Процедура закупки объявлена 09.01.2025 16:55. Дата последних изменений - 09.01.2025 16:55
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221,Горох сушений, цілий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701,Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672 -
Идентификатор закупки | UA-2025-01-09-009720-a | |
ID | 08311986d5a445be91fe5222f17f2be3 |
Ожидаемая стоимость
245`700.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Умови поставки: Товари постачаються окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА протягом 3 (трьох) календарних днів з дати узгодження заявки. Поставка товару здійснюється безпосередньо на адреси ЗАМОВНИКА передбачені в Додатку № 2, що є невід'ємною частиною Договору, впродовж дії договору транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА та за його рахунок. Період поставки товару: з моменту підписання договору по 31 грудня 2025 р. з 06.30 до 09.00 щоденно, окрім суботи та неділі. Умови оплати: ЗАМОВНИК оплачує поставлені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Товари за цінами, зазначеними у специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору. Ціни, вказані в Специфікації, включають вартість перевезення, відвантаження, пакування та маркування, встановлюються твердими і підлягають перегляду лише відповідно до п. 11.2 Договору. Оплата проводиться після пред'явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ" ТИВРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ | |
Ожидаемая стоимость | 245`700.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Закупка объявлена
09.01.25
Прием предложений
до 14.01.25
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!