Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.11.2024 12:35. Дата останніх змін - 08.11.2024 12:35

Шприц ін'єкційний, 3-х компонент., одноразовий, стерильний, 5 мл, одна голка в комплекті, з ковпачком для блокування голки; Шприц інсуліновий U-100, 1мл, з інтегрованою голкою 29G -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-08-006651-a  
ID 345c5e3d31f04101922a72939ecf8b03  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі 1. Шприц інсуліновий 1,0 мл - 500 шт. 2. Шприц 5,0 мл - 100 шт. Умови поставки – виключно в асортименті та обсязі, зазначених у заявці отриманої напередодні від замовника, щомісяця до кінця року. Даний товар, що є предметом закупівлі, повинен відповідати вимогам діючого законодавства щодо його якості. В ціну товару повинні входити пакування, фасування, транспортні послуги, навантаження та розвантаження, інші витрати. Термін придатності товару на момент постачання повинен бути не менше 80% загального терміну придатності даного товару, за умови його зберігання відповідно до норм і правил зберігання. При прийомі даний товар повинен відповідати вазі, яка зазначена у супровідних документах. Кожна партія товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його якість та безпеку. Поставка товару здійснюється згідно заявки замовника, відповідним транспортом. При поставці предмета закупівлі повинні бути дотримані правила перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні. Без наявності супровідних документів щодо якості та безпеки, а також маркування передбаченого чинним законодавством продукція не приймається. На підтвердження зазначених вимог, учасник торгів має надати: - сертифікат якості, декларація виробника тощо затверджену належним чином. При поставці товару Учасник (переможець) повинен передбачити застосування заходів із захисту довкілля під час виконання договору. Гарантійний лист стосовно: - належних умов зберігання та транспортування згідно інструкції застосування; - терміна придатності (не менш 80% від дати виготовлення). - сертифікат відповідності (якості); - гарантійний лист виробника про представництво (дистрибуції) постачальника, або відповідний лист від імені Учасника, щодо безперебійної поставки товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, згідно оголошення про торги, незалежно від своєчасності фінансування; - Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі на транспортування до місця поставки. - Відпуск товару згідно заявки.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Тетерівський дитячий будинок-інтернат Житомирської обласної ради  
Очікувана вартість закупівлі 4`900.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
08.11.24
Подання пропозицій
до 13.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня