації, вимагається надання діючих сертифікатів ISO стосовно будівництва доріг і автострад, перевезення вантажів дорожніми транспортними засобами.