Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 05.11.2024 00:41. Дата останніх змін - 05.11.2024 00:41

Офісне устаткування та приладдя різне (м. Біла Церква, вул. Гайок,4а) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-05-000020-a  
ID 3e41caa3d8d74c3eb937182d14a3f160  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Північний міжрегіональний центр з надання безоплатної правничої допомоги  
Очікувана вартість закупівлі 29`870.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
05.11.24
Подання пропозицій
до 11.11.24
Залишилось 6 днів Поспішайте взяти участь!
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня