Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.07.2024 09:35. Дата останніх змін - 02.09.2024 16:57

Папір офісний А4 (ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-23-001327-a  
ID ea568c1b336740e9b60835174d89ae5e  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-07-23-000776-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
150`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 150`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
23.07.24
Період уточнень
до 28.07.24
Період оскаржень
до 28.07.24
Подання пропозицій
до 31.07.24
Аукціон
01.08.24
Кваліфікація переможця
з 01.08.24
Пропозиції розглянуті
з 14.08.24
Завершена
02.09.24
Скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано