Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 20.09.2024 15:16. Дата последних изменений - 20.09.2024 15:17

Столи для харчоблоку (стіл виробничий з надбудовою; сліл без полиці; стіл з двома полицями; стіл з бортами 3-х сторін, з набдудовою; стіл з бортами 3-х сторін; стіл з полецею) за код ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи. -

Идентификатор закупки UA-2024-09-20-010420-a  
ID 17f7f9ed6ddb439fad08f19238dddd41  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

згідно Постанови № 1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 304`145.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
20.09.24
Период уточнений
до 25.09.24
Период обжалования
до 25.09.24
Прием предложений
до 28.09.24
Осталось5 дней Спешите принять участие!
Аукцион
30.09.24
В данное время вопросов от участников нет