Процедура закупки объявлена 27.10.2020 19:19. Дата последних изменений - 03.12.2020 12:45
Послуги з супроводження і розвитку інформаційної системи «Єдиний реєстр досудових розслідувань» та її підсистем (ДК 021:2015-72240000-9 Послуги з аналізу та програмування систем) -
Идентификатор закупки | UA-2020-10-27-011254-a | |
ID | 78b7ca50a9604811a14f639d02cf9d77 |
Ожидаемая стоимость
2`500`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації. Назва послуги номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Внесення змін до підсистеми реєстрації проваджень ЄРДР в частині реалізації модулю «Кабінет процесуального керівника» із закладками «Рухи кримінальних проваджень», «Контроль строків досудового розслідування» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Внесення змін до підсистеми реєстрації проваджень ЄРДР в частині реалізації модулю «Кабінет процесуального керівника» із закладкою «Зміни у формі кримінального правопорушення» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Супроводження та внесення змін до звітної форми 1-СЛ «Про роботу слідчих» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Внесення змін в алгоритм розрахунку строків досудового розслідування з метою запобігання перерахунку строку досудового розслідування у провадженнях зі статусом «До суду», «Результат суду» та «Закрито» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Внесення змін до ІАС ОСОП: актуалізація довідників, форм, атрибутів з метою вдосконалення обліку в Розділах «Нагляд за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов’язаних з обмеженням особистої свободи громадян», «Розгляд звернень» та Додатку 5. Таблиці 5. «Про військові адміністративні правопорушення» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Внесення змін до ІАС ОСОП: актуалізація довідників, форм, атрибутів з метою вдосконалення обліку в Розділі «Міжнародно-правове співробітництво у кримінальному провадженні» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Супроводження та внесення змін до ІАС ОСОП, у тому числі вдосконалення обліку для Розділу «Міжнародно-правове співробітництво у кримінальному провадженні» в частині реалізації модулю «Участь у судових засіданнях» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Супроводження та внесення змін до «Інформаційно-аналітичної системи «Облік та статистика органів прокуратури»», у тому числі вдосконалення обліку для Розділу «Нагляд за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов’язаних з обмеженням особистої свободи громадян» в частині реалізації модулю «Внесено відомості до ЄРДР» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Супроводження та внесення змін до звіту «Форма №П «Про роботу прокурора»», у зв’язку з вдосконаленням облікової частини ІАС ОСОП (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Реалізація інтеграції ІАС ОСОП та інформаційної системи «Система електронного документообігу органів прокуратури України» (ІС «СЕД»)» на етапі реєстрації в ІС «СЕД» вхідних документів типів «Звернення» та «Запит» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем).
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Офіс Генерального прокурора | |
Ожидаемая стоимость | 2`500`000.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 25`000.00 Гривна | |
Общий размер обеспечения тендерных предложений | 75`000.00 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
27.10.20
Период уточнений
до 02.11.20
Период обжалования
до 08.11.20
Прием предложений
до 12.11.20
Аукцион
13.11.20
Квалификация
с13.11.20
Предложения рассмотрены
с18.11.20
Завершен
03.12.20
В данное время вопросов от участников нет