Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 08.11.2024 12:51. Дата последних изменений - 08.11.2024 14:26

Офісне устаткування та приладдя різне в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)

Идентификатор закупки UA-2024-11-08-006873-a  
ID e5c725de80a543c6937cb3e342ee4c19  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-08-008124-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
23`406.65 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Програма розвитку малого і середнього підприємництва на 2023-2024 роки. Закупівля здійснюється на виконання заходів проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284) ДК 021:2015 :30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30191130-4 Тека-планшет з затискачем, 30197210-1 Теки-реєстратори, 30192700-8 Канцелярські товари, 30192930-9 Ручки-коректори, 30193800-6 Затискачі для папірців-записок, 30197320-5 Степлери, 30197110-0 Скоби, 30197220-4 Канцелярські скріпки, 30197330-8 Діроколи, 30197630-1 Папір для друку, 30192125-3 Маркери, 30192153-8 Штампи, 30192121-5 Кулькові ручки, 30192110-5 Чорнила та пов’язана продукція)

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Тернопільська міська рада  
Общая ожидаемая стоимость закупки 23`406.65 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
08.11.24
Период уточнений
до 13.11.24
Период обжалования
до 13.11.24
Прием предложений
до 16.11.24
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Аукцион
18.11.24

Спецификация закупки

Лот № 1. Офісне устаткування та приладдя різне в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 23`406.65 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 117.03 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 18.11.2024 11:46  

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Папка планшетка
ДК 021:2015: 30191130-4 - Тека-планшет із затискачем
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2 штука
2)
Тека-реєстратор (Папка-реєстратор)
ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 штука
3)
Тека-реєстратор (Папка-реєстратор)
ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 20 штука
4)
Папка пластикова
ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 20 штука
5)
Скотч канцелярський вузький
ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 штука
6)
Скотч канцелярський широкий
ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 штука
7)
Файли
ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 пачка
8)
Ручка-коректор
ДК 021:2015: 30192930-9 - Ручки-коректори
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 штука
9)
Біндери (19мм)
ДК 021:2015: 30193800-6 - Затискачі для папірців-записок
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 коробка
10)
Біндери (25 мм)
ДК 021:2015: 30193800-6 - Затискачі для папірців-записок
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 коробка
11)
Біндери (32 мм)
ДК 021:2015: 30193800-6 - Затискачі для папірців-записок
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 коробка
12)
Біндери (51 мм)
ДК 021:2015: 30193800-6 - Затискачі для папірців-записок
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 коробка
13)
Степлер
ДК 021:2015: 30197320-5 - Степлери
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2 штука
14)
Скоби
ДК 021:2015: 30197110-0 - Скоби
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 коробка
15)
Скріпки
ДК 021:2015: 30197220-4 - Канцелярські скріпки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 коробка
16)
Папір А4
ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 38 пачка
17)
Діроколи
ДК 021:2015: 30197330-8 - Діроколи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
18)
Маркери
ДК 021:2015: 30192125-3 - Маркери
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 набір
19)
Маркери
ДК 021:2015: 30192125-3 - Маркери
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 набір
20)
Ножиці канцелярські
ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2 штука
21)
Бейжі (А5)
ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 20 штука
22)
Бейжі (115*90мм)
ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 штука
23)
Штампи
ДК 021:2015: 30192153-8 - Штампи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
24)
Штампи
ДК 021:2015: 30192153-8 - Штампи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
25)
Ручки
ДК 021:2015: 30192121-5 - Кулькові ручки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 20 штука
26)
Чорнила
ДК 021:2015: 30192110-5 - Чорнила та пов’язана продукція
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2 штука
27)
Клей-олівець
ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 штука
28)
Закладки пластикові
ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 штука
29)
Папки на зав'язки
ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, приміщення Open Space, вул. Доли 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 26.11.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 50 штука

Тендерная документация

Нетипизированный документ
Дод.4 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ .docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:49
Версия документа от: 08.11.2024 12:49
ID: a0e097d8805d411a89e32fac31629dcf
Проект договора
Проект договору.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:49
Версия документа от: 08.11.2024 12:49
ID: c2c6058031404e539ab47aa484c6aeb2
Нетипизированный документ
Оголошення .docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:49
Версия документа от: 08.11.2024 12:49
ID: 535f78f36f65447da06ecfb7bac50127
Нетипизированный документ
Дод.1 Кваліфікаційні критерії.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:49
Версия документа от: 08.11.2024 12:49
ID: d8381a089aa645bdb8bb19e920bf40fa
Техническое описание предмета закупки
Дод.2 Технічні характеристики.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:49
Версия документа от: 08.11.2024 12:49
ID: 44a1a5e11f5f4469ad80b897f0a56d86
Тендерная документация
Тендерна документація .docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:49
Версия документа от: 08.11.2024 12:49
ID: 401e69d0d20c4ab59f9ccf26ebef2550
Нетипизированный документ
Дод.3 Перелік документів таабо інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі .docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:49
Версия документа от: 08.11.2024 12:49
ID: c1de132b369a4d36b20dc6235704d14f
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 12:51
Версия документа от: 08.11.2024 12:51
ID: c04c42ceeea54ac3be4625f3847dfb04

Oписание критериев

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Критерий относится к лоту Офісне устаткування та приладдя різне в
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2022-2024 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати: - копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), - копії підтверджуючих документів про отримання товару (накладні тощо); - лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було постачання товару, а саме: Офісне приладдя та приладдя різне та/або предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне . *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Довідка в довільній формі. Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2022-2024 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати: - копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), - копії підтверджуючих документів про отримання товару (накладні тощо); - лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було постачання товару, а саме: Офісне приладдя та приладдя різне та/або предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне .
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.11.2024

Даты и сроки

Дата публикации 08.11.2024 12:52  
Завершение периода уточнений 13.11.2024 00:00  
Начало периода приема предложений 08.11.2024 12:51  
Окончание периода приема предложений 16.11.2024 00:00  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Тернопільська міська рада  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 34334305  
Юридический адрес 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5