Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 07.11.2024 16:26. Дата останніх змін - 07.11.2024 16:26

Папір офісний, форматний

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-07-014092-a  
ID 9b69f51dbf2e401dbd7a943ce4dce459  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-07-017300-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Постачання Товару проводиться Постачальником однією партією з 8.00 до 10.00, крім суботи та неділі. Заявка на Товар передається Постачальнику у будь-який робочий день тижня засобами телефонного та/або електронного зв’язку. Оплата за Товар здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Військова частина 2138  
Очікувана вартість закупівлі 299`640.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
07.11.24
Подання пропозицій
до 12.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 7 робочі дні  

Умови оплати згідно із договором

Подія Підписання договору  
Тип оплати Одноразова поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 3 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: ., Україна, Одеська область, Одеса, .
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Постачання Товару проводиться Постачальником однією партією з 8.00 до 10.00, крім суботи та неділі. Заявка на Товар передається Постачальнику у будь-який робочий день тижня засобами телефонного та/або електронного зв’язку. Оплата за Товар здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 пачка

Тендерна документація

Проект договору
проєкт договору , папір.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.11.2024 16:26
Версія документу від: 07.11.2024 16:26
ID: 13a6dc657f104a5b8e8943f735b2c3d5
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.11.2024 16:26
Версія документу від: 07.11.2024 16:26
ID: 3aab254ede714a44a550ff68beaa4ddc

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір офісний, форматний
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : ECON COPY
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.11.2024
Формат : A4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.11.2024
Щільність паперу Очікуване значення: 80 грам на квадратний метр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.11.2024
Білизна CIE Очікуване значення: 168 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.11.2024
Товщина Очікуване значення: 108 мікрометр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.11.2024
Непрозорість Очікуване значення: 93 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.11.2024
Кількість аркушів Очікуване значення: 500 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.11.2024
Колір : білий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 07.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 07.11.2024 16:26  
Початок періоду прийому пропозицій 07.11.2024 16:26  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12.11.2024 08:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Військова частина 2138  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 14321386  
Юридична адреса Україна