Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 05.11.2024 00:41. Дата останніх змін - 05.11.2024 00:41

Офісне устаткування та приладдя різне (м. Біла Церква, вул. Гайок,4а)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-05-000020-a  
ID 3e41caa3d8d74c3eb937182d14a3f160  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-04-019701-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Північний міжрегіональний центр з надання безоплатної правничої допомоги  
Очікувана вартість закупівлі 29`870.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
05.11.24
Подання пропозицій
до 11.11.24
Залишилось 6 днів Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Замовник сплачує Постачальнику вартість Товару після його постачання протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами видаткової накладної, але в будь якому випадку з врахуванням умов п.2.6 Договору про закупівлю товару.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише чорним, 0,7мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 21 штука
2)
Коректор-ручка, 8-12мл
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
3)
Олівець графітовий HB, дерев'яний, заточений, з ластиком
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
4)
Гумки для видалення написів олівця графітного
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
5)
Підстругачки для олівців з контейнером
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8 штука
6)
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 130 пачка
7)
Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 28 пачка
8)
Затискачі для паперів 41мм, 12шт. в пачці
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука
9)
Закладки-стікери, 12х45х125мм., прапорці, пластик 5 кольорів
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 18 штука
10)
Блокнот, А5, тверда обкладинка, 96 арк, клітинка
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8 штука
11)
Паперові блоки для нотаток непроклеєний, від 50 г/м2, 90х90мм, 1000 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 пачка
12)
Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 75х75мм, 100шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 пачка
13)
Клей-олівець, PVP, 25-35г
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
14)
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
15)
Скріпки металеві 25-33мм, круглі, нікельовані, 100шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 пачка
16)
Скріпки металеві 50мм, круглі, нікельовані, 100шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 14 пачка
17)
Степлер , №24/6, від 20 арк., метал/пластик
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
18)
Фарба штемпельна, водна основа, колір синій, 25-30 мл
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
19)
Затискачі для паперів 32мм, 12шт. в пачці
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
20)
Скоби для степлера №10, 1000 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2024
Умови постаки: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 пачка

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору - канцелярка м. Біла Церква, Гайок - 2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 00:39
Версія документу від: 05.11.2024 00:39
ID: 82db75c38ed44b59aaacf4b9b8525667
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 00:41
Версія документу від: 05.11.2024 00:41
ID: 54ff71b0d59d4a6cb38c43340e34d504

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Ручка кулькова, неавтоматична, пластиков
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Колір чорнила : чорний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Матеріал корпусу : пластик
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Вид : неавтоматична
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Тип : кулькова
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Товщина лінії Очікуване значення: 0.7 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Коректор-ручка, 8-12мл
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Тип аплікатора : металивий дозатор
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Тип коректора : коректор-ручка
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Об'єм ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 12 мілілітр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Олівець графітовий HB, дерев'яний, заточ
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Заточений Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Матеріал корпусу : дерево
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Твердість грифеля : HB
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Вид : звичайний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
З гумкою Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Діаметр олівця Мінімальне значення: 7 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Довжина олівця Мінімальне значення: 180 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Діаметр грифеля Мінімальне значення: 2 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Гумки для видалення написів олівця графі
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Для видалення слідів : олівця графітного
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Підстругачки для олівців з контейнером
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Тип : механічна
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Наявність контейнеру Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%,
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Recycling (з вторинной сировини) Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Колір : білий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Формат : A4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 91 - 96 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 103 - 110 мікрометр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 150 - 170 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 грам на квадратний метр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Розмір : 24/6
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Кількість в упавковці Очікуване значення: 1000 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Затискачі для паперів 41мм, 12шт. в пачц
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Розмір Очікуване значення: 41 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Кількість затискачів в пачці Очікуване значення: 12 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Закладки-стікери, 12х45х125мм., прапорці
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Розмір : 45x12 мм
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Форма : прапорці
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Тип : з клейким шаром
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Матеріал : пластик
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Кількість кольорів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Кількість в упаковці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 125 - 125 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Блокнот, А5, тверда обкладинка, 96 арк,
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Розмітка : клітинка
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Кількість сторінок ?:tender criteria requirement min_maxValue: 96 - 96
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Тип обкладинки : тверда
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Формат : A5 (148х210 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Паперові блоки для нотаток непроклеєний,
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Тип склеювання : непроклеєний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Ширина Очікуване значення: 90 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Довжина Очікуване значення: 90 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Щільність паперу Мінімальне значення: 50 грам на квадратний метр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Кількість листів Очікуване значення: 1000 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Тип склеювання : проклеєний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 75 - 76 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Довжина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 75 - 76 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Щільність паперу Мінімальне значення: 55 грам на квадратний метр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Клей-олівець, PVP, 25-35г
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Основа : PVP (полівінілпіролідон)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Вага ?:tender criteria requirement min_maxValue: 25 - 35 грам
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Файли для документів А4, PP 40 мкм, глян
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Орієнтація документа : вертикальна
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Колір плівки : прозорий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Фактура поверхні : глянцева
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Матеріал : PP (поліпропілен)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Формат аркуша паперу : А4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Товщина плівки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 40 - 40 мікрометр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Скріпки металеві 25-33мм, круглі, нікель
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Покриття : нікельовані
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Матеріал : метал
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Форма корпусу : круглі
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Кількість в пачці Очікуване значення: 100 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Розмір ?:tender criteria requirement min_maxValue: 25 - 33 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Скріпки металеві 50мм, круглі, нікельова
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Матеріал : метал
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Покриття : нікельовані
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Форма корпусу : круглі
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Кількість в пачці Мінімальне значення: 100 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Розмір Очікуване значення: 50 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Степлер , №24/6, від 20 арк., метал/плас
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Скоба : 24/6
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Матеріал корпуса : метал, пластик
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Скріплює аркушів Мінімальне значення: 20 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Фарба штемпельна, водна основа, колір си
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Колір : синій
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Основа чорнил : водна
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Об'єм ?:tender criteria requirement min_maxValue: 25 - 30 мілілітр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Затискачі для паперів 32мм, 12шт. в пачц
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Кількість затискачів в пачці Очікуване значення: 12 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Розмір Очікуване значення: 32 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Скоби для степлера №10, 1000 шт.
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Розмір : 10
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024
Кількість в упавковці Очікуване значення: 1000 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 05.11.2024

Дати та строки

Дата публікації 05.11.2024 00:41  
Початок періоду прийому пропозицій 05.11.2024 00:41  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11.11.2024 09:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Північний міжрегіональний центр з надання безоплатної правничої допомоги  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 39776588  
Юридична адреса 03087, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Єреванська буд. 32