Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 04.11.2024 15:44. Дата останніх змін - 04.11.2024 16:02

Картопля -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-04-011691-a  
ID 379a31426ef64e43af1e1785dd512346  
Очікувана вартість закупівлі
29`160.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальна Установа "Гніванський центр з обслуговування закладів освіти"  
Очікувана вартість закупівлі 29`160.00 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу  
Обгрунтування Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період з 04.11.2024 року по 15.11.2024 року. Відповідно до листів закладів освіти та закладів дошкільної освіти Гніванської ТГ від 04.11.2024 року існує потреба у здійсненні Закупівлі. У Замовника виникла необхідність закупівлі продуктів харчування, так як відповідно до Постанови від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», незабезпечення гарячим харчуванням учнів певних категорій у закладах освіти призведе до порушення законодавства. У Замовника відсутня можливість проведення цієї закупівлі у строки, встановлені Особливостями. При цьому листами від закладів освіти та закладів дошкільної освіти Гніванської ТГ від 04.11.2024 року підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі продуктів харчування. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі продуктів харчування та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
04.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
04.11.24
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня