Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.11.2024 10:37. Дата останніх змін - 26.11.2024 10:37

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів))

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-26-003372-a  
ID 1dd495ea34f445e68b233a8752bcecd0  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-26-004481-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)). Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7. Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору. Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 11`692.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
26.11.24
Подання пропозицій
до 30.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Плівка для ламінування листова А4 (216х303мм), 125 мкм, глянцева, 100 шт
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2024
Умови постаки: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)). Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7. Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору. Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 пачка
2)
Плівка для ламінування А4 (216х303мм), 105 мкм, глянцева
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2024
Умови постаки: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)). Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7. Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору. Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 пачка
3)
Папір офісний кольоровий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2024
Умови постаки: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)). Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7. Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору. Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 пачка
4)
Ручка кулькова, автоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,7мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2024
Умови постаки: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)). Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7. Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору. Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 штука
5)
Файли для документів
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2024
Умови постаки: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)). Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7. Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору. Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору_3019.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 10:35
Версія документу від: 26.11.2024 10:35
ID: 21307f05975043f69b43175245aacb82
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 10:37
Версія документу від: 26.11.2024 10:37
ID: bfa4856821c948e3a3abeab37881bc6d

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Плівка для ламінування листова А4 (216х3
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Поверхня : глянцева
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Формат : A4 (216x303мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Вид : плівка
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Форма випуску : листова
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Кількість в пачці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 100 штук
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Товщина плівки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 125 - 125 мкм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Плівка для ламінування А4 (216х303мм), 1
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Тип ламінатора : конвертовий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Вид : плівка
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Формат : A4 (216x303мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Форма випуску : листова
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Поверхня : глянцева
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Кількість в пачці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 100 штук
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Товщина плівки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 105 мкм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір офісний кольоровий
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Клас : А
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Бренд : УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Колір : різнобарвний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Формат : A4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 г/м²
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 250 - 250 штуки
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Ручка кулькова, автоматична, пластиковий
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Колір чорнила : синій
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Вид : автоматична
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Тип : кулькова
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Матеріал корпусу : пластик
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Товщина лінії Очікуване значення: 0.7 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Файли для документів
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Орієнтація документа : вертикальна
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Бренд : SCHOLZ
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Матеріал : PP (поліпропілен)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Фактура поверхні : гладка
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Формат аркуша паперу : А4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Колір плівки : прозорий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Кількість файлів в пачці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 100 штук
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Товщина плівки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 40 - 40 мкм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024
Перфорація універсальна
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 26.11.2024 10:37  
Початок періоду прийому пропозицій 26.11.2024 10:37  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 30.11.2024 09:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 39833860  
Юридична адреса 01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7