Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 09.01.2025 16:55. Last modified: 09.01.2025 16:55

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221,Горох сушений, цілий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701,Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672

Tender ID UA-2025-01-09-009720-a  
ID 08311986d5a445be91fe5222f17f2be3  
Plan ID UA-P-2025-01-09-013052-a  
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

Умови поставки: Товари постачаються окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА протягом 3 (трьох) календарних днів з дати узгодження заявки. Поставка товару здійснюється безпосередньо на адреси ЗАМОВНИКА передбачені в Додатку № 2, що є невід'ємною частиною Договору, впродовж дії договору транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА та за його рахунок. Період поставки товару: з моменту підписання договору по 31 грудня 2025 р. з 06.30 до 09.00 щоденно, окрім суботи та неділі. Умови оплати: ЗАМОВНИК оплачує поставлені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Товари за цінами, зазначеними у специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору. Ціни, вказані в Специфікації, включають вартість перевезення, відвантаження, пакування та маркування, встановлюються твердими і підлягають перегляду лише відповідно до п. 11.2 Договору. Оплата проводиться після пред'явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ.

Procurement entity

Official name "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ" ТИВРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Expected price 245`700.00 Hryvnia (VAT included)  
Purchase procedure Price Quotation  
Procurement Category: Goods  
Announced
09.01.25
Bid apply
till 14.01.25
Remains4 days. Hurry to participate! Hurry to participate!

Terms of the payment

Title of event Goods delivery  
Description ЗАМОВНИК оплачує поставлені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Товари за цінами, зазначеними у специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору. Ціни, вказані в Специфікації, включають вартість перевезення, відвантаження, пакування та маркування, встановлюються твердими і підлягають перегляду лише відповідно до п. 11.2 Договору. Оплата проводиться після пред'явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ.  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 15 ?:tender milestones item duration type working  

Terms of the payment

Title of event ?:tender milestones item title submissionDateOfApplications  
Description Товари постачаються окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА протягом 3 (трьох) календарних днів з дати узгодження заявки. Поставка товару здійснюється безпосередньо на адреси ЗАМОВНИКА передбачені в Додатку № 2, що є невід'ємною частиною Договору, впродовж дії договору транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА та за його рахунок. Період поставки товару: з моменту підписання договору по 31 грудня 2025 р. з 06.30 до 09.00 щоденно, окрім суботи та неділі.  
Type of the payment ?:tender milestones item code recurring  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 3 ?:tender milestones item duration type calendar  

Procurement specifications

1)
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Delivery address: 23300, Україна, Вінницька область, смт Тиврів, вул.Тиверська, будинок 30
Required maximum delivery date : 20.01.2025 - 31.12.2025
Delivery information in batches: Умови поставки: Товари постачаються окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА протягом 3 (трьох) календарних днів з дати узгодження заявки. Поставка товару здійснюється безпосередньо на адреси ЗАМОВНИКА передбачені в Додатку № 2, що є невід'ємною частиною Договору, впродовж дії договору транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА та за його рахунок. Період поставки товару: з моменту підписання договору по 31 грудня 2025 р. з 06.30 до 09.00 щоденно, окрім суботи та неділі. Умови оплати: ЗАМОВНИК оплачує поставлені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Товари за цінами, зазначеними у специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору. Ціни, вказані в Специфікації, включають вартість перевезення, відвантаження, пакування та маркування, встановлюються твердими і підлягають перегляду лише відповідно до п. 11.2 Договору. Оплата проводиться після пред'явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ.
Quantity: 6000 кілограм
2)
Горох сушений, цілий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Delivery address: 23300, Україна, Вінницька область, смт Тиврів, вул.Тиверська, будинок 30
Required maximum delivery date : 20.01.2025 - 31.12.2025
Delivery information in batches: Умови поставки: Товари постачаються окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА протягом 3 (трьох) календарних днів з дати узгодження заявки. Поставка товару здійснюється безпосередньо на адреси ЗАМОВНИКА передбачені в Додатку № 2, що є невід'ємною частиною Договору, впродовж дії договору транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА та за його рахунок. Період поставки товару: з моменту підписання договору по 31 грудня 2025 р. з 06.30 до 09.00 щоденно, окрім суботи та неділі. Умови оплати: ЗАМОВНИК оплачує поставлені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Товари за цінами, зазначеними у специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору. Ціни, вказані в Специфікації, включають вартість перевезення, відвантаження, пакування та маркування, встановлюються твердими і підлягають перегляду лише відповідно до п. 11.2 Договору. Оплата проводиться після пред'явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ.
Quantity: 150 кілограм
3)
Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Delivery address: 23300, Україна, Вінницька область, смт Тиврів, вул.Тиверська, будинок 30
Required maximum delivery date : 20.01.2025 - 31.12.2025
Delivery information in batches: Умови поставки: Товари постачаються окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА протягом 3 (трьох) календарних днів з дати узгодження заявки. Поставка товару здійснюється безпосередньо на адреси ЗАМОВНИКА передбачені в Додатку № 2, що є невід'ємною частиною Договору, впродовж дії договору транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА та за його рахунок. Період поставки товару: з моменту підписання договору по 31 грудня 2025 р. з 06.30 до 09.00 щоденно, окрім суботи та неділі. Умови оплати: ЗАМОВНИК оплачує поставлені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Товари за цінами, зазначеними у специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору. Ціни, вказані в Специфікації, включають вартість перевезення, відвантаження, пакування та маркування, встановлюються твердими і підлягають перегляду лише відповідно до п. 11.2 Договору. Оплата проводиться після пред'явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ.
Quantity: 10 кілограм

Tender documents

Draft contract
Проект договору Картопля.docx
Published: 09.01.2025 16:55
version from date: 09.01.2025 16:55
ID: ade64dbce3db4b5cb80d4ee98b1f3091
Tender notice
sign.p7s
Published: 09.01.2025 16:55
version from date: 09.01.2025 16:55
ID: c2690c6439f440ebae3689f24d4a67d6

Tender configuration

Auction ?:config no  
The following order of Awards Yes  
The price is limited by the expected value Yes  
he currency of the offer is determined by the expected value Yes  
Prequalification ?:config no  
Minimum number of offers 1  
Prequalified participants selection Yes  
Tender documentation complain ?:config no  
Awards complain ?:config no  
Cancellation complain ?:config no  
Expected value Yes  
Qualification results complain ?:config no  
Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals 0  
Qualification results complain duration 0  
Award complain duration 0  
Cancellation complain duration 0  
The number of days for providing explanations for appeals 0  
Qualification duration 0  
Limited access ?:config no  

Description of criteria

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
The criterion refers to the subject of procurement Картопля столова пізня, клас перший, ДСТ
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Термін збирання: пізня
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 09.01.2025
Клас: перший
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 09.01.2025
Відповідність ДСТУ 9221 Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 09.01.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
The criterion refers to the subject of procurement Горох сушений, цілий, жовтий, першого ґа
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Вид: цілий
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 09.01.2025
Колір: жовтий
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 09.01.2025
Ґатунок: перший
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 09.01.2025
Відповідність ДСТУ 7701 Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 09.01.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
The criterion refers to the subject of procurement Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 8672 Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 09.01.2025
Тип: біла
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 09.01.2025

Dates

Date of publication 09.01.2025 16:55  
Proposals start date 09.01.2025 16:55  
Proposals end date 14.01.2025 18:00  
Auction start date expected  

Procurement entity

Official name "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ" ТИВРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
National ID / Tax Number 44100483  
Legal address 23300, Україна, Вінницька область, смт Тиврів, вул.Тиверська, будинок 30