Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 09.01.2025 16:55. Last modified: 09.01.2025 16:55

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221,Горох сушений, цілий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701,Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672 -

Tender ID UA-2025-01-09-009720-a  
ID 08311986d5a445be91fe5222f17f2be3  
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

Умови поставки: Товари постачаються окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА протягом 3 (трьох) календарних днів з дати узгодження заявки. Поставка товару здійснюється безпосередньо на адреси ЗАМОВНИКА передбачені в Додатку № 2, що є невід'ємною частиною Договору, впродовж дії договору транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА та за його рахунок. Період поставки товару: з моменту підписання договору по 31 грудня 2025 р. з 06.30 до 09.00 щоденно, окрім суботи та неділі. Умови оплати: ЗАМОВНИК оплачує поставлені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Товари за цінами, зазначеними у специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору. Ціни, вказані в Специфікації, включають вартість перевезення, відвантаження, пакування та маркування, встановлюються твердими і підлягають перегляду лише відповідно до п. 11.2 Договору. Оплата проводиться після пред'явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ.

Procurement entity

Official name "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ" ТИВРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Expected price 245`700.00 Hryvnia (VAT included)  
Purchase procedure Price Quotation  
Announced
09.01.25
Bid apply
till 14.01.25
Remains4 days. Hurry to participate! Hurry to participate!