Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 07.11.2024 16:26. Дата последних изменений - 07.11.2024 16:26

Папір офісний, форматний -

Идентификатор закупки UA-2024-11-07-014092-a  
ID 9b69f51dbf2e401dbd7a943ce4dce459  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Постачання Товару проводиться Постачальником однією партією з 8.00 до 10.00, крім суботи та неділі. Заявка на Товар передається Постачальнику у будь-який робочий день тижня засобами телефонного та/або електронного зв’язку. Оплата за Товар здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Військова частина 2138  
Ожидаемая стоимость 299`640.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
07.11.24
Прием предложений
до 12.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!