Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 27.03.2025 13:19. Дата последних изменений - 27.03.2025 13:19

Вершкове масло

Идентификатор закупки UA-2025-03-27-006266-a  
ID b82cde31d144479b9b28fe4c62a99188  
Идентификатор плана UA-P-2025-03-27-007285-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Умови поставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) - поставка з оплатою мита, відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десять) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ, але не пізніше 31.12.2025 р. Місце поставки ТОВАРУ: м. Київ, (Київська обл.), м. Козятин, (Вінницька обл.), або інший підрозділ ПОКУПЦЯ, вказаний в рознарядці на поставку ТОВАРУ. Рознарядка ПОКУПЦЯ на ТОВАР направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ в один з таких способів: на поштову адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, вручається уповноваженому представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА під розпис, шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА. Більш детальну інформацію дивитися в розділі 4 проєкту договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів. Умови оплати: Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; підписаного Акта прийому-передачі товару або підписаної видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ (акти про фактичну якість і комплектність продукції з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ), зареєстрованої податкової накладної у відповідності до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ). Більш детальну інформацію дивитися в розділі 7 проєкту договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Ожидаемая стоимость 138`601.20 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
27.03.25
Прием предложений
до 14.04.25
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 15 Календарные дни  

Условия оплаты согласно договора

Событие Дата подачи заявки  
Тип оплаты ?:tender milestones item code recurring  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399
ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Київська область, Київ
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Умови поставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) - поставка з оплатою мита, відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десять) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ, але не пізніше 31.12.2025 р. Місце поставки ТОВАРУ: м. Київ, (Київська обл.), м. Козятин, (Вінницька обл.), або інший підрозділ ПОКУПЦЯ, вказаний в рознарядці на поставку ТОВАРУ. Рознарядка ПОКУПЦЯ на ТОВАР направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ в один з таких способів: на поштову адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, вручається уповноваженому представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА під розпис, шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА. Більш детальну інформацію дивитися в розділі 4 проєкту договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів. Умови оплати: Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; підписаного Акта прийому-передачі товару або підписаної видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ (акти про фактичну якість і комплектність продукції з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ), зареєстрованої податкової накладної у відповідності до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ). Більш детальну інформацію дивитися в розділі 7 проєкту договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 456 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
Проект договір.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 13:19
Версия документа от: 27.03.2025 13:19
ID: 1d6d82c2abf943d290a19822d4109a4c
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 13:19
Версия документа от: 27.03.2025 13:19
ID: edd12acc671b4e12a9386e905ffec50d

Вы можете загрузить сразу все документы к этой закупке

    Загрузить все документы

    ?:tender item config

    ?:hasAuction ?:config no  
    ?:hasValueRestriction  
    ?:hasAwardingOrder  
    ?:valueCurrencyEquality  
    ?:hasPrequalification ?:config no  
    ?:minBidsNumber 1  
    ?:hasPreSelectionAgreement  
    ?:restricted ?:config no  
    ?:hasTenderComplaints ?:config no  
    ?:hasAwardComplaints ?:config no  
    ?:hasCancellationComplaints ?:config no  
    ?:hasValueEstimation  
    ?:hasQualificationComplaints ?:config no  
    ?:tenderComplainRegulation 0  
    ?:qualificationComplainDuration 0  
    ?:awardComplainDuration 0  
    ?:cancellationComplainDuration 0  
    ?:clarificationUntilDuration 0  
    ?:qualificationDuration 0  

    Oписание критериев

    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
    Критерий относится к предмету закупки Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399
    Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
    Підтверджується, що
    Вид: солодковершкове
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 27.03.2025
    Вміст жиру Ожидаемое значение: 73 відсоток
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 27.03.2025
    Відповідність ДСТУ: ДСТУ 4399
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 27.03.2025
    Безлактозне Ожидаемое значение: нет
    Статус требования: "Активная"

    Дата публикации требования: 27.03.2025

    Даты и сроки

    Дата публикации 27.03.2025 13:19  
    Начало периода приема предложений 27.03.2025 13:19  
    Окончание периода приема предложений 14.04.2025 00:00  
    Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

    Заказчик (Проводит закупку)

    Наименование заказчика РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
    Код в ЕГРПОУ / ИНН 40081221  
    Юридический адрес Україна, Київська область, Київ