Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.03.2025 14:52. Дата останніх змін - 22.04.2025 13:41

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка від адреси будинку № 3 до адреси будинку № 140 с. Головчинці Хмельницького району Хмельницької області -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-19-009546-a  
ID d5da16ea6e7d4f1186aa6f81b531318b  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-19-011153-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
5`191`23120 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Меджибізька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 5`191`231.20 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
19.03.25
Період уточнень
до 17.04.25
Період оскаржень
до 17.04.25
Подання пропозицій
до 20.04.25
Аукціон
21.04.25
Кваліфікація переможця
з 21.04.25
28.03.2025, 14:19. ID: UA-2025-03-19-009546-a.b1
Скарга до АМКУ
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
19 березня 2025 року було оприлюднено закупівлю №UA-2025-03-19-009546-a за предметом: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка від адреси будинку № 3 до адреси будинку № 140 с. Головчинці Хмельницького району Хмельницької області, тендерну документацію та додатки до неї, у складі яких є дискримінаційні вимоги, що суттєво звужують конкуренцію.
Скаржник має намір взяти участь у вказаній закупівлі, однак у зв’язку з вищевказаним, не може цього зробити, тому вважаємо, що наше право порушене.
Вважаємо, що такими діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Порядковий номер пункту скарги: 1
Перша дискримінаційна вимога
Опис суті пункту скарги
Відповідно до пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагає наступне: «Мінімальна перелік техніки: Котки дорожні – 3 шт. Асфальтоукладальники – 1 шт. Автомобілі самоскиди - 1 шт. Автомобілі бортові – 1 шт. Машини для холодного фрезерування – 1 шт. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, Учасник надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства; Якщо техніка не є власністю Учасника, то на таку техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, Учасник додатково надає: - дійсні та чинні, договори: оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори, що посвідчують право користування, що мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг). Вважаємо дану вимогу дискримінаційною і такою, що позбавляє рівності прав всіх учасників на участь (перемогу) в торгах й має бути виключеною з Документації є вимога стосовно надання договорів, що посвідчують саме право користування, зокрема, має бути виключене словосполучення: «(договори, що посвідчують право користування»…)»
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Таким чином, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, зокрема, виключивши з Додатку 1 Документації словосполучення: «(договори, що посвідчують право користування»)».
Порядковий номер пункту скарги: 2
Друга дискримінаційна вимога
Опис суті пункту скарги
Відповідно до пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагає наступне: «Учасник в складі пропозиції повинен надати довідку щодо наявності власного/орендованого асфальтного заводу на відстань не більше 30 км від місця виконання робіт (послуг) (далі-АБЗ). Для підтвердження право власності АБЗ наступні документи: копію документа, що підтверджує право власності (технічний паспорт або Витяг з реєстру нерухомого майна для стаціонарних АБЗ або інший документ). В підтвердження наявності в Учасника орендованого асфальтобетонного заводу, що буде залучений при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію договору оренди (має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг); - копію акту приймання-передачі Учаснику такого асфальтобетонного заводу до договору (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону, адресований Учаснику, про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням марки, типу, кількості та обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі).» Єдиним нормативно-правовим актом, де визначаються допустимі значення відстані транспортування асфальтобетонних сумішей є ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина II. Будівництво". Відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина II. Будівництво" Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС та/або бітумна емульсія від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі змінами).
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скаржник вважає відповідні дії Замовника проявом корупційної складової та надмірним формалізмом, що полягає у відсутності легітимної мети, направленої на здійснення та проведення Закупівлі у рамках Закону. З огляду на викладене Скаржник просить Антимонопольний комітет України зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію та виключити з переліку вимог до учасників необхідність надання підтвердження того факту, що виробництво асфальтобетонних сумішей знаходиться на відстані не більше 30 км до об’єкту будівництва, надання якого вимагається відповідно до пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації.
Доказ 1. Договір поставки асфальтобетону
Доказ 2. ДБН В 2.3-4-2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина II. Будівництво
Доказ 3. Транспортна схема
Доказ 4. Гарантійний лист від виробника асфальтобетону
Доказ 5. Атестат виробництва №АВ.ВА.214-24
Порядковий номер пункту скарги: 3
Третя дискримінаційна вимога
Опис суті пункту скарги
Відповідно до пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагає наступне: «- Учасник в складі пропозиції повинен надати довідку щодо наявності власного/орендованого асфальтного заводу на відстань не більше 30 км від місця виконання робіт (послуг) (далі-АБЗ). Для підтвердження право власності АБЗ наступні документи: копію документа, що підтверджує право власності (технічний паспорт або Витяг з реєстру нерухомого майна для стаціонарних АБЗ або інший документ).В підтвердження наявності в Учасника орендованого асфальтобетонного заводу, що буде залучений при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію договору оренди (має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг); - копію акту приймання-передачі Учаснику такого до договору (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону, адресований Учаснику, про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням марки, типу, кількості та обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі)». Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати договір оренди на асфальтобетонний завод
Класифікація порушення
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
З огляду на викладене встановлення в тендерній документації зазначеної вимоги щодо надання договору оренди асфальтобетону є порушенням вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Отже, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, зокрема викласти пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації в наступній редакції: В підтвердження наявності в Учасника орендованого асфальтобетонного заводу, що буде залучений при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію договору оренди та/або договору поставки асфальтобетону, та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо (має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг); - копію акту приймання-передачі Учаснику такого асфальтобетонного заводу до договору (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону, адресований Учаснику, про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням марки, типу, кількості та обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі).
Доказ 1. Договір поставки асфальтобетону
Доказ 4. Гарантійний лист від виробника асфальтобетону
Доказ 5. Атестат виробництва №АВ.ВА.214-24
Порядковий номер пункту скарги: 4
Четверта дискримінаційна вимога
Опис суті пункту скарги
Розділом ІІІ п.3.1. ТД передбачено: «Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію.» Слід зазначити, що такого закону, як ЗУ "Про електронні довірчі послуги" з 01.01.2024 не існує, оскільки його назва на сьогоднішній день ЗУ «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (в редакції Закону № 2801-IX від 01.12.2022).
Класифікація порушення
Інші умови тендерної документації
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Отже, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, зокрема, виключивши з Розділу ІІІ п.3.1. Тендерної документації наступну вимогу: «Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію».
Дата розгляду скарги08.04.2025, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Рішення № 5711-р/пк-пз від 10.04.2025 року КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ виконано та внесено зміни до тендерної документації на закупівлю робіт "Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка від адреси будинку № 3 до адреси будинку № 140 с. Головчинці Хмельницького району Хмельницької області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-19-009546-a.
Дата виконання рішення замовником: 15.04.2025 12:31
Виконана замовником