Процедура закупки объявлена 27.03.2025 13:19. Дата последних изменений - 23.04.2025 11:11
Вершкове масло -
Идентификатор закупки | UA-2025-03-27-006266-a | |
ID | b82cde31d144479b9b28fe4c62a99188 |
Ожидаемая стоимость
138`60120 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Умови поставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) - поставка з оплатою мита, відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десять) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ, але не пізніше 31.12.2025 р. Місце поставки ТОВАРУ: м. Київ, (Київська обл.), м. Козятин, (Вінницька обл.), або інший підрозділ ПОКУПЦЯ, вказаний в рознарядці на поставку ТОВАРУ. Рознарядка ПОКУПЦЯ на ТОВАР направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ в один з таких способів: на поштову адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, вручається уповноваженому представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА під розпис, шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА. Більш детальну інформацію дивитися в розділі 4 проєкту договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів. Умови оплати: Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; підписаного Акта прийому-передачі товару або підписаної видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ (акти про фактичну якість і комплектність продукції з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ), зареєстрованої податкової накладної у відповідності до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ). Більш детальну інформацію дивитися в розділі 7 проєкту договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" | |
Ожидаемая стоимость | 138`601.20 Гривна (без НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Закупка объявлена
27.03.25
Прием предложений
до 14.04.25
Квалификация
с14.04.25
Предложения рассмотрены
с14.04.25
Завершен
23.04.25