Процедура закупки объявлена 07.01.2025 12:11. Дата последних изменений - 10.01.2025 14:42
Квадрокоптер DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) (CP.EN.00000415.01))
Идентификатор закупки | UA-2025-01-07-002847-a | |
ID | 500d5baf3c294f4a8ad49d74233d98e3 | |
Идентификатор плана | UA-P-2025-01-07-003763-a |
Ожидаемая стоимость
362`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
До розгляду беруться тільки пропозиції даної моделі. Будь-який аналог, удосконалена модель і т.д не розглядаються. Поставка Товару за договором здійснюється у повному обсязі згідно з видатковою накладною з моменту підписання договору за рахунок Продавця. Продавець може достроково поставити товар та передати його Покупцеві за адресою: м. Красилів, площа Незалежності, 2, до 20.01.2025 року До ціни Договору входять усі витрати Постачальника пов’язані з поставкою Товару, у тому числі на транспортування, збирання, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, монтування, встановлення, вартість тари, маркування, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені в зв’язку з виконанням Договору, також витрати, які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки Товару. Не враховані Постачальником окремі витрати не сплачуються Покупцем окремо та вважаються врахованими у ціни товару. Розрахунки за товар, що поставляються, Покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Покупця у порядку передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590, з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2025 році
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КРАСИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
Ожидаемая стоимость | 362`000.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
07.01.25
Прием предложений
до 10.01.25
Квалификация
с10.01.25
Предложения рассмотрены
с10.01.25
Завершен
10.01.25
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Відповідно до "Програми заходів щодо підготовки Красилівської міської територіальної громади до національного спротиву на 2025-2026 роки», згідно рішення Красилівської міської ради Хмельницької області від 12.12.2024 року № 1, з метою підтримки та забезпечення військовослужбовців, що здійснюють бойові завдання для захисту держави! | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 30 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Квадрокоптер DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) (CP.EN.00000415.01))
ДК 021:2015: 34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 31000, Україна, Хмельницька область, місто Красилів, пл. Незалежності, 2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 20.01.2025
Информация по поставке партиями: До розгляду беруться тільки пропозиції даної моделі. Будь-який аналог, удосконалена модель і т.д не розглядаються. Поставка Товару за договором здійснюється у повному обсязі згідно з видатковою накладною з моменту підписання договору за рахунок Продавця. Продавець може достроково поставити товар та передати його Покупцеві за адресою: м. Красилів, площа Незалежності, 2, до 20.01.2025 року До ціни Договору входять усі витрати Постачальника пов’язані з поставкою Товару, у тому числі на транспортування, збирання, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, монтування, встановлення, вартість тари, маркування, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені в зв’язку з виконанням Договору, також витрати, які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки Товару. Не враховані Постачальником окремі витрати не сплачуються Покупцем окремо та вважаються врахованими у ціни товару. Розрахунки за товар, що поставляються, Покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Покупця у порядку передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590, з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2025 році
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2 штука
|
Тендерная документация
Проект договора
(Проект Договору).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.01.2025 12:00
Версия документа от: 07.01.2025 12:00
ID: 11e74816cca04dc69cd2559eb321e426
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.01.2025 12:11
Версия документа от: 07.01.2025 12:11
ID: 1a7eb991ce384928824c1e410103bf97
|
?:tender item config
?:hasAuction | ?:config no | |
?:hasAwardingOrder | ||
?:hasValueRestriction | ||
?:valueCurrencyEquality | ||
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | ||
?:hasTenderComplaints | ?:config no | |
?:hasAwardComplaints | ?:config no | |
?:hasCancellationComplaints | ?:config no | |
?:restricted | ?:config no | |
?:hasValueEstimation | ||
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 0 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 0 | |
?:cancellationComplainDuration | 0 | |
?:clarificationUntilDuration | 0 | |
?:qualificationDuration | 0 |
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Модель: mavic 3t enterprise
Бренд: dji
|
Даты и сроки
Дата публикации | 07.01.2025 12:11 | |
Начало периода приема предложений | 07.01.2025 12:11 | |
Окончание периода приема предложений | 10.01.2025 11:58 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КРАСИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 04060737 |
Юридический адрес | 31000, Україна, Хмельницька область, м. Красилів, пл. Незалежності, буд. 2 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 10.01.2025 11:58
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
4
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКАС ЮА"
ID: 4861ae1accae4fc3a33fbf8eee319ecb
350`000.00
Гривна с НДС
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "БУЛЛЕТ"
Код ЕГРПОУ:45169719
337`600.00
Гривна с НДС
10.01.2025
14:10
Заключенные договоры
Номер договора
3
Дата подписания
10.01.2025
Дата начала действия
10.01.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
337`600.00 Гривна без НДС