Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 04.11.2024 15:44. Дата останніх змін - 04.11.2024 16:02

Картопля

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-04-011691-a  
ID 379a31426ef64e43af1e1785dd512346  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-04-014200-a  
Очікувана вартість закупівлі
29`160.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальна Установа "Гніванський центр з обслуговування закладів освіти"  
Очікувана вартість закупівлі 29`160.00 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу  
Обгрунтування Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період з 04.11.2024 року по 15.11.2024 року. Відповідно до листів закладів освіти та закладів дошкільної освіти Гніванської ТГ від 04.11.2024 року існує потреба у здійсненні Закупівлі. У Замовника виникла необхідність закупівлі продуктів харчування, так як відповідно до Постанови від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», незабезпечення гарячим харчуванням учнів певних категорій у закладах освіти призведе до порушення законодавства. У Замовника відсутня можливість проведення цієї закупівлі у строки, встановлені Особливостями. При цьому листами від закладів освіти та закладів дошкільної освіти Гніванської ТГ від 04.11.2024 року підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі продуктів харчування. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі продуктів харчування та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
04.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
04.11.24

Специфікація закупівлі

1)
Картопля
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23310, Україна, Вінницька область, Заклади освіти Гніванської ТГ, Заклади освіти Гніванської ТГ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.11.2024
Ціна за одиницю (не обов'язково): 40 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 729 кілограм

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.11.2024 15:59
Версія документу від: 04.11.2024 15:59
ID: f3310f2d9e5a469d84ddbd3f29229fec

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальна Установа "Гніванський центр з обслуговування закладів освіти"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 42447923  
Юридична адреса 23310, Україна, Вінницька область, Тиврівський район місто Гнівань, Соборна 56  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
29`160.00
Гривня з ПДВ
Переможець
04.11.2024 15:51

Укладені договори

Номер договору
264
Дата підписання
04.11.2024
Дата початку дії
04.11.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
29`160.00 Гривня без ПДВ