Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 09.01.2025 16:55. Дата последних изменений - 09.01.2025 16:55

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221,Горох сушений, цілий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701,Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672

Идентификатор закупки UA-2025-01-09-009720-a  
ID 08311986d5a445be91fe5222f17f2be3  
Идентификатор плана UA-P-2025-01-09-013052-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Умови поставки: Товари постачаються окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА протягом 3 (трьох) календарних днів з дати узгодження заявки. Поставка товару здійснюється безпосередньо на адреси ЗАМОВНИКА передбачені в Додатку № 2, що є невід'ємною частиною Договору, впродовж дії договору транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА та за його рахунок. Період поставки товару: з моменту підписання договору по 31 грудня 2025 р. з 06.30 до 09.00 щоденно, окрім суботи та неділі. Умови оплати: ЗАМОВНИК оплачує поставлені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Товари за цінами, зазначеними у специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору. Ціни, вказані в Специфікації, включають вартість перевезення, відвантаження, пакування та маркування, встановлюються твердими і підлягають перегляду лише відповідно до п. 11.2 Договору. Оплата проводиться після пред'явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ" ТИВРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 245`700.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
09.01.25
Прием предложений
до 14.01.25
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание ЗАМОВНИК оплачує поставлені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Товари за цінами, зазначеними у специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору. Ціни, вказані в Специфікації, включають вартість перевезення, відвантаження, пакування та маркування, встановлюються твердими і підлягають перегляду лише відповідно до п. 11.2 Договору. Оплата проводиться після пред'явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 15 Рабочие дни  

Условия оплаты согласно договора

Событие Дата подачи заявки  
Описание Товари постачаються окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА протягом 3 (трьох) календарних днів з дати узгодження заявки. Поставка товару здійснюється безпосередньо на адреси ЗАМОВНИКА передбачені в Додатку № 2, що є невід'ємною частиною Договору, впродовж дії договору транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА та за його рахунок. Період поставки товару: з моменту підписання договору по 31 грудня 2025 р. з 06.30 до 09.00 щоденно, окрім суботи та неділі.  
Тип оплаты ?:tender milestones item code recurring  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 3 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 23300, Україна, Вінницька область, смт Тиврів, вул.Тиверська, будинок 30
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 20.01.2025 - 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Умови поставки: Товари постачаються окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА протягом 3 (трьох) календарних днів з дати узгодження заявки. Поставка товару здійснюється безпосередньо на адреси ЗАМОВНИКА передбачені в Додатку № 2, що є невід'ємною частиною Договору, впродовж дії договору транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА та за його рахунок. Період поставки товару: з моменту підписання договору по 31 грудня 2025 р. з 06.30 до 09.00 щоденно, окрім суботи та неділі. Умови оплати: ЗАМОВНИК оплачує поставлені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Товари за цінами, зазначеними у специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору. Ціни, вказані в Специфікації, включають вартість перевезення, відвантаження, пакування та маркування, встановлюються твердими і підлягають перегляду лише відповідно до п. 11.2 Договору. Оплата проводиться після пред'явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 6000 кілограм
2)
Горох сушений, цілий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 23300, Україна, Вінницька область, смт Тиврів, вул.Тиверська, будинок 30
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 20.01.2025 - 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Умови поставки: Товари постачаються окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА протягом 3 (трьох) календарних днів з дати узгодження заявки. Поставка товару здійснюється безпосередньо на адреси ЗАМОВНИКА передбачені в Додатку № 2, що є невід'ємною частиною Договору, впродовж дії договору транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА та за його рахунок. Період поставки товару: з моменту підписання договору по 31 грудня 2025 р. з 06.30 до 09.00 щоденно, окрім суботи та неділі. Умови оплати: ЗАМОВНИК оплачує поставлені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Товари за цінами, зазначеними у специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору. Ціни, вказані в Специфікації, включають вартість перевезення, відвантаження, пакування та маркування, встановлюються твердими і підлягають перегляду лише відповідно до п. 11.2 Договору. Оплата проводиться після пред'явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 150 кілограм
3)
Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 23300, Україна, Вінницька область, смт Тиврів, вул.Тиверська, будинок 30
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 20.01.2025 - 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Умови поставки: Товари постачаються окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА протягом 3 (трьох) календарних днів з дати узгодження заявки. Поставка товару здійснюється безпосередньо на адреси ЗАМОВНИКА передбачені в Додатку № 2, що є невід'ємною частиною Договору, впродовж дії договору транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА та за його рахунок. Період поставки товару: з моменту підписання договору по 31 грудня 2025 р. з 06.30 до 09.00 щоденно, окрім суботи та неділі. Умови оплати: ЗАМОВНИК оплачує поставлені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Товари за цінами, зазначеними у специфікації, що є невід'ємною частиною цього Договору. Ціни, вказані в Специфікації, включають вартість перевезення, відвантаження, пакування та маркування, встановлюються твердими і підлягають перегляду лише відповідно до п. 11.2 Договору. Оплата проводиться після пред'явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
Проект договору Картопля.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.01.2025 16:55
Версия документа от: 09.01.2025 16:55
ID: ade64dbce3db4b5cb80d4ee98b1f3091
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.01.2025 16:55
Версия документа от: 09.01.2025 16:55
ID: c2690c6439f440ebae3689f24d4a67d6

?:tender item config

?:hasAuction ?:config no  
?:hasAwardingOrder  
?:hasValueRestriction  
?:valueCurrencyEquality  
?:hasPrequalification ?:config no  
?:minBidsNumber 1  
?:hasPreSelectionAgreement  
?:hasTenderComplaints ?:config no  
?:hasAwardComplaints ?:config no  
?:hasCancellationComplaints ?:config no  
?:hasValueEstimation  
?:hasQualificationComplaints ?:config no  
?:tenderComplainRegulation 0  
?:qualificationComplainDuration 0  
?:awardComplainDuration 0  
?:cancellationComplainDuration 0  
?:clarificationUntilDuration 0  
?:qualificationDuration 0  
?:restricted ?:config no  

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Картопля столова пізня, клас перший, ДСТ
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Термін збирання: пізня
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.01.2025
Клас: перший
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.01.2025
Відповідність ДСТУ 9221 Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.01.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Горох сушений, цілий, жовтий, першого ґа
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Вид: цілий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.01.2025
Колір: жовтий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.01.2025
Ґатунок: перший
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.01.2025
Відповідність ДСТУ 7701 Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.01.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 8672 Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.01.2025
Тип: біла
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.01.2025

Даты и сроки

Дата публикации 09.01.2025 16:55  
Начало периода приема предложений 09.01.2025 16:55  
Окончание периода приема предложений 14.01.2025 18:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ" ТИВРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 44100483  
Юридический адрес 23300, Україна, Вінницька область, смт Тиврів, вул.Тиверська, будинок 30