Процедура закупки объявлена 20.09.2024 15:16. Дата последних изменений - 20.09.2024 15:17
Столи для харчоблоку (стіл виробничий з надбудовою; сліл без полиці; стіл з двома полицями; стіл з бортами 3-х сторін, з набдудовою; стіл з бортами 3-х сторін; стіл з полецею) за код ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи. -
Идентификатор закупки | UA-2024-09-20-010420-a | |
ID | 17f7f9ed6ddb439fad08f19238dddd41 | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-09-20-012189-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
304`145.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
згідно Постанови № 1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 304`145.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
20.09.24
Период уточнений
до 25.09.24
Период обжалования
до 25.09.24
Прием предложений
до 28.09.24
Осталось5 дней Спешите принять участие!
Аукцион
30.09.24
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано