Процедура закупівлі оголошена 26.11.2024 10:37. Дата останніх змін - 26.11.2024 10:37
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-26-003372-a | |
ID | 1dd495ea34f445e68b233a8752bcecd0 |
Очікувана вартість закупівлі
11`692.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)). Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7. Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору. Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації | |
Очікувана вартість закупівлі | 11`692.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
Закупівля оголошена
26.11.24
Подання пропозицій
до 30.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!