Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 16.01.2025 17:09. Дата останніх змін - 28.02.2025 13:59

Капітальний ремонт будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2, інв.№066552, Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою м.Одеса, Митна площа,1/2" -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-16-016757-a  
ID d398fea0b6cc410c97c5b8ff6276650d  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. У цій тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються оскільки передбачені затвердженою проєктную документацією та вживаються у значенні «або еквівалент». Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника та підставі затвердженої проєктної документації Замовник здійснює закупівлю даних робіт, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Одеська філія ДП "АМПУ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 10`745`400.08 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 53`700.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  

Потрібна банківська гарантія?

 
Закупівля оголошена
16.01.25
Період уточнень
до 21.03.25
Період оскаржень
до 21.03.25
Подання пропозицій
до 24.03.25
Залишилось 8 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
25.03.25
11.02.2025, 10:38
щодо довідки про наявність досвіду
Загальне запитання щодо оголошення
шановний замовник! у довідці Додаток 1.3.1 вимагається Підтвердження вимог замовника щодо обсягів виконання робіт за договором - Найменування робіт ,Одиниця виміру ,Кількість . Надайте роз'яснення, яку саме інформацію потрібно внести, якщо предметом аналогічного договору є капітальний ремонт. Чи достатньо вказати, що це 1 робота?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.02.2025, 14:44)
Дякуємо за Ваше звернення та за результатами розгляду повідомляємо наступне.
Згідно п. 1.3. додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Так, замовником визначено, що під аналогічним договором вважається договір на виконання робіт, за наступними предметами: (поточний ремонт та/або капітальний ремонт та/або реконструкція та/або будівництво, який передбачає роботи по заміні віконних блоків площею не менше ніж 160 м2).

Таким чином, в колонках Найменування робіт ,Одиниця виміру ,Кількість зразку 1.3.1. Учасник має зазначити найменування, одиницю виміру та кількість в частині видів робіт які вимагаються Замовником, а саме щодо заміни віконних блоків в обсязі не менше ніж 160 м2.
Відповідно предмет аналогічного договору вказується в колонці "Предмет договору".
13.02.2025, 09:41
Внесення змін до ТД
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику!
Вивчиши вимоги тердерної документації закупівлі, виявили невідповідність у вимогах до учасника, а саме:
Пунктом 1.2. Передбачено надання учасником документів, що підтвертджують кваліфікаційний критерій про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме довідку де зазначено обов‘язковий перелік працівників, наявність яких повинен підтвердити учасник, зокрема:
1. машиністів/водіїв дорожньо-будівельних
машин, кранів, водіїв в кількості, достатній для керування технікою (стосовно дорожньо-будівельних машин, кранів та автомобілів) учасника, наданої на виконання вимог
п. 1.1. цього додатку*;
3 монтажники будівельні (2 особи або більше); виконавець робіт (1 особа або більше); штукатур (І особа або більше);
Виконавець робіт (1 особа або більше)
Штукатур (1 особа або більше)
маляр (1 особа або більше).

До довідки потрібно додати й інші підтверджуючі документи, зокрема - кваліфікаційний сертифікат інженера - геодезиста, який виданий Кваліфікаційною комісією***.
Саме тут виникла невідповідність між Вимогами замовника, оскільки Замовником не вимагається наявність геодезиста серед працівників, проте вимагається надання його кваліфікаційного сертифікату.

Просимо усунути зазначену невідповідність та прибрати пункт з вимогою надання - «кваліфікаційний сертифікат інженера - геодезиста, який виданий Кваліфікаційною комісією***.»

Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.02.2025, 14:55)
Дякуємо за Ваше звернення!
Наведена Вами невідповідність в тендерній документації усунута.