Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 08.11.2024 12:51. Дата последних изменений - 08.11.2024 14:26

Офісне устаткування та приладдя різне в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284) -

Идентификатор закупки UA-2024-11-08-006873-a  
ID e5c725de80a543c6937cb3e342ee4c19  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-08-008124-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Програма розвитку малого і середнього підприємництва на 2023-2024 роки. Закупівля здійснюється на виконання заходів проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284) ДК 021:2015 :30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30191130-4 Тека-планшет з затискачем, 30197210-1 Теки-реєстратори, 30192700-8 Канцелярські товари, 30192930-9 Ручки-коректори, 30193800-6 Затискачі для папірців-записок, 30197320-5 Степлери, 30197110-0 Скоби, 30197220-4 Канцелярські скріпки, 30197330-8 Діроколи, 30197630-1 Папір для друку, 30192125-3 Маркери, 30192153-8 Штампи, 30192121-5 Кулькові ручки, 30192110-5 Чорнила та пов’язана продукція)

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Тернопільська міська рада  
Общая ожидаемая стоимость закупки 23`406.65 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
08.11.24
Период уточнений
до 13.11.24
Период обжалования
до 13.11.24
Прием предложений
до 16.11.24
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Аукцион
18.11.24
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано