Процедура закупівлі оголошена 08.11.2024 12:35. Дата останніх змін - 08.11.2024 12:35
Шприц ін'єкційний, 3-х компонент., одноразовий, стерильний, 5 мл, одна голка в комплекті, з ковпачком для блокування голки; Шприц інсуліновий U-100, 1мл, з інтегрованою голкою 29G
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-08-006651-a | |
ID | 345c5e3d31f04101922a72939ecf8b03 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-08-007373-a |
Очікувана вартість закупівлі
4`900.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі 1. Шприц інсуліновий 1,0 мл - 500 шт. 2. Шприц 5,0 мл - 100 шт. Умови поставки – виключно в асортименті та обсязі, зазначених у заявці отриманої напередодні від замовника, щомісяця до кінця року. Даний товар, що є предметом закупівлі, повинен відповідати вимогам діючого законодавства щодо його якості. В ціну товару повинні входити пакування, фасування, транспортні послуги, навантаження та розвантаження, інші витрати. Термін придатності товару на момент постачання повинен бути не менше 80% загального терміну придатності даного товару, за умови його зберігання відповідно до норм і правил зберігання. При прийомі даний товар повинен відповідати вазі, яка зазначена у супровідних документах. Кожна партія товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його якість та безпеку. Поставка товару здійснюється згідно заявки замовника, відповідним транспортом. При поставці предмета закупівлі повинні бути дотримані правила перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні. Без наявності супровідних документів щодо якості та безпеки, а також маркування передбаченого чинним законодавством продукція не приймається. На підтвердження зазначених вимог, учасник торгів має надати: - сертифікат якості, декларація виробника тощо затверджену належним чином. При поставці товару Учасник (переможець) повинен передбачити застосування заходів із захисту довкілля під час виконання договору. Гарантійний лист стосовно: - належних умов зберігання та транспортування згідно інструкції застосування; - терміна придатності (не менш 80% від дати виготовлення). - сертифікат відповідності (якості); - гарантійний лист виробника про представництво (дистрибуції) постачальника, або відповідний лист від імені Учасника, щодо безперебійної поставки товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, згідно оголошення про торги, незалежно від своєчасності фінансування; - Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі на транспортування до місця поставки. - Відпуск товару згідно заявки.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Тетерівський дитячий будинок-інтернат Житомирської обласної ради | |
Очікувана вартість закупівлі | 4`900.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
08.11.24
Подання пропозицій
до 13.11.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | оплата після отримання товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Шприц ін'єкційний, 3-х компонент., одноразовий, стерильний, 5 мл, одна голка в комплекті, з ковпачком для блокування голки
Класифікація за ДК 021:2015: 33141300-3 - Приладдя для венепункції та забору крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12420, Україна, Житомирська область, село Тетерівка, вул.Шкільна, 56
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі
1. Шприц інсуліновий 1,0 мл - 500 шт.
2. Шприц 5,0 мл - 100 шт.
Умови поставки – виключно в асортименті та обсязі, зазначених у заявці отриманої напередодні від замовника, щомісяця до кінця року.
Даний товар, що є предметом закупівлі, повинен відповідати вимогам діючого законодавства щодо його якості.
В ціну товару повинні входити пакування, фасування, транспортні послуги, навантаження та розвантаження, інші витрати.
Термін придатності товару на момент постачання повинен бути не менше 80% загального терміну придатності даного товару, за умови його зберігання відповідно до норм і правил зберігання.
При прийомі даний товар повинен відповідати вазі, яка зазначена у супровідних документах. Кожна партія товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його якість та безпеку.
Поставка товару здійснюється згідно заявки замовника, відповідним транспортом.
При поставці предмета закупівлі повинні бути дотримані правила перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні.
Без наявності супровідних документів щодо якості та безпеки, а також маркування передбаченого чинним законодавством продукція не приймається.
На підтвердження зазначених вимог, учасник торгів має надати:
- сертифікат якості, декларація виробника тощо затверджену належним чином.
При поставці товару Учасник (переможець) повинен передбачити застосування заходів із захисту довкілля під час виконання договору.
Гарантійний лист стосовно:
- належних умов зберігання та транспортування згідно інструкції застосування;
- терміна придатності (не менш 80% від дати виготовлення).
- сертифікат відповідності (якості);
- гарантійний лист виробника про представництво (дистрибуції) постачальника, або відповідний лист від імені Учасника, щодо безперебійної поставки товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, згідно оголошення про торги, незалежно від своєчасності фінансування;
- Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі на транспортування до місця поставки.
- Відпуск товару згідно заявки.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
|
2) |
Шприц інсуліновий U-100, 1мл, з інтегрованою голкою 29G
Класифікація за ДК 021:2015: 33141300-3 - Приладдя для венепункції та забору крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12420, Україна, Житомирська область, село Тетерівка, вул.Шкільна, 56
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі
1. Шприц інсуліновий 1,0 мл - 500 шт.
2. Шприц 5,0 мл - 100 шт.
Умови поставки – виключно в асортименті та обсязі, зазначених у заявці отриманої напередодні від замовника, щомісяця до кінця року.
Даний товар, що є предметом закупівлі, повинен відповідати вимогам діючого законодавства щодо його якості.
В ціну товару повинні входити пакування, фасування, транспортні послуги, навантаження та розвантаження, інші витрати.
Термін придатності товару на момент постачання повинен бути не менше 80% загального терміну придатності даного товару, за умови його зберігання відповідно до норм і правил зберігання.
При прийомі даний товар повинен відповідати вазі, яка зазначена у супровідних документах. Кожна партія товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його якість та безпеку.
Поставка товару здійснюється згідно заявки замовника, відповідним транспортом.
При поставці предмета закупівлі повинні бути дотримані правила перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні.
Без наявності супровідних документів щодо якості та безпеки, а також маркування передбаченого чинним законодавством продукція не приймається.
На підтвердження зазначених вимог, учасник торгів має надати:
- сертифікат якості, декларація виробника тощо затверджену належним чином.
При поставці товару Учасник (переможець) повинен передбачити застосування заходів із захисту довкілля під час виконання договору.
Гарантійний лист стосовно:
- належних умов зберігання та транспортування згідно інструкції застосування;
- терміна придатності (не менш 80% від дати виготовлення).
- сертифікат відповідності (якості);
- гарантійний лист виробника про представництво (дистрибуції) постачальника, або відповідний лист від імені Учасника, щодо безперебійної поставки товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, згідно оголошення про торги, незалежно від своєчасності фінансування;
- Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі на транспортування до місця поставки.
- Відпуск товару згідно заявки.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
проєкт договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:31
Версія документу від: 08.11.2024 12:31
ID: 07fadc8ea519435abbca0f3fa64110a9
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:35
Версія документу від: 08.11.2024 12:35
ID: ae4b5fbe77c6429a837ab50c56d3e4dc
|
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип : 3-х компонентний
Наявність ковпачка для блокування голки Очікуване значення: Так
Наявність додаткової голки Очікуване значення: ні
Сертифікат на відповідність ДСТУ EN ISO Очікуване значення: Так
Наявність голки : В комплекті
Кількість застосувань : Одноразовий
Стерильність Очікуване значення: Так
Вид : Шприц ін'єкційний
Об'єм, мл ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5 мілілітр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Сертифікат на відповідність ДСТУ EN ISO Очікуване значення: Так
Концентрація інсуліну : U-100
Розмір голки, G ?:tender criteria requirement min_maxValue: 29 - 29
Тип кріплення голки : Інтегрована голка
Тип : Інсуліновий
Об'єм, мл ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1 - 1 мілілітр
|
Дати та строки
Дата публікації | 08.11.2024 12:35 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 08.11.2024 12:35 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 13.11.2024 09:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Тетерівський дитячий будинок-інтернат Житомирської обласної ради |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 03188501 |
Юридична адреса | 12420, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н., с.Тетерівка, вул. Шкільна 56 |