Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 07.11.2024 16:26. Дата останніх змін - 07.11.2024 16:26

Папір офісний, форматний -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-07-014092-a  
ID 9b69f51dbf2e401dbd7a943ce4dce459  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Постачання Товару проводиться Постачальником однією партією з 8.00 до 10.00, крім суботи та неділі. Заявка на Товар передається Постачальнику у будь-який робочий день тижня засобами телефонного та/або електронного зв’язку. Оплата за Товар здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Військова частина 2138  
Очікувана вартість закупівлі 299`640.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
07.11.24
Подання пропозицій
до 12.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!