Процедура закупівлі оголошена 26.11.2024 10:37. Дата останніх змін - 26.11.2024 10:37
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів))
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-26-003372-a | |
ID | 1dd495ea34f445e68b233a8752bcecd0 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-26-004481-a |
Очікувана вартість закупівлі
11`692.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)). Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7. Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору. Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації | |
Очікувана вартість закупівлі | 11`692.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
26.11.24
Подання пропозицій
до 30.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Плівка для ламінування листова А4 (216х303мм), 125 мкм, глянцева, 100 шт
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2024
Умови постаки: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)).
Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7.
Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору.
Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства.
(Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 пачка
|
2) |
Плівка для ламінування А4 (216х303мм), 105 мкм, глянцева
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2024
Умови постаки: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)).
Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7.
Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору.
Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства.
(Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 пачка
|
3) |
Папір офісний кольоровий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2024
Умови постаки: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)).
Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7.
Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору.
Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства.
(Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 пачка
|
4) |
Ручка кулькова, автоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,7мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2024
Умови постаки: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)).
Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7.
Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору.
Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства.
(Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 штука
|
5) |
Файли для документів
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2024
Умови постаки: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)).
Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7.
Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору.
Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства.
(Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
Проект договору_3019.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 10:35
Версія документу від: 26.11.2024 10:35
ID: 21307f05975043f69b43175245aacb82
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 10:37
Версія документу від: 26.11.2024 10:37
ID: bfa4856821c948e3a3abeab37881bc6d
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Поверхня : глянцева
Формат : A4 (216x303мм)
Вид : плівка
Форма випуску : листова
Кількість в пачці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 100 штук
Товщина плівки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 125 - 125 мкм
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип ламінатора : конвертовий
Вид : плівка
Формат : A4 (216x303мм)
Форма випуску : листова
Поверхня : глянцева
Кількість в пачці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 100 штук
Товщина плівки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 105 мкм
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Клас : А
Бренд : УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР
Колір : різнобарвний
Формат : A4 (210х297 мм)
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 г/м²
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 250 - 250 штуки
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Колір чорнила : синій
Вид : автоматична
Тип : кулькова
Матеріал корпусу : пластик
Товщина лінії Очікуване значення: 0.7 мм
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Орієнтація документа : вертикальна
Бренд : SCHOLZ
Матеріал : PP (поліпропілен)
Фактура поверхні : гладка
Формат аркуша паперу : А4 (210х297 мм)
Колір плівки : прозорий
Кількість файлів в пачці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 100 штук
Товщина плівки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 40 - 40 мкм
Перфорація універсальна
|
Дати та строки
Дата публікації | 26.11.2024 10:37 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 26.11.2024 10:37 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 30.11.2024 09:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 39833860 |
Юридична адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |