Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 13.09.2024 13:11. Дата последних изменений - 11.10.2024 15:47

Послуги з розроблення містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану с. Томашівка та с.Дорогинка Фастівського р-н Київської області » -

Идентификатор закупки UA-2024-09-13-006969-a  
ID 07b9395ba1414261a67701f7fad853e7  
Идентификатор плана UA-P-2024-09-13-008797-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ТОМАШІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`733`800.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 52`014.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  

Нужна банковская гарантия?

 
Закупка объявлена
13.09.24
Период уточнений
до 11.10.24
Период обжалования
до 11.10.24
Прием предложений
до 14.10.24
Имеются вопросы без ответа (жалобы без решения)
с08.10.24
Процедура приостановлена из-за жалобы
Аукцион
15.10.24
20.09.2024, 18:10. ID: UA-2024-09-13-006969-a.a1
Жалоба в АМКУ
КОНСОРЦІУМ "ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ"
Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2024-09-13-006969-a,
стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
?:tender complaints objections sequenceNumber: 1
«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
Описание сущности пункта жалобы
Ознайомившись із Розділом 3 Додатку 3 до Тендерної документації (зі змінами від 17 вересня 2024 року), вважаємо що Замовником встановлено дискримінаційні вимоги щодо підтвердження, що Учасник має право здійснювати обліт територій територіальної громади з метою отримання дозволеної законодавством України первинної інформації для виконання послуг у вигляді Довідки (гарантійного листа) Учасником щодо отримання дозволу Київської обласної державної адміністрації за результатами тендерної закупівлі. (частини 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», таблиця 3, абзац другий) Скаржник вважає, що Замовник необґрунтовано вимагає від учасників надавати довідку про наявність прав (дозволу) здійснювати обліт територій територіальної громади Київської обласної державної адміністрації за результатами тендерної закупівлі. Зазначена вимога була додана Замовником до Додатку №3 до Тендерної документації, шляхом внесення змін до Тендерної документації від 17 вересня 2024 року, та на етапі подання пропозицій Скаржник вже планував приймати участь за даною процедурою закупівлі, та за наявності доданої вимоги від Замовника, випливає (прослідковується) упереджене ставлення до потенційних Учасників, та порушення принципу недискримінації учасників та рівне ставлення до них. 1.1. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону № 922-VIII замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У Законі № 922-VIII не передбачено будь-яких інших видів (способів) підтвердження досвіду, у тому числі відсутні піддстави для наданні від Учасників підтвердження, що Учасник має право здійснювати обліт територій територіальної громади, вимоги щодо надання довідки (гарантійного листа) щодо отримання дозволу від державної адміністрації за результатами тендерної закупівлі у підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»: Планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження комплексних планів просторового розвитку територій територіальних громад, генеральних планів населених пунктів і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них. Таким чином, законодавствам чітко передбачено види містобудівної документації, які можуть бути надані у якості підтвердження наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Наявність у потенційного учасника досвіду розроблення містобудівної документації наведеної вище, свідчить про його спроможність надати послуги за предметом закупівлі. 1.2. Стосовно права здійснювати обліт територій територіальної громади, зазначаємо наступне. На сьогодні, чинне законодавство щодо визначення, класифікації та використання літальних апаратів – БПС (БПЛА) регулюється Повітряним кодексом України, Положенням про використання повітряного простору України, затверджене постановою КМУ № 954, Авіаційними правилами України «Правила використання повітряного простору України», затверджені наказом Державної авіаційної служби України, Міністерства оборони України № 430/210, Наказом Міністерства оборони України № 661 «Правила виконання польотів безпілотними авіаційними комплексами державної авіації України». Відповідно до пункту 29 Постанови КМУ від 6 грудня 2017 р. № 954 «Про затвердження Положення про використання повітряного простору України» заборону або обмеження на використання повітряного простору України може встановити Державіаслужба та органи об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху («Украерорух»), зокрема, у таких випадках: - якщо виникла загроза національній безпеці, суверенітету над повітряним простором України, територіальної цілісності України або - під час збройного конфлікту, проведення спеціальних операцій, пов’язаних із протидією протиправній діяльності на державному кордоні, збереженням територіальної цілісності України та конституційного ладу. Указом