Процедура закупки объявлена 08.11.2024 12:51. Дата последних изменений - 08.11.2024 14:26
Офісне устаткування та приладдя різне в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Идентификатор закупки | UA-2024-11-08-006873-a | |
ID | e5c725de80a543c6937cb3e342ee4c19 | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-08-008124-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
23`406.65 Гривна
Стоимость участия в этой закупке составляет 142.80 Гривна
Зарегистрируйтесь и примите участие в аукционе
или авторизируйтесь, если Вы уже являететсь Участником
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Програма розвитку малого і середнього підприємництва на 2023-2024 роки. Закупівля здійснюється на виконання заходів проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284) ДК 021:2015 :30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30191130-4 Тека-планшет з затискачем, 30197210-1 Теки-реєстратори, 30192700-8 Канцелярські товари, 30192930-9 Ручки-коректори, 30193800-6 Затискачі для папірців-записок, 30197320-5 Степлери, 30197110-0 Скоби, 30197220-4 Канцелярські скріпки, 30197330-8 Діроколи, 30197630-1 Папір для друку, 30192125-3 Маркери, 30192153-8 Штампи, 30192121-5 Кулькові ручки, 30192110-5 Чорнила та пов’язана продукція)
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Тернопільська міська рада | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 23`406.65 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
08.11.24
Период уточнений
до 13.11.24
Период обжалования
до 13.11.24
Прием предложений
до 16.11.24
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Аукцион
18.11.24
Спецификация закупки
Лот № 1. Офісне устаткування та приладдя різне в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Параметры торгов
Ожидаемая стоимость | 23`406.65 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 117.03 Гривна | |
Дата начала аукциона по лоту | 18.11.2024 11:46 |
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 10 Рабочие дни |
Спецификация закупки
1) |
Папка планшетка
ДК 021:2015: 30191130-4 - Тека-планшет із затискачем
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2 штука
|
2) |
Тека-реєстратор (Папка-реєстратор)
ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 штука
|
3) |
Тека-реєстратор (Папка-реєстратор)
ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 20 штука
|
4) |
Папка пластикова
ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 20 штука
|
5) |
Скотч канцелярський вузький
ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 штука
|
6) |
Скотч канцелярський широкий
ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 штука
|
7) |
Файли
ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 пачка
|
8) |
Ручка-коректор
ДК 021:2015: 30192930-9 - Ручки-коректори
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 штука
|
9) |
Біндери (19мм)
ДК 021:2015: 30193800-6 - Затискачі для папірців-записок
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 коробка
|
10) |
Біндери (25 мм)
ДК 021:2015: 30193800-6 - Затискачі для папірців-записок
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 коробка
|
11) |
Біндери (32 мм)
ДК 021:2015: 30193800-6 - Затискачі для папірців-записок
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 коробка
|
12) |
Біндери (51 мм)
ДК 021:2015: 30193800-6 - Затискачі для папірців-записок
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 коробка
|
13) |
Степлер
ДК 021:2015: 30197320-5 - Степлери
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2 штука
|
14) |
Скоби
ДК 021:2015: 30197110-0 - Скоби
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 коробка
|
15) |
Скріпки
ДК 021:2015: 30197220-4 - Канцелярські скріпки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 коробка
|
16) |
Папір А4
ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 38 пачка
|
17) |
Діроколи
ДК 021:2015: 30197330-8 - Діроколи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
|
18) |
Маркери
ДК 021:2015: 30192125-3 - Маркери
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 набір
|
19) |
Маркери
ДК 021:2015: 30192125-3 - Маркери
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 набір
|
20) |
Ножиці канцелярські
ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2 штука
|
21) |
Бейжі (А5)
ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 20 штука
|
22) |
Бейжі (115*90мм)
ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 штука
|
23) |
Штампи
ДК 021:2015: 30192153-8 - Штампи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
|
24) |
Штампи
ДК 021:2015: 30192153-8 - Штампи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
|
25) |
Ручки
ДК 021:2015: 30192121-5 - Кулькові ручки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 20 штука
|
26) |
Чорнила
ДК 021:2015: 30192110-5 - Чорнила та пов’язана продукція
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2 штука
|
27) |
Клей-олівець
ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 штука
|
28) |
Закладки пластикові
ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 штука
|
29) |
Папки на зав'язки
ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 50 штука
|
Тендерная документация
Нетипизированный документ
Дод.4 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ .docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:49
Версия документа от: 08.11.2024 12:49
ID: a0e097d8805d411a89e32fac31629dcf
|
|
Проект договора
Проект договору.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:49
Версия документа от: 08.11.2024 12:49
ID: c2c6058031404e539ab47aa484c6aeb2
|
|
Нетипизированный документ
Оголошення .docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:49
Версия документа от: 08.11.2024 12:49
ID: 535f78f36f65447da06ecfb7bac50127
|
|
Нетипизированный документ
Дод.1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:49
Версия документа от: 08.11.2024 12:49
ID: d8381a089aa645bdb8bb19e920bf40fa
|
|
Техническое описание предмета закупки
Дод.2 Технічні характеристики.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:49
Версия документа от: 08.11.2024 12:49
ID: 44a1a5e11f5f4469ad80b897f0a56d86
|
|
Тендерная документация
Тендерна документація .docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:49
Версия документа от: 08.11.2024 12:49
ID: 401e69d0d20c4ab59f9ccf26ebef2550
|
|
Нетипизированный документ
Дод.3 Перелік документів таабо інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі .docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:49
Версия документа от: 08.11.2024 12:49
ID: c1de132b369a4d36b20dc6235704d14f
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:51
Версия документа от: 08.11.2024 12:51
ID: c04c42ceeea54ac3be4625f3847dfb04
|
Oписание критериев
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Ссылка на законодательство
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Ожидаемое значение: Да
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
|
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
|
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Ожидаемое значение: Да
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Ожидаемое значение: Да
|
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Ожидаемое значение: Да
|
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2022-2024 роки.
У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати:
- копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації),
- копії підтверджуючих документів про отримання товару (накладні тощо);
- лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі.
Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було постачання товару, а саме: Офісне приладдя та приладдя різне та/або предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне .
*У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Довідка в довільній формі. Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2022-2024 роки.
У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати:
- копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації),
- копії підтверджуючих документів про отримання товару (накладні тощо);
- лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі.
Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було постачання товару, а саме: Офісне приладдя та приладдя різне та/або предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне .
|
Даты и сроки
Дата публикации | 08.11.2024 12:52 | |
Завершение периода уточнений | 13.11.2024 00:00 | |
Начало периода приема предложений | 08.11.2024 12:51 | |
Окончание периода приема предложений | 16.11.2024 00:00 |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Тернопільська міська рада |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 34334305 |
Юридический адрес | 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 |