Процедура закупки объявлена 29.01.2020 16:05. Дата последних изменений - 06.04.2020 12:48
Послуги з проведення державної інвентаризації земель в Одеській області -
Идентификатор закупки | UA-2020-01-29-002187-a | |
ID | 03df8b86bffd4a95b015d8e1624c0ce8 |
Ожидаемая стоимость
8`425`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Головне управління Держгеокадастру в Одеській області | |
Ожидаемая стоимость | 8`425`000.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 42`125.00 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги с публикацией на английском языке | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка услуг |
Закупка объявлена
29.01.20
Период уточнений
до 22.02.20
Период обжалования
до 28.02.20
Прием предложений
до 03.03.20
Преквалификация
с03.03.2020
Обжалование преквалификации
Торги отменены
06.04.20
05.02.2020, 11:51. ID:
UA-2020-01-29-002187-a.b1
Требование (Жалоба)
Усунення порушень у тендерній документації
Тендерна документація за предметом закупівлі : код ДК 021:2015 – 79990000-0 «різні послуги, пов’язані з діловою сферою» (проведення державної інвентаризації земель в Одеській області) у п. 3.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначає для Учасника процедури наступну вимогу: Учасник повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного*** договору (договорів) на загальну площу не менш ніж 4,5 тис.га.
При цьому під аналогічним договором у цій ТД розуміється виконання учасником договору щодо виконання робіт з інвентаризації земель.
Зазначаємо, що встановлення вимоги, щодо наявності аналогічного договору (договорів) на загальну площу не менш ніж 4,5 тис.га. є дискримінаційною, оскільки: згідно п. 14 Технічного завдання Додаток № 2 до тендерної документації Замовник визначає конкретні нормативно правові акти якими має керуватися Учасник при виконання робіт та нормативи яким має відповідати кінцевий результат надання послуг, а саме: «за результатами надання послуг з проведення державної інвентаризації земель, відповідно до Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476, виконавцем розробляються відповідно до статті 57 Закону України «Про землеустрій» технічні документації, які погоджуються та затверджуються в порядку, встановленому статтею 186 Земельного кодексу України.»
Звертаємо увагу, що Закон України «Про землеустрій», а саме ст. 57 та Порядок проведення інвентаризації земель, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України передбачає такий вид документації як «Технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель» при цьому жоден із даних спеціальних нормативно – правових актів не визначає різновидів робіт із інвентаризації за площею, відповідно склад технічної документації, специфіка виконання робіт та етапи виконання робіт з інвентаризації жодним чином не залежать від площі об’єкту інвентаризації, що свідчить про необґрунтованість даної вимоги Замовника.
Встановлення даного кваліфікаційного критерію є дискримінаційним, порушує основоположні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» та звужує коло потенційних учасників закупівлі, оскільки площа інвентаризації у розмірі 4,5 тис.га для аналогічного договору є досить значною при цьому жодним чином не впливає на аналогічність робіт та не підтверджує спроможність або відсутність можливості виконання аналогічних послуг згідно предмету закупівлі.
Згідно вище переліченого просимо прийняти до уваги дану вимогу та внести зміни до Тендерної документації, а саме виключити із критеріїв аналогічного договору площу.
При цьому під аналогічним договором у цій ТД розуміється виконання учасником договору щодо виконання робіт з інвентаризації земель.
Зазначаємо, що встановлення вимоги, щодо наявності аналогічного договору (договорів) на загальну площу не менш ніж 4,5 тис.га. є дискримінаційною, оскільки: згідно п. 14 Технічного завдання Додаток № 2 до тендерної документації Замовник визначає конкретні нормативно правові акти якими має керуватися Учасник при виконання робіт та нормативи яким має відповідати кінцевий результат надання послуг, а саме: «за результатами надання послуг з проведення державної інвентаризації земель, відповідно до Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476, виконавцем розробляються відповідно до статті 57 Закону України «Про землеустрій» технічні документації, які погоджуються та затверджуються в порядку, встановленому статтею 186 Земельного кодексу України.»
Звертаємо увагу, що Закон України «Про землеустрій», а саме ст. 57 та Порядок проведення інвентаризації земель, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України передбачає такий вид документації як «Технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель» при цьому жоден із даних спеціальних нормативно – правових актів не визначає різновидів робіт із інвентаризації за площею, відповідно склад технічної документації, специфіка виконання робіт та етапи виконання робіт з інвентаризації жодним чином не залежать від площі об’єкту інвентаризації, що свідчить про необґрунтованість даної вимоги Замовника.
Встановлення даного кваліфікаційного критерію є дискримінаційним, порушує основоположні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» та звужує коло потенційних учасників закупівлі, оскільки площа інвентаризації у розмірі 4,5 тис.га для аналогічного договору є досить значною при цьому жодним чином не впливає на аналогічність робіт та не підтверджує спроможність або відсутність можливості виконання аналогічних послуг згідно предмету закупівлі.
Згідно вище переліченого просимо прийняти до уваги дану вимогу та внести зміни до Тендерної документації, а саме виключити із критеріїв аналогічного договору площу.
