Процедура закупки объявлена 29.01.2020 16:05. Дата последних изменений - 06.04.2020 12:48
Послуги з проведення державної інвентаризації земель в Одеській області -
Идентификатор закупки | UA-2020-01-29-002187-a | |
ID | 03df8b86bffd4a95b015d8e1624c0ce8 |
Ожидаемая стоимость
8`425`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Головне управління Держгеокадастру в Одеській області | |
Ожидаемая стоимость | 8`425`000.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 42`125.00 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги с публикацией на английском языке | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
29.01.20
Период уточнений
до 22.02.20
Период обжалования
до 28.02.20
Прием предложений
до 03.03.20
Преквалификация
с03.03.2020
Обжалование преквалификации
Торги отменены
06.04.20
03.02.2020, 12:42
Щодо проекту договору
Общий вопрос о закупке
Доброго дня!
Просимо уточнити яким чином будуть проводитися розрахунки з Виконавцем, якщо згідно Проекту Договору, що викладений в тендерній документації, розрахунки мають здійснюватися щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів, однак з прив’язкою до акту приймання наданих послуг, що є вказівкою на 100% виконання договору? Чи можливо складання акту приймання наданих послуг передбачено кожного місяця з вказівкою на виконану частину послуг? Дякуємо.
Просимо уточнити яким чином будуть проводитися розрахунки з Виконавцем, якщо згідно Проекту Договору, що викладений в тендерній документації, розрахунки мають здійснюватися щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів, однак з прив’язкою до акту приймання наданих послуг, що є вказівкою на 100% виконання договору? Чи можливо складання акту приймання наданих послуг передбачено кожного місяця з вказівкою на виконану частину послуг? Дякуємо.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.02.2020, 15:00)
Оплата за виконані роботи з проведення державної інвентаризації земель буде здійснюватися згідно Акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, підписаний Замовником та Виконавцем з зазначеною проінвентаризованою площею, зареєстрованою в державному земельному кадастрі та затвердженою технічною документацією із землеустрою щодо інвентаризації земель на вказану площу з додатками згідно п. 5.9, 5.10 проекту договору.
03.02.2020, 13:14
Питання відносно додатків
Общий вопрос о закупке
Доброго дня!
Вкажіть будь ласка чи необхідно подавати у складі тендерної пропозиції заповнені додатки до проекту договору?
Вкажіть будь ласка чи необхідно подавати у складі тендерної пропозиції заповнені додатки до проекту договору?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.02.2020, 14:25)
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і
послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення
закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових
форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про
закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення
про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому
Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік
складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до умов пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, проект договору
про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов викладено у Додатку № 3 до тендерної документації.
Вимоги до учасників щодо заповнення та/або внесення будь-яких змін чи інформації до оприлюдненого Замовником проекту договору
тендерна документація не містить.
Разом з тим, підписаний та оформлений відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації проект договору не повинен містити
інформації про цінові та вартісні характеристики поданої учасником тендерної пропозиції (не відображаються та/або не заповнюються
учасником). Іншу інформацію, передбачену проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), учасник може зазначити за
необхідності.
Відсутність іншої інформації, передбаченої проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), не вважається
порушенням умов цієї тендерної документації та не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Наявність (відображення та/або
заповнення) до закінчення строку подання тендерних пропозицій будь-якої інформації про цінові та вартісні характеристики поданої
тендерної пропозиції, в тому числі передбаченої для внесення (відображення та/або заповнення) в проект договору (Додаток № 3 до
тендерної документації), вважатиметься невідповідністю такої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, та призведе до її
відхилення на підставі частини першої статті 30 Закону.
послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення
закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових
форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про
закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення
про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому
Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік
складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до умов пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, проект договору
про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов викладено у Додатку № 3 до тендерної документації.
Вимоги до учасників щодо заповнення та/або внесення будь-яких змін чи інформації до оприлюдненого Замовником проекту договору
тендерна документація не містить.
Разом з тим, підписаний та оформлений відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації проект договору не повинен містити
інформації про цінові та вартісні характеристики поданої учасником тендерної пропозиції (не відображаються та/або не заповнюються
учасником). Іншу інформацію, передбачену проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), учасник може зазначити за
необхідності.
Відсутність іншої інформації, передбаченої проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), не вважається
порушенням умов цієї тендерної документації та не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Наявність (відображення та/або
заповнення) до закінчення строку подання тендерних пропозицій будь-якої інформації про цінові та вартісні характеристики поданої
тендерної пропозиції, в тому числі передбаченої для внесення (відображення та/або заповнення) в проект договору (Додаток № 3 до
тендерної документації), вважатиметься невідповідністю такої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, та призведе до її
відхилення на підставі частини першої статті 30 Закону.
07.02.2020, 15:33
внесення змін до тендерної документації
Общий вопрос о закупке
Доброго дня!
Просимо внести зміни до Додатку №3 "Проект договору" тендерної документації, а саме замінити в тексті договору рік 2019 на 2020.
Просимо внести зміни до Додатку №3 "Проект договору" тендерної документації, а саме замінити в тексті договору рік 2019 на 2020.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.02.2020, 13:24)
Дякуємо. Зміни внесені
18.02.2020, 13:51
Щодо кваліфікаційних вимог
Общий вопрос о закупке
Доброго дня!
Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками документів, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (сертифікати; документи про вищу освіту; трудові книжки; накази; аналогічні договори; документи, які підтверджують проведення останньої повірки; документи, які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази). Учаснику необхідно завантажити оригінали чи копії, завірені належним чином?
Також, надайте роз’яснення: трудова книжка надається в повному обсязі (всі сторінки) або лише заповнені сторінки?
Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками документів, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (сертифікати; документи про вищу освіту; трудові книжки; накази; аналогічні договори; документи, які підтверджують проведення останньої повірки; документи, які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази). Учаснику необхідно завантажити оригінали чи копії, завірені належним чином?
Також, надайте роз’яснення: трудова книжка надається в повному обсязі (всі сторінки) або лише заповнені сторінки?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.02.2020, 12:14)
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, …., а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами (згідно з вказаним переліком).
При цьому, умовами тендерної документації також визначено, що кожен документ тендерної пропозиції повинен бути розміщений (завантажений) учасником в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, .jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zip). Кожен документ тендерної пропозиції, що розміщений (завантажений) учасником в Системі, повинен бути належного рівня зображення та доступний для перегляду. Забороняється обмежувати перегляд документів тендерної пропозиції шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
У випадку, якщо розміщені (завантажені) учасником в Системі документи тендерної пропозиції сформовані не відповідно до вимог тендерної документації, або такі документи тендерної пропозиції мають неякісне, та/або неповне, та/або нечітке, та/або частково скановане зображення замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Окремих вимог щодо надання оригіналів, копій, чи завірених належним чином копій документів тендерної пропозиції, що надаються у вигляді сканованих в кольоровому режимі документів (у тому числі і щодо документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) тендерна документація не містить.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, …., а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами (згідно з вказаним переліком).
При цьому, умовами тендерної документації також визначено, що кожен документ тендерної пропозиції повинен бути розміщений (завантажений) учасником в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, .jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zip). Кожен документ тендерної пропозиції, що розміщений (завантажений) учасником в Системі, повинен бути належного рівня зображення та доступний для перегляду. Забороняється обмежувати перегляд документів тендерної пропозиції шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
У випадку, якщо розміщені (завантажені) учасником в Системі документи тендерної пропозиції сформовані не відповідно до вимог тендерної документації, або такі документи тендерної пропозиції мають неякісне, та/або неповне, та/або нечітке, та/або частково скановане зображення замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Окремих вимог щодо надання оригіналів, копій, чи завірених належним чином копій документів тендерної пропозиції, що надаються у вигляді сканованих в кольоровому режимі документів (у тому числі і щодо документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) тендерна документація не містить.
19.02.2020, 12:33
Щодо кваліфікаційних вимог
Общий вопрос о закупке
Доброго дня!
Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками: довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю за наведеною Вами формою у вигляді Таблиці.
Надайте роз’яснення, щодо заповнення Таблиці, а саме яка інформація має міститись в стовпці «Спеціалізація по диплому», якщо в дипломі зазначається ступінь освіти, спеціальність та кваліфікація?
Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками: довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю за наведеною Вами формою у вигляді Таблиці.
Надайте роз’яснення, щодо заповнення Таблиці, а саме яка інформація має міститись в стовпці «Спеціалізація по диплому», якщо в дипломі зазначається ступінь освіти, спеціальність та кваліфікація?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.02.2020, 16:15)
Дякуємо за запитання. Пунктом 20 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про вищу освіту» визначено, що спеціалізація – складова спеціальності, що може визначатися закладом вищої освіти та передбачає одну або декілька профільних спеціалізованих освітніх програм вищої або післядипломної освіти;
Частиною 3 ст. 7 Закону України «Про вищу освіту» встановлено, що у дипломі молодшого бакалавра , бакалавра, магістра зазначаються назва закладу вищої освіти (наукової установи) , що видав цей документ ( у разі здобуття вищої освіти у відокремленому підрозділі закладу вищої освіти (наукової установи) – також назва такого підрозділу), назва освітньої програми, а також кваліфікація, що складається з інформації про здобутий особою ступінь вищої освіти, спеціальність (спеціальності, галузь знань – для міждисциплінарних освітніх програм), спеціалізацію та професійну кваліфікацію (у разі присвоєння).
Згідно ч.2 ст. 9-1 Закону України «Про вищу освіту» заклад вищої освіти може самостійно запроваджувати спеціалізації, що зазначаються при присудженні освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідними освітніми програмами.
Таким чином, спеціалізація зазначається у дипломі молодшого бакалавра, бакалавра, магістра у разі самостійного присвоєння закладом вищої освіти при присуджені освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідними освітніми програмами.
Тобто, зазначений стовпчик таблиці «Спеціалізація по диплому» у пункті 2.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» заповнюються при наявності таких відомостей у дипломі.
Частиною 3 ст. 7 Закону України «Про вищу освіту» встановлено, що у дипломі молодшого бакалавра , бакалавра, магістра зазначаються назва закладу вищої освіти (наукової установи) , що видав цей документ ( у разі здобуття вищої освіти у відокремленому підрозділі закладу вищої освіти (наукової установи) – також назва такого підрозділу), назва освітньої програми, а також кваліфікація, що складається з інформації про здобутий особою ступінь вищої освіти, спеціальність (спеціальності, галузь знань – для міждисциплінарних освітніх програм), спеціалізацію та професійну кваліфікацію (у разі присвоєння).
Згідно ч.2 ст. 9-1 Закону України «Про вищу освіту» заклад вищої освіти може самостійно запроваджувати спеціалізації, що зазначаються при присудженні освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідними освітніми програмами.
Таким чином, спеціалізація зазначається у дипломі молодшого бакалавра, бакалавра, магістра у разі самостійного присвоєння закладом вищої освіти при присуджені освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідними освітніми програмами.
Тобто, зазначений стовпчик таблиці «Спеціалізація по диплому» у пункті 2.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» заповнюються при наявності таких відомостей у дипломі.
19.02.2020, 15:20
внесення змін
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, при оголошенні відкритих торгів Вами в оголошенні зазначена очікувана вартість закупівлі 8`425`000.00 грн (без ПДВ), прошу надати роз’яснення, яку ціну має вказувати Учасник який є платниками податку на додану вартість на загальних підставах під час подання тендерної пропозиції з урахуванням ПДВ чи без ПДВ.
Також звертаємо Вашу увагу що оголошення містить інформацію, що очікувана вартість закупівлі без врахування ПДВ, а згідно з вимогами тендерної документації встановлено: «Єдиним критерієм оцінки ТП є «Ціна» (питома вага критерію – 100%) (з ПДВ**).
Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна ТП учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування.
Переможцем визначається учасник, який за результатами електронного аукціону надав пропозицію з найменшою ціною (з ПДВ**), та пропозиція якого не була відхилена на підставі вимог Закону».
Таким чином закупівля містить невідповідність в оголошенні та умовах тендерної документації.
Дана не відповідність є дискримінаційною до Учасників які є платниками ПДВ і таким Учасникам буде складно взяти участь у даній закупівлі, тому просимо привести у відповідність оголошення та інформацію, яка вказана в системі з тією інформацією і вимогами, які вказані в тендерній документації.
Також звертаємо Вашу увагу що оголошення містить інформацію, що очікувана вартість закупівлі без врахування ПДВ, а згідно з вимогами тендерної документації встановлено: «Єдиним критерієм оцінки ТП є «Ціна» (питома вага критерію – 100%) (з ПДВ**).
Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна ТП учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування.
Переможцем визначається учасник, який за результатами електронного аукціону надав пропозицію з найменшою ціною (з ПДВ**), та пропозиція якого не була відхилена на підставі вимог Закону».
Таким чином закупівля містить невідповідність в оголошенні та умовах тендерної документації.
Дана не відповідність є дискримінаційною до Учасників які є платниками ПДВ і таким Учасникам буде складно взяти участь у даній закупівлі, тому просимо привести у відповідність оголошення та інформацію, яка вказана в системі з тією інформацією і вимогами, які вказані в тендерній документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.02.2020, 16:14)
Відповідно до пункту 5.1. Тендерної документації Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Питома вага по даному критерію – 100%. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Ціна тендерної пропозиції повинна включати ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства.
В текст оголошення внесені зміни у відповідності з тендерною документацією.
В текст оголошення внесені зміни у відповідності з тендерною документацією.