Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 27.10.2020 19:19. Дата последних изменений - 03.12.2020 12:45

Послуги з супроводження і розвитку інформаційної системи «Єдиний реєстр досудових розслідувань» та її підсистем (ДК 021:2015-72240000-9 Послуги з аналізу та програмування систем) -

Идентификатор закупки UA-2020-10-27-011254-a  
ID 78b7ca50a9604811a14f639d02cf9d77  
Ожидаемая стоимость
2`500`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації. Назва послуги номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Внесення змін до підсистеми реєстрації проваджень ЄРДР в частині реалізації модулю «Кабінет процесуального керівника» із закладками «Рухи кримінальних проваджень», «Контроль строків досудового розслідування» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Внесення змін до підсистеми реєстрації проваджень ЄРДР в частині реалізації модулю «Кабінет процесуального керівника» із закладкою «Зміни у формі кримінального правопорушення» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Супроводження та внесення змін до звітної форми 1-СЛ «Про роботу слідчих» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Внесення змін в алгоритм розрахунку строків досудового розслідування з метою запобігання перерахунку строку досудового розслідування у провадженнях зі статусом «До суду», «Результат суду» та «Закрито» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Внесення змін до ІАС ОСОП: актуалізація довідників, форм, атрибутів з метою вдосконалення обліку в Розділах «Нагляд за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов’язаних з обмеженням особистої свободи громадян», «Розгляд звернень» та Додатку 5. Таблиці 5. «Про військові адміністративні правопорушення» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Внесення змін до ІАС ОСОП: актуалізація довідників, форм, атрибутів з метою вдосконалення обліку в Розділі «Міжнародно-правове співробітництво у кримінальному провадженні» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Супроводження та внесення змін до ІАС ОСОП, у тому числі вдосконалення обліку для Розділу «Міжнародно-правове співробітництво у кримінальному провадженні» в частині реалізації модулю «Участь у судових засіданнях» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Супроводження та внесення змін до «Інформаційно-аналітичної системи «Облік та статистика органів прокуратури»», у тому числі вдосконалення обліку для Розділу «Нагляд за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов’язаних з обмеженням особистої свободи громадян» в частині реалізації модулю «Внесено відомості до ЄРДР» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Супроводження та внесення змін до звіту «Форма №П «Про роботу прокурора»», у зв’язку з вдосконаленням облікової частини ІАС ОСОП (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем); Реалізація інтеграції ІАС ОСОП та інформаційної системи «Система електронного документообігу органів прокуратури України» (ІС «СЕД»)» на етапі реєстрації в ІС «СЕД» вхідних документів типів «Звернення» та «Запит» (72245000-4 Послуги з аналізу та програмування контрактних систем).

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Офіс Генерального прокурора  
Ожидаемая стоимость 2`500`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 25`000.00 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 75`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
27.10.20
Период уточнений
до 02.11.20
Период обжалования
до 08.11.20
Прием предложений
до 12.11.20
Аукцион
13.11.20
Квалификация
с13.11.20
Предложения рассмотрены
с18.11.20
Завершен
03.12.20
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует