Процедура закупівлі оголошена 07.11.2024 16:26. Дата останніх змін - 07.11.2024 16:26
Папір офісний, форматний
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-07-014092-a | |
ID | 9b69f51dbf2e401dbd7a943ce4dce459 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-07-017300-a |
Очікувана вартість закупівлі
299`640.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Постачання Товару проводиться Постачальником однією партією з 8.00 до 10.00, крім суботи та неділі. Заявка на Товар передається Постачальнику у будь-який робочий день тижня засобами телефонного та/або електронного зв’язку. Оплата за Товар здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Військова частина 2138 | |
Очікувана вартість закупівлі | 299`640.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
07.11.24
Подання пропозицій
до 12.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 7 робочі дні |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Підписання договору | |
Тип оплати | Одноразова поставка | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 3 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: ., Україна, Одеська область, Одеса, .
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Постачання Товару проводиться Постачальником однією партією з 8.00 до 10.00, крім суботи та неділі. Заявка на Товар передається Постачальнику у будь-який робочий день тижня засобами телефонного та/або електронного зв’язку. Оплата за Товар здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 пачка
|
Тендерна документація
Проект договору
проєкт договору , папір.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.11.2024 16:26
Версія документу від: 07.11.2024 16:26
ID: 13a6dc657f104a5b8e8943f735b2c3d5
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.11.2024 16:26
Версія документу від: 07.11.2024 16:26
ID: 3aab254ede714a44a550ff68beaa4ddc
|
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Бренд : ECON COPY
Формат : A4 (210х297 мм)
Щільність паперу Очікуване значення: 80 грам на квадратний метр
Білизна CIE Очікуване значення: 168 відсоток
Товщина Очікуване значення: 108 мікрометр
Непрозорість Очікуване значення: 93 відсоток
Кількість аркушів Очікуване значення: 500 штука
Колір : білий
|
Дати та строки
Дата публікації | 07.11.2024 16:26 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 07.11.2024 16:26 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 12.11.2024 08:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Військова частина 2138 |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 14321386 |
Юридична адреса | Україна |