Процедура закупівлі оголошена 16.01.2025 17:09. Дата останніх змін - 28.02.2025 13:59
Капітальний ремонт будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2, інв.№066552, Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою м.Одеса, Митна площа,1/2" -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-01-16-016757-a | |
ID | d398fea0b6cc410c97c5b8ff6276650d | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-12-16-006791-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
10`745`40008 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. У цій тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються оскільки передбачені затвердженою проєктную документацією та вживаються у значенні «або еквівалент». Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника та підставі затвердженої проєктної документації Замовник здійснює закупівлю даних робіт, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Одеська філія ДП "АМПУ" | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 10`745`400.08 Гривня (з ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 53`700.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля робіт |
Закупівля оголошена
16.01.25
Період уточнень
до 21.03.25
Період оскаржень
до 21.03.25
Подання пропозицій
до 24.03.25
Залишилось 8 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
25.03.25
Скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано