Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 20.09.2024 15:16. Дата последних изменений - 20.09.2024 15:17

Столи для харчоблоку (стіл виробничий з надбудовою; сліл без полиці; стіл з двома полицями; стіл з бортами 3-х сторін, з набдудовою; стіл з бортами 3-х сторін; стіл з полецею) за код ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи. -

Идентификатор закупки UA-2024-09-20-010420-a  
ID 17f7f9ed6ddb439fad08f19238dddd41  
Идентификатор плана UA-P-2024-09-20-012189-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

згідно Постанови № 1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 304`145.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
20.09.24
Период уточнений
до 25.09.24
Период обжалования
до 25.09.24
Прием предложений
до 28.09.24
Осталось5 дней Спешите принять участие!
Аукцион
30.09.24
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано