Announced: 09.01.2025 16:55. Last modified: 09.01.2025 16:55
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221,Горох сушений, цілий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701,Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672
Tender ID | UA-2025-01-09-009720-a | |
ID | 08311986d5a445be91fe5222f17f2be3 | |
Plan ID | UA-P-2025-01-09-013052-a |
Expected price
245`700.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Умови поставки: Товари постачаються окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА протягом 3 (трьох) календарних днів з дати узгодження заявки. Поставка товару здійснюється безпосередньо на адреси ЗАМОВНИКА передбачені в Додатку № 2, що є невід'ємною частиною Договору, впродовж дії договору транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА та за його рахунок. Період поставки товару: з моменту підписання договору по 31 грудня 2025 р. з 06.30 до 09.00 щоденно, окрім суботи та неділі. Умови оплати: ЗАМОВНИК оплачує поставлені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Товари за цінами, зазначеними у специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору. Ціни, вказані в Специфікації, включають вартість перевезення, відвантаження, пакування та маркування, встановлюються твердими і підлягають перегляду лише відповідно до п. 11.2 Договору. Оплата проводиться після пред'явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ.
Procurement entity
Official name | "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ" ТИВРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ | |
Expected price | 245`700.00 Hryvnia (VAT included) | |
Purchase procedure | Price Quotation | |
Procurement Category: | Goods |
Announced
09.01.25
Bid apply
till 14.01.25
Remains4 days. Hurry to participate! Hurry to participate!
Terms of the payment
Title of event | Goods delivery | |
Description | ЗАМОВНИК оплачує поставлені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Товари за цінами, зазначеними у специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору. Ціни, вказані в Специфікації, включають вартість перевезення, відвантаження, пакування та маркування, встановлюються твердими і підлягають перегляду лише відповідно до п. 11.2 Договору. Оплата проводиться після пред'явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ. | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 15 ?:tender milestones item duration type working |
Terms of the payment
Title of event | ?:tender milestones item title submissionDateOfApplications | |
Description | Товари постачаються окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА протягом 3 (трьох) календарних днів з дати узгодження заявки. Поставка товару здійснюється безпосередньо на адреси ЗАМОВНИКА передбачені в Додатку № 2, що є невід'ємною частиною Договору, впродовж дії договору транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА та за його рахунок. Період поставки товару: з моменту підписання договору по 31 грудня 2025 р. з 06.30 до 09.00 щоденно, окрім суботи та неділі. | |
Type of the payment | ?:tender milestones item code recurring | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 3 ?:tender milestones item duration type calendar |
Procurement specifications
1) |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Delivery address: 23300, Україна, Вінницька область, смт Тиврів, вул.Тиверська, будинок 30
Required maximum delivery date
: 20.01.2025 - 31.12.2025
Delivery information in batches: Умови поставки:
Товари постачаються окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА протягом 3 (трьох) календарних днів з дати узгодження заявки. Поставка товару здійснюється безпосередньо на адреси ЗАМОВНИКА передбачені в Додатку № 2, що є невід'ємною частиною Договору, впродовж дії договору транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА та за його рахунок.
Період поставки товару: з моменту підписання договору по 31 грудня 2025 р. з 06.30 до 09.00 щоденно, окрім суботи та неділі.
Умови оплати:
ЗАМОВНИК оплачує поставлені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Товари за цінами, зазначеними у специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору.
Ціни, вказані в Специфікації, включають вартість перевезення, відвантаження, пакування та маркування, встановлюються твердими і підлягають перегляду лише відповідно до п. 11.2 Договору.