Президента України № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» введено воєнний стан в Україні із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. У цей же день Державне підприємство обслуговування повітряного руху України «Украерорух» оголосило про закриття повітряного простору України (https://uksatse.ua/index.php?act=Part&CODE=247&id=772). Тобто цивільним повітряним суднам заборонено літати у повітряному просторі без отримання спеціальних погоджень та дозволів. Відповідно до розміщеного на сайті Кабінету Міністру України звіту про діяльність Державної авіаційної служби України за 2023 рік (https://www.kmu.gov.ua/storage/app/sites/1/17-civik-2018/zvit2023/zvit_avia_2023.pdf), стор. 3 (Додаток 6.1.), зазначено, що у зв’язку з повномасштабним військовим вторгненням російської федерації на територію України з 24 лютого 2022 року повітряний простір України закритий для цивільних повітряних суден, окрім тих, що отримали дозвіл Генерального штабу Збройних Сил України на виконання польотів. Таким, чином, у зв’язку із дією на території України військового стану та пов’язаних із ним обмежень, для проведення аерофотознімання територій за допомогою БПЛА законодавством визначена обов’язкова вимога щодо отримання дозволу Генерального штабу Збройних Сил України на виконання польотів. Скаржник має підрядника який отримав дозвіл Генерального штабу Збройних Сил України (який вимагається відповідно до законодавства), водночас Скаржник не має дозволу Київської обласної державної адміністрації (який не вимагається відповідно до законодавства).
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Прийняти до розгляду Скаргу, що стосується тендерної документації за предметом закупівлі: «Послуги з розроблення містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану с. Томашівка та с.Дорогинка Фастівського р-н Київської області» (код ДК 021:2015: 71410000-5: Послуги у сфері містобудування) ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-13-006969-a, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників а також пряме порушення Замовником приписів Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Зобов’язати Замовника – Томашівську сільську раду – усунути порушення тендерної документації за предметом закупівлі «Послуги з розроблення містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану с. Томашівка та с.Дорогинка Фастівського р-н Київської області» (код ДК 021:2015: 71410000-5: Послуги у сфері містобудування), відповідно до викладеного у мотивувальній частині скарги.
?:tender complaints objections argument evidence Члени Консорціуму «Землевпорядний союз» мають позитивний досвід повного виконання договорів на розроблення містобудівної документації, зокрема генеральних планів населених пунктів (підтвердження додаємо – Додаток 1 до Скарги) у відповідності до норм чинного законодавства
?:tender complaints objections argument evidence Члени Консорціуму «Землевпорядний союз» мають позитивний досвід повного виконання договорів на розроблення містобудівної документації, зокрема генеральних планів населених пунктів (підтвердження додаємо – Додаток 1 до Скарги) у відповідності до норм чинного законодавства
?:tender complaints objections argument evidence Члени Консорціуму «Землевпорядний союз» мають позитивний досвід повного виконання договорів на розроблення містобудівної документації, зокрема генеральних планів населених пунктів (підтвердження додаємо – Додаток 1 до Скарги) у відповідності до норм чинного законодавства
Дата рассмотрения жалобы02.10.2024, 10:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.10.2024 № 16198 замовником внесені зміни до тендерної документації»
Дата исполнения решения заказчиком: 07.10.2024 13:05
Выполнена заказчиком
08.10.2024, 17:12. ID: UA-2024-09-13-006969-a.a2
Жалоба в АМКУ
КОНСОРЦІУМ "ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ"
Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2024-09-13-006969-a,
стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
?:tender complaints objections sequenceNumber: 1
Оприлюднена Замовником тендерна документація за закупівлею № UA-2024-09-13-006969-a, затверджена Рішенням уповноваженої особи Протокол №47 від 07.10.2024 року Уповноважена особа Аліна МЕЛЬНИЧЕНКО, містить вимоги, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Описание сущности пункта жалобы
КОНСОРЦІУМОМ "ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ" (код ЄДРПОУ: 44319519) вже було оскаржено умови даної закупівлі, а саме: Скарга № UA-2024-09-13-006969-a.a1 від 20 вересня 2024 № UA-2024-09-13-006969-a.a1. Скаржник оскаржував вимогу Тендерної документації щодо підтвердження, що Учасник має право здійснювати обліт територій територіальної громади з метою отримання дозволеної законодавством України первинної інформації для виконання послуг у вигляді Довідки (гарантійного листа) Учасником щодо отримання дозволу Київської обласної державної адміністрації за результатами тендерної закупівлі. (частини 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», таблиця 3, абзац другий) Скаржник вважає, що Замовник необґрунтовано вимагає від учасників надавати довідку про наявність прав (дозволу) здійснювати обліт територій територіальної громади Київської обласної державної адміністрації за результатами тендерної закупівлі. Відповідно до Рішення № 16198-р/пк-пз від 02.10.2024 (Додаток №1 до Скарги) Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), розглянувши скаргу консорціуму "ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ" (код ЄДРПОУ: 44319519) від 20 вересня 2024 № UA-2024-09-13-006969-a.a1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі Томашівську сільську раду (код ЄДРПОУ: 04359991) було зобов’язано внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги з розроблення містобудівної документації "Внесення змін до генерального плану с. Томашівка та с. Дорогинка Фастівського р-н Київської області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-13-006969-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, оскільки Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення наведеної вище умови Документації. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати на підтвердження, що учасник має право здійснювати обліт територій територіальної громади з метою отримання дозволеної законодавством України первинної інформації для виконання послуг, довідку (гарантійний лист) щодо отримання дозволу саме Київської обласної державної адміністрації за результатами тендерної закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника. Крім того, враховуючи викладене, положення Документації (в частині наведеного вище дозволу Київської обласної державної адміністрації) не узгоджуються, зокрема, з положеннями Правил надання експлуатантам дозволів на виліт з аеропортів України та приліт до аеропортів України, затверджених наказом Державної служби України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації та Міністерством оборони України від 28.11.2005 № 897/703 "Про затвердження Правил надання експлуатантам дозволів на виліт з аеропортів України та приліт до аеропортів України", що не дає можливість суб'єктам господарювання належним чином сформувати свої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Відповідно до Рішення № 16198-р/пк-пз від 02.10.2024 Комісії, Замовник був зобов’язаний усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Враховуючи інформацію, викладену в мотивувальній частині цього рішення, Комісією встановлено, що під час проведення Процедури закупівлі Замовник допустив порушення, які на момент прийняття Комісією цього рішення можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести відповідні зміни до Документації. 07.10.2024 року Замовником було внесено зміни до Тендерної документації (Додаток №2 до Скарги), зокрема, було «видалена» вимога п.3 Додатку №3 до тендерної документації: «А також підтвердження, що Учасник має право здійснювати обліт територій територіальної громади з метою отримання дозволеної законодавством України первинної інформації для виконання послуг у вигляді Довідки (гарантійного листа) Учасником щодо отримання дозволу Київської обласної державної адміністрації за результатами тендерної закупівлі.», шляхом її закреслення. Відповідно до Рішення № 16198-р/пк-пз від 02.10.2024 Комісія зазначала, що Закон та Особливості не передбачають можливості внесення змін до тендерної документації у вигляді, зокрема, "закреслених даних". Окрім цього, відповідно до змін від 07.10.2024 було внесено зміни та доповнено п.1 Розділ ІІІ Тендерна документації умовою: «- підтвердження, що Учасник має право здійснювати обліт територій територіальної громади з метою отримання дозволеної законодавством України первинної інформації для виконання послуг у вигляді Довідки (гарантійного листа) Учасником щодо отримання дозволу за результатами тендерної закупівлі.» що прямо суперечить Рішенню Комісії № 16198-р/пк-пз від 02.10.2024 та свідчить про свідоме невиконання Замовником приписів зазначеного Рішення. Відносини у сферах дозвільної системи, у сфері господарської діяльності та ліцензування видів господарської діяльності регулюються, відповідно, Законами України «Про ліцензування видів господарської діяльності», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». Відповідно до статті 2 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Згідно статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, при цьому отримання дозвільних документів для виконання робіт/надання послуг за Предметом закупівлі цим Законом не передбачено. Відповідно до преамбули Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» цей Закон визначає правові та організаційні засади функціонування дозвільної системи у сфері господарської діяльності. Згідно статті 1 Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», забороняється вимагати від суб’єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом. Відповідно до Додатку до вказаного Закону – Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності – отримання документу дозвільного характеру для виконання робіт/надання послуг за Предметом закупівлі Переліком не передбачено. Відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про регулювання містобудівної документації» - «Розробником генерального плану населеного пункту може бути суб’єкт господарювання, який має право здійснювати розроблення містобудівної документації відповідно до Закону України "Про архітектурну діяльність" та документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій». Відповідно до статті 7 Закону України «Про архітектурну діяльність»: Проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат». Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» (далі – Постанова): «кваліфікаційний сертифікат - документ, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників або відповідним професійним стандартам та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554». Переліком видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, виконавці яких проходять професійну атестацію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. №554 (далі – Перелік), серед напрямів професійної кваліфікації, передбачено зокрема, розроблення містобудівної документації. Так, з урахуванням предмету закупівлі відповідно до якого здійснюється розроблення містобудівної документації – генерального плану, у потенційного Виконавця за основним місцем роботи має бути працевлаштований сертифікований архітектор із сертифікатом за напрямом «розроблення містобудівної документації», що в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства України. Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій» «Розробниками документації із землеустрою є: -юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; (Додаток №3 до Скарги – підтвердження наявності необхідних працівників) Відповідно, визначені вимоги Тендерної документації, визначені Замовником в частині встановлення вимоги надання підтвердження, що Учасник має право здійснювати обліт територій територіальної громади з метою отримання дозволеної законодавством України первинної інформації для виконання послуг у вигляді Довідки (гарантійного листа) Учасником щодо отримання дозволу за результатами тендерної закупівлі, є дискримінаційними та необґрунтованими, що призводить до умисного обмеження кола учасників даної закупівлі, які можуть (могли б) прийняти участь у закупівлі відповідно до предмету. Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель», а саме: принцип добросовісної конкуренції між учасниками, принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, а також принципів недискримінації учасників. Вважаємо, що за викладеними Замовником умовами, прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті потенційні учасники, що вже мають дозвіл Київської обласної державної адміністрації, що дискримінує інших потенційних учасників, зокрема Скаржника, який має договори щодо виконання генеральних планів населених пунктів. Таким чином, Замовником встановлено вочевидь завищені вимоги в частині аналогічного досвіду до потенційних учасників закупівлі. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації. Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі. На підставі викладеного вище просимо Комісію: 1) Встановити факт невиконання Замовником Рішення Комісії № 16198-р/пк-пз від 02.10.2024; 2) Зобов’язати Замовника внесення змін до Тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог: «- підтвердження, що Учасник має право здійснювати обліт територій територіальної громади з метою отримання дозволеної законодавством України первинної інформації для виконання послуг у вигляді Довідки (гарантійного листа) Учасником щодо отримання дозволу за результатами тендерної закупівлі».;
Классификация нарушения
Невиконання рішення органу оскарження
?:tender complaint objection requested remedy Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Прийняти до розгляду Скаргу, що стосується тендерної документації за предметом закупівлі: «Послуги з розроблення містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану с. Томашівка та с.Дорогинка Фастівського р-н Київської області» (код ДК 021:2015: 71410000-5: Послуги у сфері містобудування) ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-13-006969-a, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників а також пряме порушення Замовником приписів Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Зобов’язати Замовника – Томашівську сільську раду – усунути порушення тендерної документації за предметом закупівлі «Послуги з розроблення містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану с. Томашівка та с.Дорогинка Фастівського р-н Київської області» (код ДК 021:2015: 71410000-5: Послуги у сфері містобудування), відповідно до викладеного у мотивувальній частині скарги.
?:tender complaints objections argument evidence Додаток №1 – Рішення № 16198-р/пк-пз від 02.10.2024;
?:tender complaints objections argument evidence Додаток №2 – Файл «зміни до рішення»;
?:tender complaints objections argument evidence Додаток №3 – Документи, що підтверджують наявність працівників;
Дата рассмотрения жалобы18.10.2024, 10:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
Принято к рассмотрению Органом Обжалования
10.10.2024 15:48