Тендерним комітетом було розглянуто Ваше зауваження. Замовник вважає внесення зміни до Тендерної документації, а саме виключити із критеріїв аналогічного договору площу, неможливим відповідно до наступного.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Згідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Враховуючи великий обсяг надання послуг (інвентаризація земель на площі 50000 га), Замовник - Головне управління Держгеокадастру в Одеській області, з метою виконання заходів Регіональної програми розвитку земельних відносин та охорони земель на 2016-2020 роки, вимагає у виконавців наявність саме досвіду надання послуг в обсягах приблизних до визначених Регіональною програмою розвитку земельних відносин та охорони земель на 2016-2020 роки та зазначених у тендерній документації, оскільки є відповідальним за виконанням заходів Регіональної програми. Наявність у виконавця досвіду надання послуг в обсягах встановлених Замовником у тендерній документації є запорукою виконання Регіональної програми розвитку земельних відносин та охорони земель на 2016-2020 роки. Слід зазначити, що вимагається підтвердження досвіду надання послуг в обсязі лише 9 (дев’яти) відсотків від загальних обсягів встановлених закупівлею.
Також Тендерний комітет розглянув аналогічні публічні закупівлі щодо Проведення робіт з інвентаризації земель лісогосподарського призначення на території Одеської області у 2017 році за № UA-2017-09-09-000064-c, оголошену Департаментом фінансів Одеської обласної державної адміністрації, де згідно п.3 Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону встановлена «Довідка Учасника (сканкопія з оригінала; у довільній формі), за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів*, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів та кількість наданих послуг за договором (в га), а також ПІБ посадових осіб замовника, що були уповноважені на супровід та виконання таких договорів, які укладені в 2015-2017 роках, разом із копіями аналогічних договорів (не менше одного за кожний рік), що вказані в довідці. За 2015-2017 роки учасник повинен виконати робіт по інвентаризації земель на площі не менше 4,5 тис.га. Відповідно до п3.1. технічного завдання якого, орієнтовна площа інвентаризації земель лісогосподарського призначення складала – 116 497,4 га. Одночасно звертаємо увагу, що на вищезазначену публічну закупівлю будь-яких звернень, вимог або скарг з боку потенційних учасників не надходило.
Таким чином, наявність досвіду виконання аналогічного договору підтверджує наявність у виконавця досвіду надання послуг в обсягах зазначених у тендерній документації та є запорукою виконання Регіональної програми розвитку земельних відносин та охорони земель на 2016-2020 роки.
Враховуючи наведене, Замовник відмовляє у внесенні змін до тендерної документації, а саме виключити із критеріїв аналогічного договору площу.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Згідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Враховуючи великий обсяг надання послуг (інвентаризація земель на площі 50000 га), Замовник - Головне управління Держгеокадастру в Одеській області, з метою виконання заходів Регіональної програми розвитку земельних відносин та охорони земель на 2016-2020 роки, вимагає у виконавців наявність саме досвіду надання послуг в обсягах приблизних до визначених Регіональною програмою розвитку земельних відносин та охорони земель на 2016-2020 роки та зазначених у тендерній документації, оскільки є відповідальним за виконанням заходів Регіональної програми. Наявність у виконавця досвіду надання послуг в обсягах встановлених Замовником у тендерній документації є запорукою виконання Регіональної програми розвитку земельних відносин та охорони земель на 2016-2020 роки. Слід зазначити, що вимагається підтвердження досвіду надання послуг в обсязі лише 9 (дев’яти) відсотків від загальних обсягів встановлених закупівлею.
Також Тендерний комітет розглянув аналогічні публічні закупівлі щодо Проведення робіт з інвентаризації земель лісогосподарського призначення на території Одеської області у 2017 році за № UA-2017-09-09-000064-c, оголошену Департаментом фінансів Одеської обласної державної адміністрації, де згідно п.3 Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону встановлена «Довідка Учасника (сканкопія з оригінала; у довільній формі), за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів*, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів та кількість наданих послуг за договором (в га), а також ПІБ посадових осіб замовника, що були уповноважені на супровід та виконання таких договорів, які укладені в 2015-2017 роках, разом із копіями аналогічних договорів (не менше одного за кожний рік), що вказані в довідці. За 2015-2017 роки учасник повинен виконати робіт по інвентаризації земель на площі не менше 4,5 тис.га. Відповідно до п3.1. технічного завдання якого, орієнтовна площа інвентаризації земель лісогосподарського призначення складала – 116 497,4 га. Одночасно звертаємо увагу, що на вищезазначену публічну закупівлю будь-яких звернень, вимог або скарг з боку потенційних учасників не надходило.
Таким чином, наявність досвіду виконання аналогічного договору підтверджує наявність у виконавця досвіду надання послуг в обсягах зазначених у тендерній документації та є запорукою виконання Регіональної програми розвитку земельних відносин та охорони земель на 2016-2020 роки.
Враховуючи наведене, Замовник відмовляє у внесенні змін до тендерної документації, а саме виключити із критеріїв аналогічного договору площу.
Ответ заказчика: 10.02.2020 20:03
Типы ответа: Не удовлетворено
Оставлено без рассмотрения