Оплата проводиться після пред'явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ.
|
Quantity: 6000 кілограм
|
2) |
Горох сушений, цілий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Delivery address: 23300, Україна, Вінницька область, смт Тиврів, вул.Тиверська, будинок 30
Required maximum delivery date
: 20.01.2025 - 31.12.2025
Delivery information in batches: Умови поставки:
Товари постачаються окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА протягом 3 (трьох) календарних днів з дати узгодження заявки. Поставка товару здійснюється безпосередньо на адреси ЗАМОВНИКА передбачені в Додатку № 2, що є невід'ємною частиною Договору, впродовж дії договору транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА та за його рахунок.
Період поставки товару: з моменту підписання договору по 31 грудня 2025 р. з 06.30 до 09.00 щоденно, окрім суботи та неділі.
Умови оплати:
ЗАМОВНИК оплачує поставлені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Товари за цінами, зазначеними у специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору.
Ціни, вказані в Специфікації, включають вартість перевезення, відвантаження, пакування та маркування, встановлюються твердими і підлягають перегляду лише відповідно до п. 11.2 Договору.
Оплата проводиться після пред'явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ.
|
Quantity: 150 кілограм
|
3) |
Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Delivery address: 23300, Україна, Вінницька область, смт Тиврів, вул.Тиверська, будинок 30
Required maximum delivery date
: 20.01.2025 - 31.12.2025
Delivery information in batches: Умови поставки:
Товари постачаються окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА протягом 3 (трьох) календарних днів з дати узгодження заявки. Поставка товару здійснюється безпосередньо на адреси ЗАМОВНИКА передбачені в Додатку № 2, що є невід'ємною частиною Договору, впродовж дії договору транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА та за його рахунок.
Період поставки товару: з моменту підписання договору по 31 грудня 2025 р. з 06.30 до 09.00 щоденно, окрім суботи та неділі.
Умови оплати:
ЗАМОВНИК оплачує поставлені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Товари за цінами, зазначеними у специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору.
Ціни, вказані в Специфікації, включають вартість перевезення, відвантаження, пакування та маркування, встановлюються твердими і підлягають перегляду лише відповідно до п. 11.2 Договору.
Оплата проводиться після пред'явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ.
|
Quantity: 10 кілограм
|
Tender documents
Draft contract
Проект договору Картопля.docx
|
Published: 09.01.2025 16:55
version from date: 09.01.2025 16:55
ID: ade64dbce3db4b5cb80d4ee98b1f3091
|
|
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 09.01.2025 16:55
version from date: 09.01.2025 16:55
ID: c2690c6439f440ebae3689f24d4a67d6
|
Tender configuration
Auction | ?:config no | |
The following order of Awards | Yes | |
The price is limited by the expected value | Yes | |
he currency of the offer is determined by the expected value | Yes | |
Prequalification | ?:config no | |
Minimum number of offers | 1 | |
Prequalified participants selection | Yes | |
Tender documentation complain | ?:config no | |
Awards complain | ?:config no | |
Cancellation complain | ?:config no | |
Expected value | Yes | |
Qualification results complain | ?:config no | |
Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals | 0 | |
Qualification results complain duration | 0 | |
Award complain duration | 0 | |
Cancellation complain duration | 0 | |
The number of days for providing explanations for appeals | 0 | |
Qualification duration | 0 | |
Limited access | ?:config no |
Description of criteria
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
References to legislation
Підтверджується, що
Термін збирання: пізня
Клас: перший
Відповідність ДСТУ 9221 Expected value: Yes
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
References to legislation
Підтверджується, що
Вид: цілий
Колір: жовтий
Ґатунок: перший
Відповідність ДСТУ 7701 Expected value: Yes
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
References to legislation
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 8672 Expected value: Yes
Тип: біла
|
Dates
Date of publication | 09.01.2025 16:55 | |
Proposals start date | 09.01.2025 16:55 | |
Proposals end date | 14.01.2025 18:00 | |
Auction start date | expected |
Procurement entity
Official name | "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ" ТИВРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
National ID / Tax Number | 44100483 |
Legal address | 23300, Україна, Вінницька область, смт Тиврів, вул.Тиверська, будинок 30 |