Процедура закупівлі оголошена 05.11.2024 00:41. Дата останніх змін - 05.11.2024 00:41
Офісне устаткування та приладдя різне (м. Біла Церква, вул. Гайок,4а)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-05-000020-a | |
ID | 3e41caa3d8d74c3eb937182d14a3f160 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-04-019701-a |
Очікувана вартість закупівлі
29`870.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Північний міжрегіональний центр з надання безоплатної правничої допомоги | |
Очікувана вартість закупівлі | 29`870.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
05.11.24
Подання пропозицій
до 11.11.24
Залишилось 6 днів Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Замовник сплачує Постачальнику вартість Товару після його постачання протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами видаткової накладної, але в будь якому випадку з врахуванням умов п.2.6 Договору про закупівлю товару. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 10 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише чорним, 0,7мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 21 штука
|
2) |
Коректор-ручка, 8-12мл
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
|
3) |
Олівець графітовий HB, дерев'яний, заточений, з ластиком
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
|
4) |
Гумки для видалення написів олівця графітного
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
|
5) |
Підстругачки для олівців з контейнером
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8 штука
|
6) |
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 130 пачка
|
7) |
Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 28 пачка
|
8) |
Затискачі для паперів 41мм, 12шт. в пачці
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука
|
9) |
Закладки-стікери, 12х45х125мм., прапорці, пластик 5 кольорів
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 18 штука
|
10) |
Блокнот, А5, тверда обкладинка, 96 арк, клітинка
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8 штука
|
11) |
Паперові блоки для нотаток непроклеєний, від 50 г/м2, 90х90мм, 1000 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 пачка
|
12) |
Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 75х75мм, 100шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 пачка
|
13) |
Клей-олівець, PVP, 25-35г
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
|
14) |
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
|
15) |
Скріпки металеві 25-33мм, круглі, нікельовані, 100шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 пачка
|
16) |
Скріпки металеві 50мм, круглі, нікельовані, 100шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 14 пачка
|
17) |
Степлер , №24/6, від 20 арк., метал/пластик
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
|
18) |
Фарба штемпельна, водна основа, колір синій, 25-30 мл
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
19) |
Затискачі для паперів 32мм, 12шт. в пачці
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
|
20) |
Скоби для степлера №10, 1000 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 пачка
|
Тендерна документація
Проект договору
Проект договору - канцелярка м. Біла Церква, Гайок - 2.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 00:39
Версія документу від: 05.11.2024 00:39
ID: 82db75c38ed44b59aaacf4b9b8525667
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 00:41
Версія документу від: 05.11.2024 00:41
ID: 54ff71b0d59d4a6cb38c43340e34d504
|
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Колір чорнила : чорний
Матеріал корпусу : пластик
Вид : неавтоматична
Тип : кулькова
Товщина лінії Очікуване значення: 0.7 міліметр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип аплікатора : металивий дозатор
Тип коректора : коректор-ручка
Об'єм ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 12 мілілітр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Заточений Очікуване значення: Так
Матеріал корпусу : дерево
Твердість грифеля : HB
Вид : звичайний
З гумкою Очікуване значення: Так
Діаметр олівця Мінімальне значення: 7 міліметр
Довжина олівця Мінімальне значення: 180 міліметр
Діаметр грифеля Мінімальне значення: 2 міліметр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Для видалення слідів : олівця графітного
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип : механічна
Наявність контейнеру Очікуване значення: Так
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Recycling (з вторинной сировини) Очікуване значення: ні
Колір : білий
Формат : A4 (210х297 мм)
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500 штука
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 91 - 96 відсоток
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 103 - 110 мікрометр
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 150 - 170 відсоток
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 грам на квадратний метр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Розмір : 24/6
Кількість в упавковці Очікуване значення: 1000 штука
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Розмір Очікуване значення: 41 міліметр
Кількість затискачів в пачці Очікуване значення: 12 штука
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Розмір : 45x12 мм
Форма : прапорці
Тип : з клейким шаром
Матеріал : пластик
Кількість кольорів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5 штука
Кількість в упаковці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 125 - 125 штука
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Розмітка : клітинка
Кількість сторінок ?:tender criteria requirement min_maxValue: 96 - 96
Тип обкладинки : тверда
Формат : A5 (148х210 мм)
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип склеювання : непроклеєний
Ширина Очікуване значення: 90 міліметр
Довжина Очікуване значення: 90 міліметр
Щільність паперу Мінімальне значення: 50 грам на квадратний метр
Кількість листів Очікуване значення: 1000 штука
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип склеювання : проклеєний
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 75 - 76 міліметр
Довжина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 75 - 76 міліметр
Щільність паперу Мінімальне значення: 55 грам на квадратний метр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Основа : PVP (полівінілпіролідон)
Вага ?:tender criteria requirement min_maxValue: 25 - 35 грам
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Орієнтація документа : вертикальна
Колір плівки : прозорий
Фактура поверхні : глянцева
Матеріал : PP (поліпропілен)
Формат аркуша паперу : А4 (210х297 мм)
Товщина плівки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 40 - 40 мікрометр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Покриття : нікельовані
Матеріал : метал
Форма корпусу : круглі
Кількість в пачці Очікуване значення: 100 штука
Розмір ?:tender criteria requirement min_maxValue: 25 - 33 міліметр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Матеріал : метал
Покриття : нікельовані
Форма корпусу : круглі
Кількість в пачці Мінімальне значення: 100 штука
Розмір Очікуване значення: 50 міліметр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Скоба : 24/6
Матеріал корпуса : метал, пластик
Скріплює аркушів Мінімальне значення: 20 штука
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Колір : синій
Основа чорнил : водна
Об'єм ?:tender criteria requirement min_maxValue: 25 - 30 мілілітр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Кількість затискачів в пачці Очікуване значення: 12 штука
Розмір Очікуване значення: 32 міліметр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Розмір : 10
Кількість в упавковці Очікуване значення: 1000 штука
|
Дати та строки
Дата публікації | 05.11.2024 00:41 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 05.11.2024 00:41 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 11.11.2024 09:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Північний міжрегіональний центр з надання безоплатної правничої допомоги |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 39776588 |
Юридична адреса | 03087, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Єреванська буд. 32 |