Процедура закупки объявлена 07.01.2025 12:11. Дата последних изменений - 10.01.2025 14:42
Квадрокоптер DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) (CP.EN.00000415.01)) -
Идентификатор закупки | UA-2025-01-07-002847-a | |
ID | 500d5baf3c294f4a8ad49d74233d98e3 |
Ожидаемая стоимость
362`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
До розгляду беруться тільки пропозиції даної моделі. Будь-який аналог, удосконалена модель і т.д не розглядаються. Поставка Товару за договором здійснюється у повному обсязі згідно з видатковою накладною з моменту підписання договору за рахунок Продавця. Продавець може достроково поставити товар та передати його Покупцеві за адресою: м. Красилів, площа Незалежності, 2, до 20.01.2025 року До ціни Договору входять усі витрати Постачальника пов’язані з поставкою Товару, у тому числі на транспортування, збирання, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, монтування, встановлення, вартість тари, маркування, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені в зв’язку з виконанням Договору, також витрати, які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки Товару. Не враховані Постачальником окремі витрати не сплачуються Покупцем окремо та вважаються врахованими у ціни товару. Розрахунки за товар, що поставляються, Покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Покупця у порядку передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590, з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2025 році
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КРАСИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
Ожидаемая стоимость | 362`000.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Закупка объявлена
07.01.25
Прием предложений
до 10.01.25
Квалификация
с10.01.25
Предложения рассмотрены
с10.01.25
Завершен
10.01.25