Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.07.2024 09:35. Дата останніх змін - 02.09.2024 16:57

Папір офісний А4 (ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-23-001327-a  
ID ea568c1b336740e9b60835174d89ae5e  
Загальна очікувана вартість закупівлі
150`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 150`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
23.07.24
Період уточнень
до 28.07.24
Період оскаржень
до 28.07.24
Подання пропозицій
до 31.07.24
Аукціон
01.08.24
Кваліфікація переможця
з 01.08.24
Пропозиції розглянуті
з 14.08.24
Завершена
02.09.24